Jump to content
TDK

Не Пали Х23а2 втек

Recommended Posts

Здравейте Колеги,Франкенщайна не пали (Х23а2 втек).Делкото е от х23 инжекторите са 1ФК0 имам и 1ГА0 свещите са иридиеви Дензо .Всичко е зацепено както трябва има бензин и ток, но няма палене.Развих една по една всички свещи и засякох дали палеца отговаря на всеки цилиндър и пак няма палене.Като разменя нарочно кабелите на капачката гърми .Възможно ли е делкото да не отговаря ,ако има някои минал по този пат да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена , че компа е п13 и е пробван (работи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,Франкенщайна не пали (Х23а2 втек).Делкото е от х23 инжекторите са 1ФК0 имам и 1ГА0 свещите са иридиеви Дензо .Всичко е зацепено както трябва има бензин и ток, но няма палене.Развих една по една всички свещи и засякох дали палеца отговаря на всеки цилиндър и пак няма палене.Като разменя нарочно кабелите на капачката гърми .Възможно ли е делкото да не отговаря ,ако има някои минал по този пат да пише.

С каква глава е това H23A2 с тоя "втек"?Нещо си объркал я с кабели, я с центровка... :)
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока е Х23а2 ,а главата х22автек дюзи 1FKU zacepena e както трябва ,даже сам отрязал едното ухо на делкото (от страната на втека) защото иска една идея назад.Делкото е от х23 дали там е проблема, не мога да кажа .Ток да та утрепи бензин да те запали и претюфква само и тва е.Мъча я с резисторна кутия заради дюзите понеже са ниско омни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш контакт... чуваш ли помпата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че има бензин да те "запали"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да смениш делкото с такова от Н22 и да пробваш пак. Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи колега,като въртиш на стартер,после свали свещите и виж дали са сухи или мокри от там се започва,ако са сухи е гориво,а ако са мокри е ток(свещи,делко и т.н)поздрави дано го оправиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите ,но това за което говорите сам го направил . Като разбера проблема ще драсна един ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите ,но това за което говорите сам го направил . Като разбера проблема ще драсна един ред.

Успех Колега дано по скоро да го подкараш и да му се порадваш ;)
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от делкото проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги, проблема с паленето го реших .Наѝ интересното което се получи и немога да си го обесня защо е така .Преди да започна проекта двигателят беше H23a2 ,след големият филм в ,коѝто участвах вкарах мотора в кончертото.Една година карах този двигател с ЕCU Р13 ,Всичко беше ок.След като влезнах вав Филм 2 с втековата глава ,доѝде момента с паленето .Дюзи ,кабели свещи ,дистрибуторна капачка ,бензинова помпа и всичко останало се оказа че няма палене .Преди да разбера че делкото от х23 е еднакво с на Х22 му отрязох едното ухо . Днес запалих колата c ECU P14 работи перфектно.Веднага сложих ECU P13 на друга хонда с втек ,всичко е ок.Върнах Р13 и се оказа че с този комп и с това делко кадето сам карал H23A2 1 година сега има разминаване ,колкото и на кадето да го вартя пали, но губи центровка .Наложих двете пети от двете глави, кадето се захваща делкото, да не би да има разлика в положението ,но не открих такава .Засякох положението на палеца нп.Ако има някоѝ с Н22втек илиН23втек покраѝ Стара Загора и е навит да направим една проба, да видим друго Р13 и делко как ще се отрази .Да знам какво да търся ,че без ВИТЕК ми се губи смисала на целия проект с тва Р14 с което сам в момента :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема ти е в ел.инсталацията с еку-то... нещо не е като хората...някой с втек глава да сподели къде е грешката със старата инсталация и новото ЕКУ...пс.пробвай да я запалиш с друго еку- чипната П06/28/30 с втек..

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за 2ния пост ама сега се сетих а времето за редакция мина: дава ли ти check engine ? Щом е запалил с оригиналния комп. а с п13ката неще,значи нещо/някой датчик бърка п13ката и не пали. На моята п28ца за да запали съм махнал всички датчици:knock,eld,atmos.pressure,injector circuit...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Р14 пали от ряз и няма грешка(работи перфектно бие регулатор на 7000 не свети чек) ,а с Р13 препатква само и давя всичко с бензин ,сякаш има много голямо закъснение.Окачих и буксите на витека пак не пали с Р13, немога да си обесня как е вървяло тва Р13 до момента в коѝто не смених главата с витека.А относно инсталацията сам пуснал само 3 кабела за за да захраня витека другото си е по старо му .Ще пробвам с П28 и друго делко и ,ако не се оправи акъла ми не стига какво може да е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с това p13...p14..,ако всичко е ок ще работи и с двата компа...,инжекторите ти кви бяха,и от какъв х22не каза свети ли ти чека с "проблемния комп"

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за детонации да не иска тва п13?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя трябва да ти работи и с П-14 и с П-13 ЕКУ и с дюзите от Х22 и от Х23.Уверявам те пробвал съм го!Делката на Х22 и Х23 са напълно еднакви ( ако делкото ти е от USDM версия има разлика-то е с външна бобина)!

1.Ако ЕКУ П-13 е от JDM Х22А в кутията с предпазители която е при двигателя, трябва да имаш ELD т.е. кутията ти трябва да е от JDM или USDM версия, иначе ще ти дава грешка ЕКУ-то.

2.Ако ЕКУ ти е от JDM версията P-13 трябва да има включен и knock sensor който ти нямаш на Х23А2 (има го при Х23А1) и още два кабела към едно допълнително клапанче управляващо бензиновия регулатор- но това не е от съществено значение.

Въпрос- ти като смени главата с такава от Х22, смени ли долната зъбчатка на коляновия вал и ангренажния ремък с такива от Х22???

Какво ЕКУ П-13 ползваш JDM или EDM??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно въпроса ти сменил сам ги ,а за ЕКУ п13 как да разбера какво е ?Отсрани пише 4W 37820-P13-900 551-100302.Наѝ интересното че преди да започна проекта Х23а2 работеше със съшото п13 .След смяната на главата неще да пали с него ,а с п14 е чакмак.Съшото п13 го пробвах на б20 с 1.8 глава витек работи добре,но колегата с тази кола не ми даде да пробвам неговото п28.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно моят номер на ЕКУ е : 37820-P13-N50 553 J-AT това ще рече JDM от автоматик. Твоя би трябвало да е нещо от рода на посочения по-долу.Mine is three prong, and the numbers are:37820-P13-900551-107120551 J-AT (4W vertical)I do know that the Auto H22A only came from JDM in OBD 1.This is how I know for sure that my Tranny and ECU are JDM spec. I also believe my motor to be JDM, but it's always possible to be fooled.Копирам какво е казал по въпроса колега от този форумАко има J е JDM, AT- означава за автоматична скоросна кутия.Така че ако имаш АТ трябва да презапоиш едно съпротивление Виж тукПредлагам ти да пробваш първо това!

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След обстоен преглед на цялата инсталация ,Колеги запалих с прословутата П13-ка .Проблема ,който ми направи след това е : колата запали нормално не светят чекове всичко е ок.Обаче при подаване на газ над 5000об. святка чека и колата бие регулатор на 6500. Колата губи мощност , изгася ли я се оправя. Не ми показва грешка до следващите 5000 оборота.Минавам на П28 защото ми писна с глупости вече. :))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква грешка показва? Това е важното, което можеш да кажеш за да се опита някой да помогне.Казах ти, че твоето П-13 може да е от автоматик и затова трябва да се презапои едно съпротивление, когато го слагаш да управлява двигател с механична скоросна кутия,понеже вече нямаш ЕКУ на автоматика.Както и да е, успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на мен ми се е случвало на 5000 да свети чека и изключва на 6500об. и проблема беше прекъснат кабел на втека,говоря за х22а двигател с п13,ако това може да помогне.поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катинар моля !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлеги ,вече се радвам на проекта с чипосана П30.Притеснява ме само прекъсването от 1000-2500 об.,което го прави не всеки път.Като се кара с пълна газ е много гот

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...