nikibmw2 4 #1 Публикувано 17 Януари, 2013 Колеги имам следния проблем : гумата излиза от калника и при голяма неравност с висока скорост гумите отзад опират в калника. Не ми се мисли като седнат 2ма отзад с багаж. ЕТто на джантата е 25, знам че допустимо за тази кола е от 35 до 40, но просто така се случи Широка е 7 джей. В момента гумите са 195 55 15 . Ще ги сваля на 50, но това няма да ми помогне, като е натоварена пак ще опира. Мисля си да намаля и ширината на 185, но като гумата стане на триъгълник незнам дали ще си влезе в калника без да опира. Споделете и вашето мнение, наистина тези джанти не са за тази кола, но все си мисля, че може да се измисли нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 18 Януари, 2013 Е,какво да се измисли. Или слагаш уретанови пружинни буфери да не потъва толкова задницата или разширяваш калниците отзад. При тези алтернативи все си мисля че най-добрия избор е да си сложиш джанти с вярното ET и J. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitty 177 #3 Отговорено 18 Януари, 2013 Аз имах същия проблем с моите. ЕТ-то ми е 27 пак на 7j но съм с гуми 205 50 15 и като понатоварих колата имах леки закачания по неравностите, особено от дясно. При мене изненадващо се оправи всичко когато минах реглаж, понеже се оказа че отзад особено въпросната дясна гума са отворили доста, не че сега пак няма да опра, но трябва колата да е фул и да скоча някъде доста добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Така както гледам на снимката не ми се вярва, че опира. С по-тесни гуми или по-нисък профил трябва да мине номера.При мен игра флекса и вътрешния ръб на калника се изпили наполовина. Ако се направи кадърно, няма нужда от смяна на гуми и тн. Редактирано 18 Януари, 2013 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikibmw2 4 #5 Отговорено 18 Януари, 2013 Просто така изглежда на снимката Не е ли опасно за ръждата като се изпили ъгъла на калника. Раздуването на калниците според мен не е вариант Има ли спортни твърди пружини със същата височина като оригиналните за тази хонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #6 Отговорено 18 Януари, 2013 По принцип, според мен няма логика да опира.Да не би да опира от вътрешния край някъде? До колкото знам ЕТ е просвета между джантата и главината, в твоя случай си го намалил,,,т.е. разстоянието е по-малко. Преди имах подобен проблем на едно Рено, също както при теб сложих по-малко ЕТ от допустимото , отпред беше ОК, но отзаде ми се наложи да правя фланци тъй като спирачния апарат буквално влезе между ребрата на джантата като я монтирах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #7 Отговорено 18 Януари, 2013 Смени си джантите. Недей да рискуваш заради съмнителна гъзария. Ако хлътнеш в неравност с голяма скорост и тия гуми се разпорят не те виждам направо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #8 Отговорено 18 Януари, 2013 По принцип, според мен няма логика да опира.Да не би да опира от вътрешния край някъде? До колкото знам ЕТ е просвета между джантата и главината, в твоя случай си го намалил,,,т.е. разстоянието е по-малко. Преди имах подобен проблем на едно Рено, също както при теб сложих по-малко ЕТ от допустимото , отпред беше ОК, но отзаде ми се наложи да правя фланци тъй като спирачния апарат буквално влезе между ребрата на джантата като я монтирах.Нещо си в грешка колега с ЕТ-то . Не става дума за просвет. Ето:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=63038&start=15http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54857Колега сменяй джантите (с друго „ЕТ“) като не искаш да пипаш калника.Ти сам каза, че си знаел колко е допустимо, но въпреки това си експериметирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #9 Отговорено 19 Януари, 2013 (Редактирано) Е в общи линии пак същото... " Офсета има значителен ефект върху много от елементите на спиране на колата, включително променяне геометрия, просветът между гумата и елементи, окачване и визуално." My link И аз мисля че трябва да смениш джантите или да си направиш фланци, но там филма вече става друг Редактирано 19 Януари, 2013 от Player101 Не цитирай последното мнение!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #10 Отговорено 19 Януари, 2013 Как с фланци колега? Той сега е с ниско ЕТ(изхвърлена джанта навън) ти му предлагаш да слага и фланци да я изхвърли още ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 19 Януари, 2013 Колега Silvergreen първо се ограмоти технически и тогава давай съвети 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #12 Отговорено 19 Януари, 2013 и аз сам с същия проблем . Даже и да съм сам като мина през по-голяма неравност или дупка и гумите ми опират в калниците аз сам с 5ген Сивик хеч джантите ми са с ет 25 j7 бях с гуми 195 55 и минах на 195 50 малко се пооправиха нещата ама пак си го имам проблема забравих да кажа че тоя проблем се появи след като си сложих спортно пружини и колата се смъкна бая .Маистора които ми прави колата ме посъветва да си сложа по твърди амортисиори защото моите били много меки не знам дали това е правилното решение ще следя темата дано намеря решение в краен случеи ще си раздуя калниците И ако някои има информация за цената на уретанови пружинни буфери ще съм му много благодарен .А и няма ли проблем с тия буфери в смисъл да не почне да дрънчи с тях ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #13 Отговорено 20 Януари, 2013 ...Маистора които ми прави колата ме посъветва да си сложа по твърди амортисиори защото моите били много меки... Кажи на "майстора" си, да си смени професията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 20 Януари, 2013 Просто смени джантите с такива с подходящо ЕТ. Тези бяха ЕТ13, смятай колко бяха навън но ги смених точно заради същата причина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikibmw2 4 #15 Отговорено 21 Януари, 2013 Колеги, реших да подсиля амортесьорите като срежа оригинална пружина която съм поръчал от блъсната хонда като моята Режа я на 2 равни части и я "навивам" по моята след което заварявам отгоре 2та края и по средата където свършва срязания край ще му сложа скоба . Мисля че това е много по-добро решение отколкото да купувам някакви измислени буфери и да режа калници пък и така ще стане по-устойчива МОЛЯ само грамотни хора да коментират моя коментар , искам да се обосновавате след като дадете каквото и да е мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #16 Отговорено 21 Януари, 2013 Грамотен коментар: Като я направиш тая процедура, гледай да не качваш друг човек в колата, за да не пребиваш невинни хора. Обосновка: Ще се пребиеш - вервай ми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikibmw2 4 #17 Отговорено 21 Януари, 2013 Пич да нямаш някакъв комплекс, че ми спамиш темата, това не съм го измислил аз. майсторите и до днес я правят тая процедура при коли които се използват за много багаж. Незнам на колко години си, питай някой възрастен да ти пообясни малко между другото аз съм на 20, питам и се интересувам, но никога не се изказвам неподготвен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #18 Отговорено 21 Януари, 2013 Ако искаш да доживееш до 30 - слушай какво ти се говори. Междувременно, вземи попрочети малко инфо из форума и без това няма да можеш да пишеш следващите десет дни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #19 Отговорено 21 Януари, 2013 Според мен има голяма вероятност нерязаната пружина да се счупи, защото точно частта от нея, която остава извън "удебеляването" така да го кажа ще отнася всичко. Но може и да греша. Не разбрах защо момчето няма да може да пише? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #20 Отговорено 21 Януари, 2013 По-голяма простотия не бях чувал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #21 Отговорено 21 Януари, 2013 (Редактирано) Наистина не си режи пружините хората ти казват правилно.И аз преди си го мислих но като се повозих на няколко коли с рязани пружини се разобедих.Потърси в гугъл за тая процедура-не е вариант.Единственото хубаво е че изглежда добре като е ниска но не си заслужава.Виждал съм и счупена НЕрязана пружина на опел но тая кола просто я твариха постояно колко може да вземе Ако ставаше така нямаше да има спортни окачвания пружини и т.н :)/> Редактирано 21 Януари, 2013 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #22 Отговорено 22 Януари, 2013 Изобщо не си схванал каква е идеята, колкото и лоша да е тя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #23 Отговорено 21 Февруари, 2013 Не мога да разбера толкова ли е сложно просто да си смениш джантите с по-подходящи от тези и проблема е решен и няма нужда да си разваляш колата????? Човек пита,защото не знае! Ти питаш и като ти отговорят се дървиш на хората макар и да са прави .Ами като си си наумил какво да правиш прави го и не питай,после може да пуснеш тема колко хубаво се е получило или колко ужасна е станала колата ти......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове