Jump to content
Guest prelude

Клипчета на Прелюд '91 с H22a Swap

Recommended Posts

Guest prelude

Малко е лудница вътре и ще ни изпаднат пломбите,но това е рън-а на 400 метра с време 15,8.. и скорост на финала 150км/чвътре бях аз и един приятел който снимаше(70-75кг)

А това е на връщане от ръна ускорение от 0 до 100 км/ч
Има още много да се желае ама засега толкова.Дильо,мерси много-нали знаеш че без теб още щеше да е на стойки или в кофата на Кремиковци :) Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Малко е лудница вътре и ще ни изпаднат пломбите,но това е рън-а на 400 метра с време 15,8.. и скорост на финала 150км/чвътре бях аз и един приятел който снимаше(70-75кг)

А това е на връщане от ръна ускорение от 0 до 100 км/ч
Има още много да се желае ама засега толкова.Дильо,мерси много-нали знаеш че без теб още щеше да е на стойки или в кофата на Кремиковци :)
ааааа иво да го праите тоя прелюд щото така тряя да върви че не 15.8 ......ми мисля че тряя да падне в 14-ките ......има толкова повече понтенциал ;).....ама всичко с времето си....аз правя на калояново 400 метра за 150 и нещо км/ч ама мн хора казват че е различно на божурище...а и немам никав старт ...яко гуми като тебе че даже и мн по зле ;)...все пак си мисля че си има и нслада от тая твоита врътка сложна....и по оптимистично нали се сещаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо Прелюд:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо Прелюд:cool:

Мен ме кефи :P мноу ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......

...

Брат,мене пък точно пърженето не ме кефи.

Иначе не се заблуждавай-аз се кефя точно на хора като тебе,които не ги свърта на едно място

ами човъркат,ръчкат,бърникат,сменят и т.н.

В оптимизацията е истината ;)

Това,че няма " :P " в темата не значи,че няма хора,които се възхищават и се кефят.

Успех в бъдещи начинания! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Честно казано и мен не ме кефи прекаленото пържене като на филмчетата.то и без това над 7500 леко тъпче-няма смисъл просто.Абе ще взема да й върна ограничителя на към 7800 и ще я пестя,не за друго ами скоростите ми хъркат ужасно и ще строша нещо накрая.Аз не очаквах поклони от вас,а поне малко интерес-само Михо драсна едно коментарче за което може да му дам едно кръгче някой път:cool:А и аз поприключих или поне искам да съм поприключил с бърникането-сега искам само да се возя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Честно казано и мен не ме кефи прекаленото пържене като на филмчетата.то и без това над 7500 леко тъпче-няма смисъл просто.Абе ще взема да й върна ограничителя на към 7800 и ще я пестя,не за друго ами скоростите ми хъркат ужасно и ще строша нещо накрая.Аз не очаквах поклони от вас,а поне малко интерес-само Михо драсна едно коментарче за което може да му дам едно кръгче някой път:cool:А и аз поприключих или поне искам да съм поприключил с бърникането-сега искам само да се возя.

бе то беше бая яко да са повозя ...па да го крам ..ммм :P .....абе дръж фронта има малко още....малко офф топик нагласи ли ги кабелите на инжекторите.......иии аз искам да приключа и поне 6-7 месеца да се повозя да са порадвам.....ма ся с тоя филм :P .....и те разбирам яко е някой като прояви интерес към колата ти .....да оцени труда желанието мерака ....попиляното време и пари ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега не им/ни се впечетлявай толкова , те/ние сме секта в сектата :cool: и то защото според нас не ни стиска да си купим дори подобна кола , само виждаш колко карат сивици и колко останали модели на Хонда :P практичност , какво да се прави ;) Просто някой като си направи сивик-а , другите имат същия като неговия и си представят какво ще е ако подобренията бяха на неговия двигател , а в твоя случай подобна представа е трудно реализуема , защото са малкото които карат Прелюд като твоя :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Аз го казах на базик това за Сивиците или поскоро като закачка.надявам се да не си ме разбрал погрешно.Но очаквах повече интерес за модел различен от Сивик който върви на 8000 оборота;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Сега гледах клипчетата лек и мога да кажа само едно евлаааа!Прелюда варви наистина многооо!Само според мене де трябва да се научиш още по добре да го караш и ще даваш много по добри времена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Тази кола за хората ли я правиш или за себе си???Аз ако правя нещо по колата си го правя за себе си а не за някой друг,да си доставяш удоволствие от направеното,да си направиш душевна чикия ;) Давай смело с теб сме без значение да ли ще пишем в темата ти или не ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

на тая кола й викат Пре-луд , оти е повече от луда .... ама на нас с колите различни от сивик не ни пляскат ;) ... иначе старта на първото клипче ми допадна , ще взема да си запиша и аз един такъв на пролет( че сега гумите са нови и ми е терсене ) ;) кажи какво си й направил на колата ,че тича толкова ,та да има на какво да пляскаме и ... следващия път заварете ръката на оператора за волана ,че сега малко като диригент махаше ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

miHo Публикувано на Yesterday, 10:36 PM QUOTE(prelude @ Nov 14 2006, 09:17 PM) Честно казано и мен не ме кефи прекаленото пържене като на филмчетата.то и без това над 7500 леко тъпче-няма смисъл просто.Абе ще взема да й върна ограничителя на към 7800 и ще я пестя,не за друго ами скоростите ми хъркат ужасно и ще строша нещо накрая.Аз не очаквах поклони от вас,а поне малко интерес-само Михо драсна едно коментарче за което може да му дам едно кръгче някой пътА и аз поприключих или поне искам да съм поприключил с бърникането-сега искам само да се возя.бе то беше бая яко да са повозя ...па да го крам ..ммм .....абе дръж фронта има малко още....малко офф топик нагласи ли ги кабелите на инжекторите.......

Михо,инжекторите ми ебаха майката една сутрин и си останах долу в гаража понеже като се прибрах бях на 4,а сутринта на 2 цилиндъра;)Беше малко студено като ги правихме и ги запоихме набързо,затова така стана.После един приятел(няма да казвам кой,че ще му скъсат тела от звънене;)) дойде до нас и на место я понагласихме колкото да се придвижа.Бяхме дали накъсо една от дюзите и правех мъгла зад мен,щото не бяха 240 кубикови- а 550 вече;)След това минахме на вариянт с кабелни обувки,които все още държат;)даже на Божурище остискаха,но все откагам силикона който е добре да налея отгоре за да са бетон.

beast Публикувано на Today, 12:44 AM Сега гледах клипчетата лек и мога да кажа само едно евлаааа!Прелюда варви наистина многооо!Само според мене де трябва да се научиш още по добре да го караш и ще даваш много по добри времена

Ами аз си пиша с едни чужди агенти ,които са на моят Сет-ъп или близък до него(то такъв СУАП имат доста малко коли в света-май са под 10 броя,повечето-в САЩ) и всичките са под 15 секунди на 400м.единия от тях има Шпер и най-доброто му време е 14,606 сек.Без проблеми трябва да падна на 15 и отдолу,но Божурище е малко по-различна от нормалните писти затова и на 15 да падна няма да е лошо.Аз по принцип я пуснах за да имам ориентировъчно време и да преценя как се справя колата.Не ми е мерак да я пускам редовно,особено на Божура.На следващия ден след тези 3-4 старта там колата ми се разскърца двойно вътре.Бетона ебава яко нещата.На някоя друга писта съм навит дори и редовно да си правя опити,стига да не е бетон.Аз затова тръгвах с прекалено много жега-за да превъртят гумите.иначе ме беше шубе да не строша нещо.

MIYAMOTO Публикувано на Today, 12:47 AM Тази кола за хората ли я правиш или за себе си???Аз ако правя нещо по колата си го правя за себе си а не за някой друг,да си доставяш удоволствие от направеното,да си направиш душевна чикия Давай смело с теб сме без значение да ли ще пишем в темата ти или не

Дидо,абе аз наистина за себе си я правих тази кола,но си доказах с пълна сила поговорката:Няма идеални неща,има идеални намерения!!!майката й ебах на колата според мен и няма връщане назад.От готин ретро модел на хонда,който беше добре позапазен аз направих един бърз вибратор,при това скърцащ!!!Затова реших да споделя резултатът вече с публиката-едва ли не ако на някой му хареса да се утеша поне малко;)Няма да казвам че в началото преди този мой проект се колебах дали да не купя един Сивик и аз 5ген.и да му набия този H22A вътре, като изкорубя всичко(щеше поне да се получи откровенна бегачка).И сега взех да си мисля че точно това е трябвало да направя ама карай.следващия път.Иначе мерси за подкрепата.

lookcho ........ кажи какво си й направил на колата ,че тича толкова ,та да има на какво да пляскаме и ... следващия път заварете ръката на оператора за волана ,че сега малко като диригент махаше

Ами те някои хора са запознати,други освен това са ми и помагали но повечето незнаят защото досега си треаех.Както и да е,ще ви дам линк на който можете да видите абсолютно всичко какво е правено на колата със снимков материал и обяснения,но на английски.Съжалявам,но нямам вариант на БГ а и ще ми отнеме мнгоо време да направя някъде.ето и линка:http://www.cardomain.com/ride/2239982

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Ха! Даже и мен ме има на снимките!Доста по-бързо се развърта във високите от рекса. От такъв клип според мен не може да се извади заключение как върви колата, защото със стария мотор вървеше почти колкото мойта... И какво стана Иво, щеше да се обаждаш?... ;)

Редактирано от D16A8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Тамън щях да пиша че прекалено много въртиш гуми ;) на старт и го прочетох:

Бетона ебава яко нещата.На някоя друга писта съм навит дори и редовно да си правя опити,стига да не е бетон.Аз затова тръгвах с прекалено много жега-за да превъртят гумите.иначе ме беше шубе да не строша нещо.

Какво искаш да кажеш за бетона? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

ами искам да кажа ,че ако не внимаваш може да строшиш нещо по скоростите,каратата или нещо друго,като съединител най-малкото.а и бетонът пречи на колата във високите скорости,прекалено голямо съпротивление прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Аз мога да кажа само евалата и ;) Проеката ти е изключително интересен точно защото е различен. Да става все по-бърза красавицата и да не ти създава много грижи. RESPECT ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

добре е добре варви колицата батка само още малко тренировки и ще си номер 1 ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Не ги кефи хората ли? Мен ме кефи ;) Даже много!!! Гледам, че тръгваш с 50км/ч от място на второто клипче :P Браво :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Абе има проблеми с километража бе,кога сте виждали да тръгва верно кола с 50 от място;)Преди малко си дойдох от Бултрако с кофти новини.от лявата страна долните шарнири отпред и отзад са преебани ;) и отзад полиуретановите ми втулки отляво на горния носач към купето май им има нещо.за тях незнам-ще разглобявам да видя ама тия шарнири са на 3000км и са от САЩ,явно и там има ментета.най-якото са цените на тия шарнири в Бултрако:Pпредниа долен шарнир е 230лв ;) ,а задния е 159 само :P оригиналните шарнири от дилър в САЩ откъдето мисля да си ги купя са съответно:-48$ преден-17$ заден :P Сериозно се замислям да внасям части от там,май ще направя голямо добро на всички Хондаджии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Не ги кефи хората ли? Мен ме кефи ;) Даже много!!! Гледам, че тръгваш с 50км/ч от място на второто клипче :P Браво :P

и аз тръгвам с толкова .....ухаааа :P...ма моя километраж си е вред 100 процента Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо Прелюд:P

Пич искам да се познавам стеб за да ти стисна рьката ;) Този проект ми се вьрти в главата от доста време просто сьбирам пари и информация как и откьде и колко,евала ти си го свьршил преди мен.Е аз сам с 4ген ама х22а ще ми дойде сьщо много добре,ще си осьществя проекта и ще го доразвия но всичко с времето си.Ако можеш да ми помогнеш с някоя друга информацийка и да пообменя още опит ще ми дойде добре.Успех :P Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Прелюда е тежка кола за стартове от место.Моя 4-та ген.на божурище се движи в рамките на 16-16.2 сек.Но пък да го караш по републиканските пътища си е направо удоволствие.Като пистов мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Но пък да го караш по републиканските пътища си е направо удоволствие.Като пистов мотор.

Потвърждавам :yes::cool::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

doggy QUOTE(prelude @ Nov 14 2006, 08:45 PM) Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо ПрелюдПич искам да се познавам стеб за да ти стисна рьката Този проект ми се вьрти в главата от доста време просто сьбирам пари и информация как и откьде и колко,евала ти си го свьршил преди мен.Е аз сам с 4ген ама х22а ще ми дойде сьщо много добре,ще си осьществя проекта и ще го доразвия но всичко с времето си.Ако можеш да ми помогнеш с някоя друга информацийка и да пообменя още опит ще ми дойде добре.Успех Мнението е било редактирано от doggy: Today, 01:22 AM

