гостенка 0 #1 Публикувано 20 Декември, 2012 Здравейте,Проблемът ми е следният - закъсах в една пряспа и когато багера ме дръпна назад с важе, колата блокира. Таблото мигат много индикатори и се показа зеленият ключ на имобилайзера, но като отключих и заключих колат отвън, ключът изчезна от таблото. Когато се опитам да я запаля, мигат лампички без да се чува нито стартер, нито мотора. Когато си прочетох ръководството, се оказа че при дърпането ключа трабва да е на I, а не на 0, както беше моя... Колата е купе 1.8, 2007 г. от Канада.Благодаря ви много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 20 Декември, 2012 Колата да не е автоматик? Ако е така при теглене трябва да е на "N" предавка иначе може да пострада скоростната кутия. По принцип при теглене го дават ключа да е на 1 за да не се заключва волана, така че не мисля, че е от това. По скоро, ако те е дръпнал по рязко багера или ако си се бухнал яко в пряспата може да ти се е активирал шоковия датчик и да ти е прекъснал подаването на ток към горивната помпа, ако разбира се 7ген имат такъв. При 6ген се деактивира от един гумен бутон зад жабката, така че огледай там. За сега толкова се сещам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гостенка 0 #3 Отговорено 20 Декември, 2012 Не е автоматик .. В багера беше проблема, след пряспата си работеше, но и ключа не беше на 1, за съжаление... Ще потърся този бутон.Благодаря много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 20 Декември, 2012 Шоковия и да се е активирал ще върти стартера. Това с мигането на лампички при опит за въртене прилича или на паднал акумулатор или на лоша връзка при клемите на същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове