FuckHonda 20 #41 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) Ето ориентир, ако не става ясно за кой маркуч и чудо пиша. С червения Х е отбелязано! Датчика го мислих за температурен и викам, чакай да махна маркуча и кво да видя маркуча се е разял яко. Датчика е строшен май има една пружинка вътре дето дрънчи наляво надясно. Наистина ли това е темп датчика, мислех, че е електрически, а там освен един маркуч нищо няма :blink:/>/> :blink:/>/> И още нещо: Тоз датчик какъв е със сивата букса долу, и онова там другото термостата ли е ? :D/>/> Сори за смешния въпрос :D/>/> Редактирано 15 Януари, 2013 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #42 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) На последната снимка се намира термостата и този датчик ти включва перката.Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.Мръсния маркуч ти идва от вентилацията на двигателя и влиза в този клапан(PCV) където казваш ,че му играе пружинката. Редактирано 15 Януари, 2013 от kleni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #43 Отговорено 15 Януари, 2013 Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.и какво мери там ако не е тайна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #44 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) Температурния датчик е бял на цвят и е хванат с две болченца за колектора.и какво мери там ако не е тайна :huh:/>/>Много ясно ,че мери температурата на въздуха.Така се води SENSOR ASSY., AIR TEMP Редактирано 15 Януари, 2013 от kleni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #45 Отговорено 15 Януари, 2013 Добре, при чистене на ИАЦВ и дросел и недостатъчно ниски обороти на празен ход, доколкото разбрах следващата стъпка е смяна на темп. сензор(става въпрос за ония с 2те болтчета на колектора, а не този който съм снимал. А тоз дето съм го снимал, как да разбера дали работи или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #46 Отговорено 15 Януари, 2013 тая черната кутия от която излиза мръсния маркуч за какво служи и какво има в нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #47 Отговорено 15 Януари, 2013 Много ясно ,че мери температурата на въздуха.Така се води SENSOR ASSY., AIR TEMPДа де ама колегата питаше за температурния датчик (този за температурата на водата), не за сензора за температурата на входящия въздух, който между другото няма връзка с IACV-то и оборотите и не трябва да се сменя.п.п. в тая черната кутия само лайна има - там не бъркай, няма връзка с оборотите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #48 Отговорено 15 Януари, 2013 Реших да сменя PCV клапана. Това чудо от снимките на предната страница. Сега като разбрах какво е, как се казва и какво трябва да прави, и най-вече, че е клапан(щото моето го продухах и от 2те страни и не затваря нищо) чета по нашия форум, че вдига оборотите на празен ход, ако не затваря както моя.Стискайте палци да го сменя и да приключа сагата с тая кола. @WYWERN обърках се братле, кой клапан за темп. се сменя и кои няма връзка. И най вече, кой къде се намира, че мозъка ми мармалад от джанки стана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #49 Отговорено 15 Януари, 2013 Ей го на клапана гад в други ден живот и здраве го сменям барабар с изгнилия маркуч дето излиза от кутията с лайната дето няма да барам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #50 Отговорено 16 Януари, 2013 (Редактирано) Само да ти вметна, понеже си чистих дросела преди няколко дни и когато изчистиш лайната обикновено това малко завишава оборотите, тъй като луфтовете около паричката се отварят, а преди това са били запушени от нагарите и лайната и при мен се наложи малко да отвия болчето което регулира до колко да се затваря дросела, защото след почистването на загрял двигател ми държеше 1200 оборота, но сега след като го нагласих е перфектно. Също така искам да спомена за хората като мен който ентусиазирано чистят дросела с подръчни материали задължително след това да смажат паричката вътре, защото аз имах глупостта да измия дросела с топла вода след обезмаслителя, на другия ден го сложих и стоя така една нощ и когато реших да карам дросела започна да засяда и да не се връща и беше голямо приключение :D/> Редактирано 16 Януари, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #51 Отговорено 16 Януари, 2013 Моя дросел нямаше лайна(имаше си ги луфтовете), погледнах има едно болтче с пружина и гумена тапа (то трябва да е за оборотите, никога не съм го пипал и гледам, че е развито почти до края и върха му не контактува с въртящата схема на дросела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #52 Отговорено 17 Август, 2014 Здравейте и от мен колеги. При мен се получи малко по различен проблем някой ако може да помогне ще съм му много благодарен. Та какво стана... вчера тръгнах от Пловдив към Бургас да разпусна 2-3 дни, обаче на 80 км. преди Бургас спирам да зареждам бутилката с газ и отново нормална стъпка по магистралата от порядъка на 110-120 км/ч. Спиран на първия светофар в града и какво забелязвам колата на свободна държи 1500 оборота. Тръгнах в движения пак освобождавам разликата е никаква. На бензин е същата работа, колата е сивик д15б2 м.и. ... Забравих да каже ,че след това зареждане се получи и нещо други карам около 100-110 и като тръгна да натиска педала за секунди глъхне не може да набере нещо от порядъка на 2-3-4 сек. после се оправя и след още 1-2 почва да плющи нещо от долу под двигателя. Моля дайте някакъв съвет защото утре трябва да тръгвам обратно към Пловдив. Благодаря на всички отзовали се предварително. :)P.S. PCV клапана не е ли както ние му казваме стъпково моторче ? А IACV какво е ? за какво служи? и къде се намира ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове