terexe 0 #1 Публикувано 8 Януари, 2013 Здравейте колеги, това е първият ми пост, и ако нещо не е както трябва моля да ме извините.Проблема е че, като укъся двупиновата букса светва ABS лампата и чете грешки 61, 54, 13, не знам какви са тези грешки и не се махат с изваждане на клемата. И още нещо, по време на почистване на дросел и иацв, го изтървах на земята вкъщи, и се счупи буксата на TPS отгоре където са трите пина и сега при четене на грешките, освен тези грешки, мига и чека грешка 7. Пиновете са здрави но буксата явно не може да легне добре и не прави връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 8 Януари, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7390 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 9 Януари, 2013 7 - TP Sensor (Throttle Position) defective circuit or unplugged / defective sensor13 - BARO Sensor (Atmospheric Pressure) defective circuit or unplugged / defective sensor54 - CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor61 - Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary) high voltage, low voltage, or slow response Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #4 Отговорено 10 Януари, 2013 Колеги, ще ви бъда благодарен ако ми разясните, относно тези сензори.1- този баро сензор///// Къде се намира, и какво измерва2- CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation)//// Как се превежда и къде да го намеря.61 - Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1//// Това ламбда сондата на катализатора ли е.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #5 Отговорено 10 Януари, 2013 Значи този баро сензор доколкото четох в нета бил типичен за автоматиците и уж го нямало при ръчките, но това го четох в друг форум и не знам доколко е истина.http://i115.photobucket.com/albums/n312/civicduty_/ckfsensor.jpg това ти е ЦКФ-аДругото ти е ламбдата, но нека по-запознатите да се изкажат кой е този Heated - Sensor 1 защото не се сещам. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 10 Януари, 2013 Много помогна, бегай - маани!За CKF нищо не написа?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #7 Отговорено 10 Януари, 2013 Много помогна, бегай - маани!За CKF нищо не написа?!? :lol:/> :P/> :D/> ;)/>Колега CKF-a съм дал снимка даже къде се намира на двигателя? Нека и по-разбиращите да помогнат, не съм още чак толкова навътре в нещата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 10 Януари, 2013 Моя грешка - не гледах снимки, извинявай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #9 Отговорено 11 Януари, 2013 Колеги остана само, този баро сензор да разберем какъв е и къде се намира, другите три ги разбрах благодарение на вас ....Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 11 Януари, 2013 (Редактирано) "the PA sensor (code 13) is located behind the dash on the passenger side kick panel" Зад таблото някъде около краката на пасажера - аз поне така го разбирам. Виж дали не е това. Редактирано 11 Януари, 2013 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #11 Отговорено 11 Януари, 2013 Благодаря за снимката колега, надвечер ще погледна дали е там този сензор. А и не-стана ясно за какво служи, нещо по двигателя, или четох нещо A / C да не е свързано с климатикаНе съм много на ти с английския, за това питам по запознатите. Благодаря отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #12 Отговорено 11 Януари, 2013 Функцията на барометричния сензор е да се провери на атмосферното налягане (и разбере, влажност, като стойността се комбинира със стойността на температурата на въздуха), той регулира системата за впръскване на гориво (искра и гориво) за компенсиране на промените в двете.Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_Baro_sensor_and_where_is_it_located_on_1993_Chevy_Astro_Van#ixzz2HgK0eHlp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #13 Отговорено 14 Януари, 2013 "the PA sensor (code 13) is located behind the dash on the passenger side kick panel" Зад таблото някъде около краката на пасажера - аз поне така го разбирам. Виж дали не е това. Колеги търсих обстойно въпросния баро- сензор, но явно не е там където сочи снимката, и явно се намира на друго място обаче къде???? А и като поогледах тази снимка, ми нямам такова място около жабката, да изглежда така като на снимката..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #14 Отговорено 14 Януари, 2013 (Редактирано) Само това намерих... Редактирано 14 Януари, 2013 от honda_lv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #15 Отговорено 14 Януари, 2013 Дано да е там, до main relayБлагодарско. Тези дни, ще видя има ли светлина в тунела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 14 Януари, 2013 Не търси - нямаш такъв баро-сензор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #17 Отговорено 15 Януари, 2013 И аз това го четох, че бил само при автоматиците в един чужд форум и там бяха посъветвали момчето да си смени екуто, че не било изправно, но не може да се вярва на всичко в нета за това по-компетентните да се изкажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #18 Отговорено 16 Януари, 2013 (Редактирано) Колеги явно нямам баро сензор. А и установих че двигателят ми е д14з1. Та искам да ви питам относно тпс, вземах друг дросел от д14а3, и след оглед установих че има една тръбичка отгоре за въздух която я няма на моя дросел, намира се до мап сензора отляво. Въпроса ми е ще стане ли тоя дросел д14а3 прилагам и снимка на въпросния дросел, на моята д14з1 ако да, тая тръбичка къде да се свърже, или да върна дросела и да търся от д14з1. Малко дълго стана, ама се чудих как по обхватно да обясня. Благодаря за вниманието. Редактирано 16 Януари, 2013 от terexe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #19 Отговорено 16 Януари, 2013 Колеги някой няма ли да изкаже мнение, може би да сменя само тпс. направо съм в шах....:(/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #20 Отговорено 17 Януари, 2013 Мисля, че би трябвало да пасне колега, но не съм убеден... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #21 Отговорено 17 Януари, 2013 Колега, днес го сложих дросела, затапих излишната тръбичка, работи перфектно. Да се знае защото няколко дни търсих отговор на въпроса и не можах да открия. Благодаря на всички които помогнаха с мнение по проблемите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове