swakke 54 #1 Публикувано 24 Декември, 2012 здр колеги.Kакто писах в заглавието ми се скъса предната лява полуоска точно кадето има един тампон (очертал съм го в червено). Tа въпросът ми е продава ли се само този прът защото каретата ми са здрави и няма смисъл да се сменят колата е хонда цр-в 1999г с дясна дирекция http://www.gophoto.it/view.php?i=http://img820.imageshack.us/img820/6185/13961258.jpg#.UNhRH6zEfkY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #2 Отговорено 26 Декември, 2012 ето за какво става въпрос My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodi 1 #3 Отговорено 26 Декември, 2012 Колега хващай www.mobile.bg и ЦРВ на части. Това е вариянта. Аз като е докарах моята се оказа че в Англия са ми сглобили вътрешното каре на лявата полуоска на обратно и до България го бях сдробил. Тръгнах да търся полуоска от тук казаха ми 2000лв нова оригинална. Поръчах си от Англия-пратиха ми дясна. Накрая прозвъних всички морги с ЦРВ-та и си намерих каре за 60лв. За полуоски ми искаха по 150-200 лв. КъсметP.S. как си е сдробил така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #4 Отговорено 27 Декември, 2012 Колега хващай www.mobile.bg и ЦРВ на части. Това е вариянта. Аз като е докарах моята се оказа че в Англия са ми сглобили вътрешното каре на лявата полуоска на обратно и до България го бях сдробил. Тръгнах да търся полуоска от тук казаха ми 2000лв нова оригинална. Поръчах си от Англия-пратиха ми дясна. Накрая прозвъних всички морги с ЦРВ-та и си намерих каре за 60лв. За полуоски ми искаха по 150-200 лв. КъсметP.S. как си е сдробил такаами колега предния собственик се е правил на заварчик и до сега аз си карах така докато не се скъса .до сега не бях забелязал че е заваряна Но днес си намерих полуоска и бегачката пак е на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #5 Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Вчера сглобих полуоската и колата е отново на пътя И искам да ви издам една тайна, ако на някой му се случи да скъса лява полуоска като мен- Купувате си дясна полуоска (късата), вадите вътрешното каре на лявата ,след това правите същата процидура с дясната полуоска и сглобявате -лява полуоска с дясна Дължината си остава същата Вече навъртях 50км градско и няма никакви проблеми.Май малко объркано го обясних но се надявам да сте ме разбрали :rolleyes:/>:rolleyes:/>:rolleyes:/> Редактирано 28 Декември, 2012 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 28 Декември, 2012 Искаш да кажеш,че разликата в дължината е в размера на вътрешните карета ,а не в дължината на пръта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #7 Отговорено 28 Декември, 2012 Искаш да кажеш,че разликата в дължината е в размера на вътрешните карета ,а не в дължината на пръта?Не не, дясната полуоска е идентична с половината лявата -погледни :rolleyes:/> My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове