Jump to content
blue_shadow

Не работят мигачи, аварийни, скоростомер и обороти.

Recommended Posts

Здравейте, не намерих подобен проблем във форума, затова ще Ви помоля за съвет. Сивик англичанка, 1,4is, 1998, D14A8Днес ми изчезнаха мигачите и аварийните. Прегледах бушоните в купето и под капака. Установих, че този за аварийните под капака (10А) беше изгорял. Смених го и аварийните се оправиха, но мигачите, скоростомера и оборотомера не работеха. При повторната проверка на бушоните и неколкократни проби аварийните отново изчезнаха и точно в този момент забелязах лек дим от ляво на таблото с бушоните...... Сменения бушон под капака си е здрав. Сега при вкл. на аварийните свети само лампата на таблото. Също таке не свети лампата за SRS-a. Отворих и релето - здраво ми изглежда.П.С. Не знам дали има връзка, но днес мих колата (с обикновен маркуч)

Редактирано от blue_shadow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни там където е излезнал дим под кутията с бушоните където са кабелите най вероятно има нагорял кабел и неконтактувя добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни там където е излезнал дим под кутията с бушоните където са кабелите най вероятно има нагорял кабел и неконтактувя добре

Днес бях на майстор, той провери всичко и остана само този вариант с жицата, който ще се решава след нова година, защото е по-времеотнемащ.... Интересното е че, освен всичко днес сутринта ми беше паднал акумулатора - нещо което досега не се е случвало и на -20 С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иди на при някой който разбира да ти замери колата с уред и да види в покой колко е коснумацията и ако е много вадете бушоните един по един докато не падне после вижте за какво е бушона и най вероятно ще е там проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих 1 зелено-бял кабел с нагоряла изолация, но здраво жило над таблото с бушоните. Срязах го и го презапоих, но нямаше резултат. Чудя се дали, ако ида на компютърна диагностика, ще има начин да се намери проблема.

Редактирано от blue_shadow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика има само на някои системи.Двигател,АБС,Еърбъг.Останалите системи са почти аналогови...Трябва ти кадърен електричар ,да разплете кълбото дет се вика..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги, днес ми писна и разглобих всичко - лоста за мигачите, копчето за аварийните и някой друг панел над педалите. Установих, че няма ток до лоста за мигачите, после мерих и релето - там също нямаше ток, независимо дали е на контакт или не. Видях в honda manual-а кой цвят кабел захранва релето (зелено-бял) и установих, че идва от копчето за аварийните. Оказа се, че до копчето има ток, а от там нататък, не. Сложих здрав кабел от аварийните до релето и го вързах с "+" от ключа, който активира мигачите. И чудо - мигачите тръгнаха. Аварийните също тръгнаха след като свързах постоянния "+" с подменения кабел към релето, а управляващия кабел на релето, чрез който се гасят мигачите при натискане на копчето с изходите за мигачите. НО, след като върнах копчето на аварийните и нищо пак не работеше - само лампата на таблото свети постоянно. Сега съм свалил копчето и мисля да го отворя и прегледам за повреди.

 

Използвах схема отдолу. Със синьо е подменения кабел за захранване на релето. При махнато копче с червения кабел симулирам положението, когато копчето за аварийните е изключено и е подаден контакт- тогава мигачите работят. Със зеления кабел симулирам натиснато копче на аварийните без да е даден контакт от ключа - всички аварийни светлини работят.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих мигачите и аварийните! След като отворих копчето за аварийните, въпреки че нямаше следи от каквито и да е било проблеми, му пренатегнах контактните пластинки. С това проблема беше решен! Публикувано изображение

 

Извод - проблема беше поради изгоряла жица от копчето за аварийните до релето (зелено-бяла) + разхлабени пластини в самото копче.

Редактирано от blue_shadow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...