Jump to content
tony-asa

Нестабилни обороти на празен ход

Recommended Posts

Така,от къде да почна.Имам проблема "пали от втория път" и това се получава когато температурите са от 10 градуса

надолу.Когато температурите са от 0 градуса надолу проблема изчезва.В същото време при студена кола и палене

оборотите на автоматичен смукач отиват доста високо до 1900 оборота и като загрее стоят на 900-1000.Това при

температури около 5 - 10 градуса.Когато температурите са около 0 и надолу автоматичния смукач дига оборотите

на 2200-2300 оборота и като загрее падат на 1100-1200.Относно паленето от втори път бях писал в тази тема

My link и си поръчах въпросния температурен датчик на смукателния колектор за да реша въпроса.Вчера го монтирах

 

и днес сутринта ми го направи същия проблем,запали от втория път.Датчика е оригинал от Щатите.

Публикувано изображение

 

Така,днес беше по топло и реших да си поиграя малко с колата.Свалих дросела и IACV клапана.

Почистих ги перфектно както трябва и ги монтирах .След това оставих колата да загрее и както

пише в менюала настроих празния ход,като откачих TPS сензора и посредством болта на дросела

за настройване закрепих оборотите на 500.След това ресет на ЕКУто и оборотите заспаха на 800.

До тук добре,но след подаване на гас на педала и всичко приключва с настройката.Оборотите

се вдигат на около 1000 и започват да подскачат.Повторих някалко пъти процедурата,повозих се

малко и пак настройки и резултата е все същият,играещи обороти.Колата не е давала грешки.

Зацепена е на белези и е светкана със стробоскоп.

Та въпросите ми са от какво идват тези високи обороти при автоматичен смукач?

Как да реша проблема палене от втория път?

Защо ми играят оборотите на празен ход,понеже вече не знам какво да правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почиствах дросела го разглобих целият и го почистих и него,въпреки,че беше почти чист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачих TPS сензора и посредством болта на дроселаза настройване закрепих оборотите на 500

TPS-a или EACV-to ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид буксата на TPS сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нея защо я откачаш ? ;)/>

На топъл двигател откачи буксата на ЕАЦВ-то,нагласи тогава оборотите от винта на дросела,закачаш буксата.Откачаш едната клема на акумулатора за кратко,да изтрие грешката.

Редактирано от AMD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...