stefan_66 0 #1 Публикувано 8 Януари, 2013 Здравейте, колеги. Имам една много голяма молба към Вас. Ако някой има достъп до разширения вариант на списъка грешки на Хондата, ще съм изключително благодарен. Аз ползвам опростения списък, поместен в руското съководство за колата, който ми дава отговор само за едната от двете грешки които имам, а именно грешка номер едно. Тази, към която е насочено вниманието ми в момента е грешка номер 45, която обаче я няма. Това е проблема колеги. Ако можете, помагайте. Ако ли не съчувствайте ми. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 8 Януари, 2013 Пиши едно лично на Миамото.Колцата не се ремонтира с окъсяване на жици.Отделно грешките се тълкуват,а не се приемат за чиста монета... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #3 Отговорено 9 Януари, 2013 При CR-V...,грешка №45 означава бедна или богата смес..,при HR-V.. може да е същото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan_66 0 #4 Отговорено 19 Януари, 2013 Колега, няма смисъл да влизаме в спор. На мен идеята ми беше съвсем друга. Искаше ми се ако някой има списък с грешките по заводски списък да го сподели, тъй като според този списък ми дава ДВЕ грешки, а именно 1 и 45. Дотук добре. Но я закачихме с един приятел, когато изкара 3 грешки с номерация според протокола на OBD2, а именно 0131,0170 и 0171. Едната си я знаех... ламбда сондата, което говори за бедни/богати смеси. Да, с газово съм и донякъде е нормално. Това смятам да го оправя като си поиграя с времената на инжекторите. Другите две ме насочват по скоро към бедни смеси. Поправете ме, ако греша. Грешките са както следва:P0131 Heated oxygen sensor (HO2S)1, bank 1 - low voltage - Exhaust leak, wiring short to earth, HO2S, ECMP0170 Fuel trim (FT), bank 1 malfunction - intake leak, AIR system, fuel pressure/pump, injector(s), EVAP canister purge valve, HO2SP0171 System too lean, bank 1 - intake/exhaust leak, AIR system, MAF/VAF sensor, fuel pressure/pump, injector(s),HO2SВие сте на ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове