HondaFan87 1 #1 Публикувано 3 Февруари, 2013 Здравейте колеги, сложих си спортен волан, но се чудя как аджеба да се направи кабела от клаксона да се върти заедно с волана?На оригиналния си имаше една кутийка с лентов кабел вътре и се въртепше заедно с волана, но сега като я няма се чудя как да стане.Давайте идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 3 Февруари, 2013 На отделно копче клаксона ... Повечето спортни волани не са предвидени за бибика ... Купуваш си едно копче и си го слагаш където ти е удобно . Идеята , че като караш с такъв волан на писта не ти трябва клаксон , а усещане за контрол . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMPower 33 #3 Отговорено 3 Февруари, 2013 На моя на самия волан има къде да се закачи кабелчето ако те интересува утре ще направя снимка да видиш как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #4 Отговорено 3 Февруари, 2013 На моя на самия волан има къде да се закачи кабелчето ако те интересува утре ще направя снимка да видиш как е. To и на моя има, закачил съм само масата, ама кабела от клаксона ми е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 4 Февруари, 2013 На отделно копче клаксона ... Повечето спортни волани не са предвидени за бибика ... Купуваш си едно копче и си го слагаш където ти е удобно . Идеята , че като караш с такъв волан на писта не ти трябва клаксон , а усещане за контрол .Човек, направо ме разбиваш. Компетентен си във всяка техническа тема. Какви са тия простотии с отделно копче, това да не е автобус Чавдар? Няма такива филми. 99% от спортните волани си имат предвиден клаксон.@chester87 - би ли снимал с какво разполагаш, за да те опътим адекватно? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #6 Отговорено 4 Февруари, 2013 На отделно копче клаксона ... Повечето спортни волани не са предвидени за бибика ... Купуваш си едно копче и си го слагаш където ти е удобно . Идеята , че като караш с такъв волан на писта не ти трябва клаксон , а усещане за контрол .Човек, направо ме разбиваш. Компетентен си във всяка техническа тема. Какви са тия простотии с отделно копче, това да не е автобус Чавдар? Няма такива филми. 99% от спортните волани си имат предвиден клаксон.@chester87 - би ли снимал с какво разполагаш, за да те опътим адекватно? http://storage4.album.bg/3d6/2013-01-17-187_93523_30347113.jpg - Ето го волана, иначе временно прекарах на отделен бутон - http://storage4.album.bg/8d7/2013-02-04-2412_26871_30347114.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 4 Февруари, 2013 Добре де, не се ли зачуди защо аджеба има 1 нарисуван тромпет под надписа момо? Надписа момо не е ли копче, което се натиска? Тук е обяснено подробно как се поставя спортен волан. Фланеца ти трябва да е с метална ламаринена плоскост в долната част (която остава към основата на таблото). Като си свалил обикновения би трябвало да си видял, че има 1 тънка ламаринка, стърчаща нагоре, която като монтираш новият фланец трябва да опира в металната му част от долната страна. Затова имаш и букса с кабелче. То се връзва към единият от 2та полюса на копчето, а другият се взима маса от всеки 1 болт на самият волан към фланеца.п.с. моля те махай го тоя бутон на таблото, изглежда крайно лададжийски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #8 Отговорено 4 Февруари, 2013 (Редактирано) Добре де, не се ли зачуди защо аджеба има 1 нарисуван тромпет под надписа момо? Надписа момо не е ли копче, което се натиска? Тук е обяснено подробно как се поставя спортен волан. Фланеца ти трябва да е с метална ламаринена плоскост в долната част (която остава към основата на таблото). Като си свалил обикновения би трябвало да си видял, че има 1 тънка ламаринка, стърчаща нагоре, която като монтираш новият фланец трябва да опира в металната му част от долната страна. Затова имаш и букса с кабелче. То се връзва към единият от 2та полюса на копчето, а другият се взима маса от всеки 1 болт на самият волан към фланеца.п.с. моля те махай го тоя бутон на таблото, изглежда крайно лададжийски.Да това е бутон за клаксон, но проблема е, че моята кола е Civic 6-та хечбек японка с airbag и кабела от клаксона влиза в един кръг, в който е лентов кабел и е зад оригиналния волан. Редактирано 4 Февруари, 2013 от chester87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #9 Отговорено 4 Февруари, 2013 Между другото и моя волан беше с еърбег и същия лентов кабел го има. Карам без бибитка вече една година много несериозно.. така и не измислих как да я вържа. Има един кабел който май е масата, но трябва още един да се изкара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 4 Февруари, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=tSU2rvirHno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #11 Отговорено 4 Февруари, 2013 (Редактирано) Бях гледал снимки подобно на това само, че с фиба за коса и утре или други ден ще го пробвам. Редактирано 9 Февруари, 2013 от Dragi4 не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Kris- 14 #12 Отговорено 4 Февруари, 2013 Не знам дали ще помогна, но като сменях волана на мр-а ползвах от стария волан тази сърцевина или там както се казва , която прави контакт и се върти с волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #13 Отговорено 9 Февруари, 2013 (Редактирано) Направих си клаксона с фиба.Така, че проблемът е решен Редактирано 9 Февруари, 2013 от chester87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Kris- 14 #14 Отговорено 9 Февруари, 2013 Доста иновативно решение браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #15 Отговорено 10 Февруари, 2013 http://www.getnrg.com/products/support/questions Ето темата, от която гледах.Може да помогне на някой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #16 Отговорено 10 Февруари, 2013 Кажи ми честно, наистина ли си разпроби таблото, за да сложиш червения бутон, за клаксон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #17 Отговорено 4 Март, 2013 Някой може ли да ми каже къде се намира самата тромба от скоро съм със сивик 5ген. и така я купих без клаксон. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #18 Отговорено 4 Март, 2013 Ами на мен на 6ген японка е отпред пред радиатора , но мисля че трябва да се сваля бронята за да я видиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #19 Отговорено 6 Март, 2013 Кажи ми честно, наистина ли си разпроби таблото, за да сложиш червения бутон, за клаксон? Не съм си разпробивал таблото колега.Там откъдето стърчеше бутона това капаче се сваля Оправих си го да ми е от клаксона си на волана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове