CLERO 8 #1 Публикувано 11 Януари, 2013 здравейте рових се но нищо не намерих някой може ли да ми каже на какви горивни смеси работи D15Z1 ?:1 защото ми е любопитни и замислям нещо поради причината,че дочух,че работил този двигател на 20:1 и ми се стори много бедно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 11 Януари, 2013 Аз четох, че този двигател давал около 5 на 100, за това може би е възможно това което си чел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #3 Отговорено 11 Януари, 2013 Air fuel is 22-23.5 while in leanburn mode (measured with a new Innovate XD16 and LC1)От чужд форум... икономия бате.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #4 Отговорено 11 Януари, 2013 ще ме извините ма нещо ако не схващам тва 23към1 съотношение въздух-гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 11 Януари, 2013 мхм, така ги е мерил човека 22,23:1 въздух гориво... бедна бедна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #6 Отговорено 11 Януари, 2013 какво бедна тя е бедна като църковна мишка любопитно ми кво ли ще стане ако се обогати като нормална кола да речем 15:1 не се смейте питам сериозно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 11 Януари, 2013 ще се загуби смисъла от икономичния режим..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #8 Отговорено 11 Януари, 2013 то тва е абсолютно ясно а в другия аспект ще върви ли повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 12 Януари, 2013 То със смачкана газ едва ли ползва 20:1 смеси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 12 Януари, 2013 На малко газ в ниските го ползва само И да ще извадиш някой и друг кон повече на 15:1, но едва ли ще усетиш разликата на 10% газ от 20 на 22 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #11 Отговорено 12 Януари, 2013 Моята я бях турбинирал, като сложих 4 жилна сонда и еку от VTi. Първоначално записах сток бин от d15z1 и като видях смесите в атмосферен режим се уплаших. Трябваше да увелича инжекторните времена с 40 процента за да докарам някъкви нормални смеси. Този двигател серийно е доста недохранен с бензин! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #12 Отговорено 12 Януари, 2013 е кажете по-какъв начин мога да я обогатя без да сменям комп. защото моя неможе да.се чипва изолирал съм горивния реголатор и сега без значение в кви обороти ниски високи седи налягането на 3.1bar в рейката и до колкото съм запознат с по голямо налягане за същата единица време за което отваря дюзата вкарва повече гориво един приятел даже на бъзик ми каза да си откача ламбда сондата и щяло да обогати нз изкажете се и вие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #13 Отговорено 13 Януари, 2013 И с по-големи дюзи също ще я обогатиш. Стандартните са 190cc, предполагам с 240cc ще има ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #14 Отговорено 13 Януари, 2013 мхм да сложа по-големи но ме притеснява нали компа ги отваря за единица време и като са,по големи и отчете през сондата по богати смеси и да намали времето на отворено положение възмижно ли е иначе тва с дюзите е най лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #15 Отговорено 13 Януари, 2013 Само не разбирам за какво ти е да я обогатяваш..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #16 Отговорено 13 Януари, 2013 Дърпаш буксата на сондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #17 Отговорено 13 Януари, 2013 ми мисля си,че ще тръгне една идея повече като се обогати като нормална кола щото сега е "УАЛЛЛ" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове