Jump to content
Вен_РВ1456ВС

Сивика не пали

Recommended Posts

За повечето сигурно позната история, но за мен е нещо ново. Та проблема е следният: В понеделник сутрин се прибирам от София и всичко е ОК, запалих си тръгнах и се прибрах. Вторник сутрин тръгвам за работа и не успях да запаля, помислих, че ми се свършила газта, но уви. Нито на газ нито на бензин не можа, даже не иска и да препърха, само въртене и нищо. Вечерта като се прибрах я дръпнахме и запали за 10 метра. Поработи малко и после няма проблем. Пали си почти на четвърт. След което тръгнах да търся причината като се започна от свещите Свалих ги, разстоянието беше 1.0 сега вече е на 0.8мм, понеже беше задавена явно подсушихме свещите. Сложих да се зарежда акумулатора, че почна да умира и снощи го слагам, въртя и пак нищо. Дръпнахме и запали, регулирахме малко оборотите и горивните смеси, че нещо не държеше и всичко се стабилизира. Колата се изфорсирва, върви си доста приятно, без да прекъсва, да глъхне и др. Това се случва към 20:00 снощи. Към 00:00 часа слизам за проба и колата си запали, смукача си работи, позагря направих едно кръгче и се прибрах. Тази сутрин слизам да тръгвам за работа и какво става. Въртя ключа и същата история. Само си върти и нищо, нито на газ нито на бензин. Яхнах колелото и я зарязах. Някой има ли идеи имал ли е подобен проблем. Аз имам съмнения за бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е бобина нея я ползваш не само за палене, така че ако беше заминала нямаше изобщо да запалиш. От друга страна тя е ел. детайл т.е. или работи или не. Ел. връзките са друго нещо... Проблема е по-скоро в смесите на колата и студеното време. Опитай преди да запалиш да напомпаш педала на газта и да запали на бензин.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е в смесите. Няма как днес да запаля и утре без да съм правил нищо да не пали. И с напомпване не става. Съмнявам се и в главното реле, клеморед или датчик на хол. Имам и чувството, че не дава хубава искра, нещо тока ми се вижда слаб. Макар, че пак казвам, че като я дрпна и запали после пали супер лесно. Събота, когато имам време ще се разглобява и ще се гледа. Ако някой се сеща за какво друго да проверя ще съм благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палец и капачка огледа ли?Щом на дърпане палиш означава че нещо много криво се случва с искрата в цилиндрите, когато те дърпат напрежението на акумулатора е около 12V например докато на стартер пада до 8-10V и евентуално това да е проблема.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко смених капачката и палеца със други, които имах ( аз за това се сетих първо и си мислех, че и бобината не дава достатъчно ток) по препоръка на Емо (Walker Japan)Публикувано изображение . Но сега зареждам акумулатора и утре евентуално ще пробвам да видя какво ще стане. В интерес на истината палеца ми се стори малко поизносен. А някой да има представа къде точно е датчика на хол понеже един колега каза, че можело и от него да е? За главното реле все още нищо не мога да кажа, защото цъка, но искам да разглобя и да видя по-добре какво става там с тоците.

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения случай, за който се сещам да ми се е случвало нещо подобно е при смяна на горивния филтър. Налагаше се по 3 пъти да въртя ключа, преди да задействам стартера, за да подкачи достатъчно бензин. Но пък при теб не виждам логика да не пали в такъв случай на газ. Нещо да си сменял на последък? За зареждането на акумулатора - той си има определен живот и ако го зареждаш вече 4-та зима, твърде е възможно да си е заминал той. Защо не пробваш с някой ставнително нов акумулатор от познат с него да запалиш. Не съм много компетентен, но аз винаги започвам с най-простата причина, и след това търся по-сложни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин направих опит . . . неуспешен засъжаление. Акумулатора е на 2 години, но тая зима май ще му е последна.За смяна, не съм сменял нищо. Утре ако времето подаде ръка ще пробвам и с друг акумулатор, защото това ми беше една от задачите. Утре предстои и оглед на главнто реле и клеморед. А датчика на Хол случайно да е под всмукателите на блока??? Защото друго не виждам там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13б2 нямат главно реле, датчика е в делкото. Може да провериш за кофти връзка там. Вади ли ти грешки компютъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имах и си замина без да разбера как и защо, та ще следя темата, дано да се оправиш.Аз сега съм с друг проблем - доста висок разход, ти какви смеси си регулирал на газта или на бензин, ако можеш да ми обясниш на бензин как става номера.Виж като махнеш филтърната кутия карбуратора дали не мръсен. И аз си мисля, че не е ел проблема ми нещо по въздуха и горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай утре като палиш/или сега/ първо да впръскаш газ за около 2-3 сек и после въртиш и подаваш газ...Така би трябвало да стане. Ти ако се опитваш първо на бензин и после на газ не става... Задавя се като смесваш горивата и после я мъчи на стартер колкото искаш...Запали ли на газ я подкарай и обърни на бензин. Карай я на около 1200об. и като включиш на бензин ако се минат повече от 2-3 сек, значи връща бензина обратно и за това не палиш. На празна система по-скоро ще ти падне акумулатора, отколкото да успееш да подкачиш. Помпата ти се задвижва от разпределителния вал. Ако е наред и не връща горивото може да не прави достатъчно налягане. Виж в мануала колко трябва да е и ходи да ти го премерят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря за новите мнения. Ще са ми от полза. Та да се конкретизирам малко, за грешки не съм гледал все още, защото си мисля, че когато сваля акумулатора се изчистват. За главното реле не мога да кажа дали е в делкото, защото чувам щракане под кормилото (то от какво ще да е ако не е реле?). За колегата, който попита за смесите бях пуснал тема, която може би ще ти помогне. А горивната смес на бензина се рег мисля от винта зад карба (черния) поне аз от там го правя и се рег оборотите също.

И сега да кажа какво ми направи впечатление преди малко, когато си дойдох от работа и направих пак опит, който завърши с дърпане, за да поработи колата малко и да ида да заредя бензин. Та по време на въртене на стартера от масата на включвателя полетяха искри. И ми се струва, че от там става всичко. Понеже PESHO OT MARS спомена че при палене напрежението пада, а при дърпане си е нормалното. Та от там изхождам с извода, че ако не дава там добра маса, напрежението може да е още по ниско. А сутринта за малко да запали, само препали малко и аха да ида с нея на работа ихванах автобуса Публикувано изображение. Та утре ще сваля стартера, ще почистя масата на стартера и другите за профилактика и ще пиша какво е станало. Ако някой се сеща и за още нещо, което да прегледам да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи газта от колектора и виж пали ли!Барси пише неща, които е чул от неговия майстор... ;)/> Клапанчето пуска постоянно газ в колектора - вероятно... и разхода на такова гориво трябва да е повече, но не пишеш. :)/>

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи газта от колектора и виж пали ли!

 

 

Как по-точно да я изключа?

Конкретно за поста на barsi - и с впръскане и с подаване на газ пак не става. За смесването на горивата и задавянето все пак не сме толкова пишман ( без да се обиждаш) Когато прехвърлям от газ на бензин става почти без да се усети, т.е. не връща. Конкретно моята кола (нз поради каква причина) винаги е палила по лесно на газ Публикувано изображение дори и зимата. Преди години имах едно Тико Публикувано изображение и зимата палеше като му шприцна с една спринцовка бензин в карба и никви ядове. Ама тук и тва не помогна. Та както казах по-горе ще видя утре кабелите на стартера и ще пиша какво е станало ;)

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХМ.....Нешата си ги ползвам да си паля колата. Д13ката е само на газ . Мога и без смукач да я запаля на бензин, но не искам да го горя напразно.Ако има проблем с бензина, какъвто и да е, на газ трябва да запали. А и щом върти, значи има достатъчно ток да запали....На бензин ако се дави и не пали, на газ няма причина да не тръгне... И на -15 може да си пали на газ с д13ката без ядове. Само пали и я държи 2-3 мин да позагрее и после си е нормална кола. п.п. Най- хубавото нещо, което може да се случи на една д13ка е да и бъде изхвърлен фабричното кюмбе, наречено карбуратор и да се сложи истински карб !!! Освен проблеми няма какво друго да се очаква от тоя карбуратор. Проблемен е при поне 60% от тия коли. А колко 4ки хеч с д14а1 имат ядове с тях ?п.п.2 Една кола като е карбуратор, вечер или ако е за повече от 5мин се гаси се оставя зимата на неутрално положение. Така газта не замръзва по карба и си пали после по лесно. Включва се на газ, еднократно впръскване и паленето е сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за междинното съм го чувал и аз. Но пак казвам, колата като се дръпне и пали за 10 метра. след това няма проблем с паленето. Докато не я оставя и на другия ден не искам пак да запаля. По миналата вечер последно я запалих ( на дръпка) към 19:30 и до 20:00 работи и я поразкарах. след това в 24:00 отидох пак за пробвам, запалиси нормално Вкл си смукача и вс е ок. Но на сутринта греда. За момента не пали на нищо. Другото, което е аз нямам отделно копче за впръскване ако за това става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е кофти. Кой идиот е сложил електрически изпарител на карбуратор не знам...Даваш на газ, въртиш на контаткт и след по-малко от 1 секунда пробвай да запалиш с подаване на газ...Тоя изпарител, веднага щом види ток пуска газ. Пробвай така... Другото което се сещам, е да ти е зле карба. Газта минава през всичко по него и го прави в графит и после колата няма палене от боклуците. Още повече това е кюмбе, вътре с 2 инжектора... Ходи някъде да го почистят или поне да го погледнат, че на газ е доста по-трудно да запалиш с тоя изпарител...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ знам кой го е слагал, така я взех. По принцип преди да запаля точно тва правя, давам контакт да напълни малко газ и въртя. Запалва веднага, но не и сега. За карба не знам колко е зле, почиствам го и го разглобявам на 3-4 месеца. За сега не ми се вижда да има скъсано уплътнение или маншон. А инжекроти няма, има жигльори. Д15 е с инжектори. Ще изчакам още малко да изгрее слънце и отивам да чопля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок. Такъв отвътре не съм виждал...Това за инекторите фена ми го беше казвал...Странна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок. Такъв отвътре не съм виждал...

Това за инекторите фена ми го беше казвал...

Странна работа.

 

Колега на д13 карба е с жигльори, няма инжектори!!! Не мисля, че проблема е в него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затваряш и двете врътки на бутилката на ГАЗ-та и виж сутринта как ще запали идеята е същата като на Sebulba да спреш впръскването на газ в карбуратора, най-вероятно ще то запали както едно време, в такъв случай купуваш си НОВ газов клапан и го сменяш.Проблема е че от мръсотията плунжера вътре се прецаква и не спира газта от бутилката, така цяла вечер ти вкарва газ в карбуратора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, щом и на двете горива не пали, логичното обяснение трябва да се търси около свещи, кабели, делко. Като вариан може да се пробва едно презапояване на главното реле. Един от колегите спомена да пробваш да изолираш газовата. Сприи и кранчето в багажника и след това пробвай на сутринта.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега моята кола палеше от 3-4 път и първите 20 секунди работи неравномерно какво ли не пробвах ме и накрая се оказа че буксата на главата която измерва температурата и е прекъснат кабела оправихме я и сега колата пали от 1 път дано съм ти бил полезен провери и ти да нямаш нещо откачено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега моята кола палеше от 3-4 път и първите 20 секунди работи неравномерно какво ли не пробвах ме и накрая се оказа че буксата на главата която измерва температурата и е прекъснат кабела оправихме я и сега колата пали от 1 път дано съм ти бил полезен провери и ти да нямаш нещо откачено.

Ще проверя колега, мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Закарай я на сервиз. Ако ти пуска газ вервай ми , че така ще смърди около колата, че няма да се трае...Може помпата да не ти работи коректно, може свещите да не са ти уред, може да са адски много работи.. Просто си за читав майстор. Пробвай да я оставиш на бензин и натисни за момент газта преди да запалиш. Ако така не се оправиш, си за майстор :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Закарай я на сервиз. Ако ти пуска газ вервай ми , че така ще смърди около колата, че няма да се трае...

Може помпата да не ти работи коректно, може свещите да не са ти уред, може да са адски много работи..

Просто си за читав майстор. Пробвай да я оставиш на бензин и натисни за момент газта преди да запалиш.

Ако така не се оправиш, си за майстор Публикувано изображение

 

Не изпуска газ, вчера я проверихме. Днес имам още няколко неща да видя и ако не стане заминава някъде. Лошото е, че в Плд не се сещам за някой читав майстор. Но един приятел ми препоръча човек, за който чух и от други хора, че бил добър. Ако не стане нищо и днес ще ходя при него. И пробвал съм да я оставя на бензин, преди да запаля натискам педала 1-2 пъти, но пак не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Тъкмо се качвам и пиша. Вчера само съм почистил масите, оправих и проблема със стартера (хвърляше искри от включвателя), но след няколко опита все същото, нищо пак не се случи. Дръпнаха ме ПАК, за да видя поне как върти стартера на топло и се прибрах. Понеже вече ми писна да свалям и да слагам акумулатора го оставих. Е знам какво е ставало снощи и дали колата ми е ходила накъде, но запали от 2-рия път на газ с леко натискане на педала без нищо друго кой знае какво да съм правил.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Вече не знам какво да си мисля???Публикувано изображение. Ще видя утре сутрин какво ще стане и ще пиша пак. Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност проблема ти е електрически по симптомите, които извади. Щом като те дръпнат и след това пали и чак след няколко часа спира да пали... Има голям шанс и със студа да е свързано нещо. Това за електрическия изпарител и всичко останало за газта изобщо не го гледай, аз като имах Лада 1.5 карбуратор 1 година само на газ съм я карал, с електрически изпарител си беше, който пълни карбуратора като дадеш на контакт и съм палил зимата на -15 само акумулатора ми да имаше достатъчно ток да завърти :D/> По-скоро може да пуска малко гориво и да не успява на напълни достатъчно карбуратора, отколкото да му е много. Щом като е загряла и после можеш да я запалиш... А акумулатора не е хубаво всяка вечер да го зареждаш, защото му скъсяваш живота със всяко зареждане. Започва да се изпарява част от електролита и нещата не отиват на добре.

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата отива на акумулатор. Поне така си мисля аз.

Казах ти да започнеш с най-простия проблем ;)/> . Вече щеше да си забравил :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Работата отива на акумулатор. Поне така си мисля аз.

 

Казах ти да започнеш с най-простия проблем Публикувано изображение/> . Вече щеше да си забравил Публикувано изображение .

 

Ами в неделя пробвах в акумулатора на един комшия от англичанка и запали. Но изгасна и след 3-4 опита да запаля пак не можах ( може би е задавила малко). Докато го сменя с моя на 3-то въртене запали и с моя. И в неделя цял ден нямах проблем. 2-3 излизах и вс си беше ок. Но тая сутрин при опита да запаля не ми хареса как върти и днес си поръчах акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем. Като взех колата беше с ел изпарител и си ебаваше мамата. Кат цъкнеш на контакт и докато завъртиш газта я набута навътре и нема палене! Ама кеф ти веднага върти ама кеф ти топла, студена все тая. ПРоблема го реших с вакумен изпарител. Въднага щом врътва нема и четвърт оборот и пали. Иначе с ел изпаритела палеше само на бутане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем. Като взех колата беше с ел изпарител и си ебаваше мамата. Кат цъкнеш на контакт и докато завъртиш газта я набута навътре и нема палене! Ама кеф ти веднага върти ама кеф ти топла, студена все тая.

