Jump to content
FuckHonda

д15б2

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ето ориентир, ако не става ясно за кой маркуч и чудо пиша. С червения Х е отбелязано!

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Датчика го мислих за температурен и викам, чакай да махна маркуча и кво да видя маркуча се е разял яко. Датчика е строшен май има една пружинка вътре дето дрънчи наляво надясно.

 

Наистина ли това е темп датчика, мислех, че е електрически, а там освен един маркуч нищо няма :blink:/>/> :blink:/>/>

 

И още нещо:

 

Публикувано изображение

 

 

Тоз датчик какъв е със сивата букса долу, и онова там другото термостата ли е ? :D/>/> Сори за смешния въпрос :D/>/>

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последната снимка се намира термостата и този датчик ти включва перката.Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.Мръсния маркуч ти идва от вентилацията на двигателя и влиза в този клапан(PCV) където казваш ,че му играе пружинката.

Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.

и какво мери там ако не е тайна :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.

и какво мери там ако не е тайна :huh:/>/>
Много ясно ,че мери температурата на въздуха.Така се води SENSOR ASSY., AIR TEMP Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, при чистене на ИАЦВ и дросел и недостатъчно ниски обороти на празен ход, доколкото разбрах следващата стъпка е смяна на темп. сензор(става въпрос за ония с 2те болтчета на колектора, а не този който съм снимал. А тоз дето съм го снимал, как да разбера дали работи или не :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

тая черната кутия от която излиза мръсния маркуч за какво служи и какво има в нея :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно ,че мери температурата на въздуха.Така се води SENSOR ASSY., AIR TEMP

Да де ама колегата питаше за температурния датчик (този за температурата на водата), не за сензора за температурата на входящия въздух, който между другото няма връзка с IACV-то и оборотите и не трябва да се сменя.п.п. в тая черната кутия само лайна има - там не бъркай, няма връзка с оборотите
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сменя PCV клапана. Това чудо от снимките на предната страница. Сега като разбрах какво е, как се казва и какво трябва да прави, и най-вече, че е клапан(щото моето го продухах и от 2те страни и не затваря нищо) чета по нашия форум, че вдига оборотите на празен ход, ако не затваря както моя.Стискайте палци да го сменя и да приключа сагата с тая кола. @WYWERN обърках се братле, кой клапан за темп. се сменя и кои няма връзка. И най вече, кой къде се намира, че мозъка ми мармалад от джанки стана :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Ей го на клапана гад в други ден живот и здраве го сменям барабар с изгнилия маркуч дето излиза от кутията с лайната дето няма да барам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти вметна, понеже си чистих дросела преди няколко дни и когато изчистиш лайната обикновено това малко завишава оборотите, тъй като луфтовете около паричката се отварят, а преди това са били запушени от нагарите и лайната и при мен се наложи малко да отвия болчето което регулира до колко да се затваря дросела, защото след почистването на загрял двигател ми държеше 1200 оборота, но сега след като го нагласих е перфектно. Също така искам да спомена за хората като мен който ентусиазирано чистят дросела с подръчни материали задължително след това да смажат паричката вътре, защото аз имах глупостта да измия дросела с топла вода след обезмаслителя, на другия ден го сложих и стоя така една нощ и когато реших да карам дросела започна да засяда и да не се връща и беше голямо приключение :D/>

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя дросел нямаше лайна(имаше си ги луфтовете), погледнах има едно болтче с пружина и гумена тапа (то трябва да е за оборотите, никога не съм го пипал и гледам, че е развито почти до края и върха му не контактува с въртящата схема на дросела :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги. При мен се получи малко по различен проблем някой ако може да помогне ще съм му много благодарен. Та какво стана... вчера тръгнах от Пловдив към Бургас  да разпусна 2-3 дни, обаче на 80 км. преди Бургас спирам да зареждам бутилката с газ и отново нормална стъпка по магистралата от порядъка на 110-120 км/ч. Спиран на първия светофар в града и какво забелязвам колата на свободна държи 1500 оборота. Тръгнах в движения пак освобождавам разликата е никаква. На бензин е същата работа, колата е сивик д15б2 м.и. ... Забравих да каже ,че след това зареждане се получи и нещо други карам около 100-110 и като тръгна да натиска педала за секунди глъхне не може да набере нещо от порядъка на 2-3-4 сек. после се оправя и след още 1-2 почва да плющи нещо от долу под двигателя. Моля дайте някакъв съвет защото утре трябва да тръгвам обратно към Пловдив. Благодаря на всички отзовали се предварително. :)P.S. PCV клапана не е ли както ние му казваме стъпково моторче ? А  IACV какво е ? за какво служи? и къде се намира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...