Jump to content
nikibmw2

Гумата излиза от калника

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

Колеги имам следния проблем : гумата излиза от калника и при голяма неравност с висока скорост гумите отзад опират в калника. Не ми се мисли като седнат 2ма отзад с багаж.

 

ЕТто на джантата е 25, знам че допустимо за тази кола е от 35 до 40, но просто така се случи :) Широка е 7 джей. В момента гумите са 195 55 15 . Ще ги сваля на 50, но това няма да

 

ми помогне, като е натоварена пак ще опира. Мисля си да намаля и ширината на 185, но като гумата стане на триъгълник незнам дали ще си влезе в калника без да опира.

 

 

Споделете и вашето мнение, наистина тези джанти не са за тази кола, но все си мисля, че може да се измисли нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,какво да се измисли. Или слагаш уретанови пружинни буфери да не потъва толкова задницата или разширяваш калниците отзад. При тези алтернативи все си мисля че най-добрия избор е да си сложиш джанти с вярното ET и J.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем с моите. ЕТ-то ми е 27 пак на 7j но съм с гуми 205 50 15 и като понатоварих колата имах леки закачания по неравностите, особено от дясно. При мене изненадващо се оправи всичко когато минах реглаж, понеже се оказа че отзад особено въпросната дясна гума са отворили доста, не че сега пак няма да опра, но трябва колата да е фул и да скоча някъде доста добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както гледам на снимката не ми се вярва, че опира. С по-тесни гуми или по-нисък профил трябва да мине номера.При мен игра флекса и вътрешния ръб на калника се изпили наполовина. Ако се направи кадърно, няма нужда от смяна на гуми и тн.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто така изглежда на снимката :) Не е ли опасно за ръждата като се изпили ъгъла на калника. Раздуването на калниците според мен не е вариант :) Има ли спортни твърди пружини със същата височина като оригиналните за тази хонда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, според мен няма логика да опира.Да не би да опира от вътрешния край някъде? До колкото знам ЕТ е просвета между джантата и главината, в твоя случай си го намалил,,,т.е. разстоянието е по-малко. Преди имах подобен проблем на едно Рено, също както при теб сложих по-малко ЕТ от допустимото , отпред беше ОК, но отзаде ми се наложи да правя фланци тъй като спирачния апарат буквално влезе между ребрата на джантата като я монтирах.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си джантите. Недей да рискуваш заради съмнителна гъзария. Ако хлътнеш в неравност с голяма скорост и тия гуми се разпорят не те виждам направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, според мен няма логика да опира.Да не би да опира от вътрешния край някъде? До колкото знам ЕТ е просвета между джантата и главината, в твоя случай си го намалил,,,т.е. разстоянието е по-малко. Преди имах подобен проблем на едно Рено, също както при теб сложих по-малко ЕТ от допустимото , отпред беше ОК, но отзаде ми се наложи да правя фланци тъй като спирачния апарат буквално влезе между ребрата на джантата като я монтирах.

Нещо си в грешка колега с ЕТ-то . Не става дума за просвет. Ето:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=63038&start=15http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54857Колега сменяй джантите (с друго „ЕТ“) като не искаш да пипаш калника.Ти сам каза, че си знаел колко е допустимо, но въпреки това си експериметирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в общи линии пак същото... " Офсета има значителен ефект върху много от елементите на спиране на колата, включително променяне геометрия, просветът между гумата и елементи, окачване и визуално."

My link

И аз мисля че трябва да смениш джантите или да си направиш фланци, но там филма вече става друг Публикувано изображение

Редактирано от Player101
Не цитирай последното мнение!!!
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как с фланци колега? Той сега е с ниско ЕТ(изхвърлена джанта навън) ти му предлагаш да слага и фланци да я изхвърли още ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Silvergreen първо се ограмоти технически и тогава давай съвети :angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам с същия проблем . Даже и да съм сам като мина през по-голяма неравност или дупка и гумите ми опират в калниците аз сам с 5ген Сивик хеч джантите ми са с ет 25 j7 бях с гуми 195 55 и минах на 195 50 малко се пооправиха нещата ама пак си го имам проблема забравих да кажа че тоя проблем се появи след като си сложих спортно пружини и колата се смъкна бая .Маистора които ми прави колата ме посъветва да си сложа по твърди амортисиори защото моите били много меки не знам дали това е правилното решение ще следя темата дано намеря решение в краен случеи ще си раздуя калниците Публикувано изображение

И ако някои има информация за цената на уретанови пружинни буфери ще съм му много благодарен .А и няма ли проблем с тия буфери в смисъл да не почне да дрънчи с тях ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Маистора които ми прави колата ме посъветва да си сложа по твърди амортисиори защото моите били много меки...

Кажи на "майстора" си, да си смени професията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто смени джантите с такива с подходящо ЕТ. Тези бяха ЕТ13, смятай колко бяха навън

Публикувано изображение

но ги смених точно заради същата причина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших да подсиля амортесьорите като срежа оригинална пружина която съм поръчал от блъсната хонда като моята :) Режа я на 2 равни части и я "навивам" по моята след което заварявам отгоре 2та края и по средата където свършва срязания край ще му сложа скоба . Мисля че това е много по-добро решение отколкото да купувам някакви измислени буфери и да режа калници :) пък и така ще стане по-устойчива :)МОЛЯ само грамотни хора да коментират моя коментар , искам да се обосновавате след като дадете каквото и да е мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грамотен коментар: Като я направиш тая процедура, гледай да не качваш друг човек в колата, за да не пребиваш невинни хора.

Обосновка: Ще се пребиеш - вервай ми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич да нямаш някакъв комплекс, че ми спамиш темата, това не съм го измислил аз. майсторите и до днес я правят тая процедура при коли които се използват за много багаж. Незнам на колко години си, питай някой възрастен да ти пообясни малко :) между другото аз съм на 20, питам и се интересувам, но никога не се изказвам неподготвен :)

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да доживееш до 30 - слушай какво ти се говори. Междувременно, вземи попрочети малко инфо из форума и без това няма да можеш да пишеш следващите десет дни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има голяма вероятност нерязаната пружина да се счупи, защото точно частта от нея, която остава извън "удебеляването" така да го кажа ще отнася всичко. Но може и да греша. Не разбрах защо момчето няма да може да пише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голяма простотия не бях чувал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не си режи пружините хората ти казват правилно.И аз преди си го мислих но като се повозих на няколко коли с рязани пружини се разобедих.Потърси в гугъл за тая процедура-не е вариант.Единственото хубаво е че изглежда добре като е ниска но не си заслужава.Виждал съм и счупена НЕрязана пружина на опел но тая кола просто я твариха постояно колко може да вземе :DАко ставаше така нямаше да има спортни окачвания пружини и т.н :)/>

Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не си схванал каква е идеята, колкото и лоша да е тя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера толкова ли е сложно просто да си смениш джантите с по-подходящи от тези и проблема е решен и няма нужда да си разваляш колата????? Човек пита,защото не знае! Ти питаш и като ти отговорят се дървиш на хората макар и да са прави .Ами като си си наумил какво да правиш прави го и не питай,после може да пуснеш тема колко хубаво се е получило или колко ужасна е станала колата ти.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...