Jump to content
terexe

Проблем със сивик ej9 д14а3 японка

Recommended Posts

Здравейте колеги, това е първият ми пост, и ако нещо не е както трябва моля да ме извините.Проблема е че, като укъся двупиновата букса светва ABS лампата и чете грешки 61, 54, 13, не знам какви са тези грешки и не се махат с изваждане на клемата. И още нещо, по време на почистване на дросел и иацв, го изтървах на земята вкъщи, и се счупи буксата на TPS отгоре където са трите пина и сега при четене на грешките, освен тези грешки, мига и чека грешка 7. Пиновете са здрави но буксата явно не може да легне добре и не прави връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 - TP Sensor (Throttle Position) defective circuit or unplugged / defective sensor13 - BARO Sensor (Atmospheric Pressure) defective circuit or unplugged / defective sensor54 - CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor61 - Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary) high voltage, low voltage, or slow response

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще ви бъда благодарен ако ми разясните, относно тези сензори.1- този баро сензор///// Къде се намира, и какво измерва2- CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation)//// Как се превежда и къде да го намеря.61 - Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1//// Това ламбда сондата на катализатора ли е.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи този баро сензор доколкото четох в нета бил типичен за автоматиците и уж го нямало при ръчките, но това го четох в друг форум и не знам доколко е истина.http://i115.photobucket.com/albums/n312/civicduty_/ckfsensor.jpg това ти е ЦКФ-аДругото ти е ламбдата, но нека по-запознатите да се изкажат кой е този Heated - Sensor 1 защото не се сещам. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много помогна, бегай - маани!За CKF нищо не написа?!? :lol::P:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много помогна, бегай - маани!За CKF нищо не написа?!? :lol:/> :P/> :D/> ;)/>

Колега CKF-a съм дал снимка даже къде се намира на двигателя? Нека и по-разбиращите да помогнат, не съм още чак толкова навътре в нещата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка - не гледах снимки, извинявай! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги остана само, този баро сензор да разберем какъв е и къде се намира, другите три ги разбрах благодарение на вас ....Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"the PA sensor (code 13) is located behind the dash on the passenger side kick panel"

Зад таблото някъде около краката на пасажера - аз поне така го разбирам.

Публикувано изображение

Виж дали не е това.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимката колега, надвечер ще погледна дали е там този сензор. А и не-стана ясно за какво служи, нещо по двигателя, или четох нещо A / C да не е свързано с климатикаНе съм много на ти с английския, за това питам по запознатите. Благодаря отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функцията на барометричния сензор е да се провери на атмосферното налягане (и разбере, влажност, като стойността се комбинира със стойността на температурата на въздуха), той регулира системата за впръскване на гориво (искра и гориво) за компенсиране на промените в двете.Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_Baro_sensor_and_where_is_it_located_on_1993_Chevy_Astro_Van#ixzz2HgK0eHlp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"the PA sensor (code 13) is located behind the dash on the passenger side kick panel"

Зад таблото някъде около краката на пасажера - аз поне така го разбирам.

Публикувано изображение

Виж дали не е това.

 

Колеги търсих обстойно въпросния баро- сензор, но явно не е там където сочи снимката, и явно се намира на друго място обаче къде???? А и като поогледах тази снимка, ми нямам такова място около жабката, да изглежда така като на снимката.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Само това намерих...

Редактирано от honda_lv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е там, до main relayБлагодарско. Тези дни, ще видя има ли светлина в тунела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси - нямаш такъв баро-сензор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това го четох, че бил само при автоматиците в един чужд форум и там бяха посъветвали момчето да си смени екуто, че не било изправно, но не може да се вярва на всичко в нета за това по-компетентните да се изкажат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги явно нямам баро сензор. А и установих че двигателят ми е д14з1. Та искам да ви питам относно тпс, вземах друг дросел от д14а3, и след оглед установих че има една тръбичка отгоре за въздух която я няма на моя дросел, намира се до мап сензора отляво. Въпроса ми е ще стане ли тоя дросел д14а3 прилагам и снимка на въпросния дросел, на моята д14з1 ако да, тая тръбичка къде да се свърже, или да върна дросела и да търся от д14з1.

Малко дълго стана, ама се чудих как по обхватно да обясня.

Публикувано изображение

Благодаря за вниманието.

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой няма ли да изкаже мнение, може би да сменя само тпс. направо съм в шах....:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че би трябвало да пасне колега, но не съм убеден...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, днес го сложих дросела, затапих излишната тръбичка, работи перфектно. Да се знае защото няколко дни търсих отговор на въпроса и не можах да открия. Благодаря на всички които помогнаха с мнение по проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...