ПРоблема го реших с вакумен изпарител. Въднага щом врътва нема и четвърт оборот и пали. Иначе с ел изпаритела палеше само на бутане Публикувано изображение

 

Ако сменя изпарителя с вакуумен май ще трябва и инсталацията да се сменя? Но и това го обмислям, да сменя изпаритля. И това ми го казаха няколко човека. Не конкретно за вида а за марката, защото моя е BRC. И за последната година нещо не съм доволен от него. Ще се види и това. Благодаря за съвета. Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с най-обикновен ловато, да ти кажа не виждам какво има да му сменяш по тая инсталация. Ако все пак тръгнеш да го сменяш, и ако нещо не ти е ясно попитай! Ще ти кажа как да го вържеш (освен ако не знаеш де) не му се коси толкова. Да беше близко щях да ти предложа да свалим моят за проба, но си чак от Пловдив брато.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви имам и хубавите изпарители, моя турския като прасна 16 разход преди 2 месеца ми побеляха косите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с най-обикновен ловато, да ти кажа не виждам какво има да му сменяш по тая инсталация. Ако все пак тръгнеш да го сменяш, и ако нещо не ти е ясно попитай! Ще ти кажа как да го вържеш (освен ако не знаеш де) не му се коси толкова. Да беше близко щях да ти предложа да свалим моят за проба, но си чак от Пловдив брато.Поздрави.

Радвам се за желанието :) Ако имам въпроси ще питам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кратка равносметка за напрежението:При работещ двигател без консуматори 14.39VПри работещ двигател с консуматори 14.26vПри покой ( след 3 часа от палене) 12.87vПреди палене сутрин 12.38vПри въртене на стартер (сутрин) 10.08vТова са стойности измерени с мултицет. Нямам товарна вилка. По повод поста на колегата PESHO OT MARS. Та въпросът ми е до колко е нормално да пада напрежението при въртене на стартер?

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези стойности показват че алтернатора е добре но акомулатора е за смяна при мен беше същото със стария и от 3-4 опита умираше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези стойности показват че алтернатора е добре но акомулатора е за смяна при мен беше същото със стария и от 3-4 опита умираше.

 

Миналия ден бях да го замерят и натоварят с вилка. Човека каза, че му нямало нищо. За всеки случай акумулатора е Vega 45А 540 Ah. Имал нужда само от едно хубаво зареждане. Можел да ме кара поне още година. Снощи излизах да я препалвам през 3-4 часа Публикувано изображение ( понеже имах някакво 6-то чувство за днес) и сутринта добре, че запалих, че на баща ми гумата беше спукана и . . . Публикувано изображение успях да тръгна. Днес колата е в сервиз. Като стане ще пиша какво е имало. Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата от сервиза, но не защото е оправена, а защото трябва да я покарам малко. Та човека каза, че мотора няма компресия. Проблема идвал от клапаните. Дължало се на кофти гориво или стар бензин в резервоара (макар, че не се задържа много от него там). Каза да сипя 10-ина литра пресен бензин и 0.5л спирт за горене и да покарам 2 дни, да видя дали пали и ако пак не иска да му я закарам отново. И днес обикалям цял ден. За момента колата малко се поодпуши, оборотите малко се стабилизираха (не гасне) и вървенето е значително по-добре на бензин от преди. Утре сутрин ще видя дали ще запаля и ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сутрин почти без промяна. Казвам почти, защото тоя път поне препали . . . но не запали. Отивам да сипя още бензин и да покарам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...