Jump to content
jorkata888

Моля за техн. информация за Аccord Coupe 2.0i 1998-2003

Recommended Posts

Колеги, насочил съм се към модела, но след доста разхождане из темите не можах да открия достатъчно информация. Интересуват ме най-вече техническата издържливост, разбрах, че не била стабилна при висока скорост, на което отсега не вярвам особено. Интересуват ме също неща като разход, доколкото е възможна точността, цени на консумативи, както и на често авариращи части. Интересува ме също поведението на автомобила, най-вече при градско каране, тъй като не съм имал възможност досега дори да се повозя на такъв. Често ми се налага да управлявам по-агресивно в градски условия. Разбрах, че не е маневрена, но по-скоро ме интересува повратливост, макар че честно казано бих преорганизирал времето си, така че да осигуря по-спокойнио каране на автомобила.Бих желал също да попитам доколко са надеждни екстрите / автопилот, климатроник и др. глезотии /. Често виждам по обяви за система за поддържане на дистанцията от автомобила отпред, вярно ли е не е ли... Всъщност доста ме съмнява.Доста информация намерих за четиривратия вариант, която не беше особено хвалебствена. Шумен в купето, лоши спирачки, неприятен разход при бензиновите варианти и др. най-вече негативни неща. Прочетох, че не важат за купетата, но все пак да попитам и за това, надявам се на доза лукс от автомобила.Поинтересувах се за застрахователните премии /при InterAmerikan/, но не можах да разбера примерни цени на гражданската отговорност.Евентуално бих приел вякакви съвети, за оглед на автомобил в автокъща или от частно лице. Интереса ми е сериозен.На Хондата ще се кача от Mazda 323F BA, '98, 1.5l, 88bph, от която съм адски доволен, като поведение, но вече търся нещо по-голямо, по-солидно и по-спокойно. П.П.Леко нахално от моя страна за обема на информацията, който искам, но ако има повече информация на едно място, което не съм успял да открия, ще съм благодарен на линкче. Не съм управлявал животно от тази порода /в смисъл по-голям и луксозен автомобил/, а повече спортни и малки...Голямо благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12071Относно 4вратите Акорди,най-вероятно си чел инфо за така наречените английски хонди,купето е американска сглобка и качеството е на по-високо ниво.За здравината на модела е писано много,една от най качествените сглобки е именно в този модел и според мен това е един от последните модели на Хонда където поддръжката е все още евтина.Консумативите са символични - маслен филтър 8-10 лв,въздушен около 20 лв.,горивен пак около 20 лв,свещи 20-25 лв,кара се смело със масло 10-40 , мотора не е от претенциозните (F серия) и е доказал здравината си в много други модели на Хонда .Разлика спрямо твоята Мазда повярвай ще има :)/> и ако с твоята се чувстваш спокоен при висока скорост,с тази внимавай да не заспиш от спокойствие :D/>Успех ! Редактирано от schnapps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От април 2012 карам такъв автомобил. Доставя ми удоволствие. Пътувам предимно на големи разстояния и съвсем отговорно мога да твърдя, че скорост от 180 км/ч не се усеща (по-голяма не съм вдигал). До момента съм сменил: спирачни накладки предни и задни, един накрайник в предното окачване и две гумени тампончета на задната стабилизираща щанга, ремъци и 2-те ролки. Всички детайли и консумативи, които съм сменил до сега са на съвсем нормални за Бг цени. Съвсем скоро смених и ламбда сондата, защото оригиналната изчерпа ресурса си. Разходът на бензин на магистрала е като посочения в техническата документация - около 7/100 при скорост ~120 км/ч. Понеже пътувам много се наложи да монтирам газов инжекцион. Спрях се на STAG 300 ISA2. Нямам забележки при работата на газ. Разход на газ м/у 8-9/100 в зависимост от къде зареждам. Като цяло съм много доволен от този модел на Honda.

Редактирано от MIYAMOTO
ЦИТАТИ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такава от 2009-та .Части ,които съм сменил :- задна лагер главина- ~ 140 лв.- предни амортисьори - 300 лв.- тампони на ст. щанга- жило на ръчна сп.-регулатор на напрежение - 90лв.Единственото, което е по скъпо е едната от двете ламбда сонди.Около 400 лв в БГ.ECU-то е доста капризно и приема само оригинална сонда.Възможно е да не ти работи добре автопилота- това вероятно се дължи на енда машинка зад педала на спирачката.На мен не ми работят добре бутоните на волана за усливане и намаляне на музиката.Гражданската е около 230-250 лв.Като цяло колата е качествено изработена, окачването е здраво, вътре в купето няма много паразитни шумове.

Редактирано от logoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега logoH, сподели малко повече за опита си с ламбда сондите. Аз монтирах DENSO 234-4620 и поведението и е като на оригиналната.От официален представител на DENSO в USA тази сонда ми я предложиха на цена $69. Правил съм запитване и към NTK Europe и Denso Europe. И двата производителя ми отговориха, че за двигател F20B7 не предлагат О2-сензор. Не зная в БГ какво предлагат. В Европа Намерих уж пълен аналог, но произведена от WALKER.Ако за някой представлява интерес, ето отговора от NTK:Dear Mr. Nikolov, you're welcome !!! OK the application is OZA501-H4 with the order no. 92036 This sensor is the regular sensor before cat. Please see also the attached screenshot:

post-7634-0-54340700-1358872647.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с американско купе , моят двигател се води F20B6 и явно има малка разлика в екологичните изисквания- завишени са. В USA цената беше около 150 $, с доставката става към 320 лева, което е малко по поносимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ми затвърдихте мнението... Ще пазарувам Публикувано изображение...

 

Още един въпрос обаче. Как стоят нещата със ламарини, фарове, стопове и съединител. Притесненията ми идват оттам, че с Маздето големи ядове да намериш читава ламарина в морга или на части / в момента ми се отоплява само едното огледало след смяна на врата, а и двете огледала са различни Публикувано изображение/, за фарове да не говорим - оригинални 600лв. единия /иначе губиш функции с неоригинален и не ти е спокойно къде на дълъг път ще ти стане тъмно, щот си преработвал кабели, от Н1 на Н3, прайл си щуротии и т.н./. За съединител - около 1000лв. и доставка около 5м от Япония иначе неоригинален за около 250лв., с който колата не върви така добре.

 

Как са хондичките в това отношение, има ли съвместимост на купето със седана за съединител и др. части от гледна точка на лесната намираемост и по-ниска цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С едрогабаритните части не мисля, че има проблеми. Има доста морги, който са добре заредени, а и англия е на близо.Относно съединителя за около 350-400 ще се намери читав Ексиди + работа. За съвместимостта не съм много сигурен , но ще е поне 70%. Там някой друг да се изкаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действай смело,това е колата! ;)/> За съединител ,..в Бултрако-Пловдив ми бяха казали (когато и аз разпитвах за цени на части) 600 лв-не 1000! :huh:/> За несъвместимост на не-оригинални съединители и ефективноста им ,та даже и в проценти,..не бях се замислял и не бях чувал,има ли наистина такова нещо!? :unsure:/>

Редактирано от Steve Vai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам моя вече 3та година и съм много доволен. Лошото при мен беше че взех колата от човек който я беше карал повече от година и не бе сменил нищо и на мен се падна "честа" да направя едно много голямо обслужване на колата. някой от по сериозните неща който съм правил са смяна на съединител(ЕКСЕДИ малко под 400лв.)задни лагери около 160лв. за бройка и оста доста други по малки разходи който са консумативи по скоро. Педи година сложих газово и с него разхода ми в града е около 11/100, а извънградско при 130 е 10/100.За по добра визия и стабилност карам с 16" джанти от митсубиши който я правят доста по широка. Максималната скорост с която съм я карал е около 220 по километраж но кутията е малко къса и това е скорост която не може да се допържа дълго. Иначе мотора е много еластичен и карането в града е приятно. Като проблем мога да кажа единствено паркирането на зад, тъй като задницата е дълга и не се вижда добре, аз реших проблема с камера за задно виждане и сега паркирам на доста малки места без да се притеснявам колко място има до колата зад мен. В общи линии това е .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...