еми ,колега,на теб ще ти е значително по-лесно защото двигателят си влиза точно на стойките в купето ти,няма да имаш проблеми с вибрациите,няма да ти опира предния капак в двигателя,няма да ти се налага да режеш с флекса от диференциала и няма да се налага да режеш с ножица за ламарина периферията за да си сложиш хидравликата:cool:Обаче моят съвет е-блок Н23 и глава Н22 отгоре.Информацията е потвърдена онзи ден.с бутала от Н22 степента може да стане доста висока и дори Чист двигател Н23 с бутала от Н22 върви колкото Н22.А ако добавиш и глава от Н22 нещата стават опасни-имаш по-добрия въртяш момент на Н23 в ниските обороти и в същото време можеш да разчиташ на Витек-а от главата(1000 оборота отгоре развъртане):cool:Само трябва да осигуриш мазането като добавиш на Н23 блока пръскалките от Н22 ,които пръскат директно в полите на буталата.Внимавай,не всички Н23 май стават за такова нещо защото съм виждал Н23 с едновалова глава и той определно не ставаше.търсиш си нормалниа двувалов Н23 и ползваш него.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Сериозно се замислям да внасям части от там,май ще направя голямо добро на всички Хондаджии.

:cool: Добре ще е всички много ще те обичат :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

doggy QUOTE(prelude @ Nov 14 2006, 08:45 PM) Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо ПрелюдПич искам да се познавам стеб за да ти стисна рьката Този проект ми се вьрти в главата от доста време просто сьбирам пари и информация как и откьде и колко,евала ти си го свьршил преди мен.Е аз сам с 4ген ама х22а ще ми дойде сьщо много добре,ще си осьществя проекта и ще го доразвия но всичко с времето си.Ако можеш да ми помогнеш с някоя друга информацийка и да пообменя още опит ще ми дойде добре.Успех Мнението е било редактирано от doggy: Today, 01:22 AM

еми ,колега,на теб ще ти е значително по-лесно защото двигателят си влиза точно на стойките в купето ти,няма да имаш проблеми с вибрациите,няма да ти опира предния капак в двигателя,няма да ти се налага да режеш с флекса от диференциала и няма да се налага да режеш с ножица за ламарина периферията за да си сложиш хидравликата:cool:Обаче моят съвет е-блок Н23 и глава Н22 отгоре.Информацията е потвърдена онзи ден.с бутала от Н22 степента може да стане доста висока и дори Чист двигател Н23 с бутала от Н22 върви колкото Н22.А ако добавиш и глава от Н22 нещата стават опасни-имаш по-добрия въртяш момент на Н23 в ниските обороти и в същото време можеш да разчиташ на Витек-а от главата(1000 оборота отгоре развъртане):cool:Само трябва да осигуриш мазането като добавиш на Н23 блока пръскалките от Н22 ,които пръскат директно в полите на буталата.Внимавай,не всички Н23 май стават за такова нещо защото съм виждал Н23 с едновалова глава и той определно не ставаше.търсиш си нормалниа двувалов Н23 и ползваш него.Успех
H23 блок с H22 глава е чиста загуба на време и пари аз правя това в момента но играчката е голяма по добре е цял двигател х22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

doggy QUOTE(prelude @ Nov 14 2006, 08:45 PM) Ей,тоя моя нерез нещо не ги кефи хората.даже не ги кефи якото пържене дето се вижда на клипчетата.питам се що ли......?може би щото не е Сивик?Живи-здрави де.аре на някоя сбирка ще се погавря със Сивиците да видим тогава дали няма да паднете на колене пред дядо ПрелюдПич искам да се познавам стеб за да ти стисна рьката Този проект ми се вьрти в главата от доста време просто сьбирам пари и информация как и откьде и колко,евала ти си го свьршил преди мен.Е аз сам с 4ген ама х22а ще ми дойде сьщо много добре,ще си осьществя проекта и ще го доразвия но всичко с времето си.Ако можеш да ми помогнеш с някоя друга информацийка и да пообменя още опит ще ми дойде добре.Успех Мнението е било редактирано от doggy: Today, 01:22 AM

еми ,колега,на теб ще ти е значително по-лесно защото двигателят си влиза точно на стойките в купето ти,няма да имаш проблеми с вибрациите,няма да ти опира предния капак в двигателя,няма да ти се налага да режеш с флекса от диференциала и няма да се налага да режеш с ножица за ламарина периферията за да си сложиш хидравликата:cool:Обаче моят съвет е-блок Н23 и глава Н22 отгоре.Информацията е потвърдена онзи ден.с бутала от Н22 степента може да стане доста висока и дори Чист двигател Н23 с бутала от Н22 върви колкото Н22.А ако добавиш и глава от Н22 нещата стават опасни-имаш по-добрия въртяш момент на Н23 в ниските обороти и в същото време можеш да разчиташ на Витек-а от главата(1000 оборота отгоре развъртане):cool:Само трябва да осигуриш мазането като добавиш на Н23 блока пръскалките от Н22 ,които пръскат директно в полите на буталата.Внимавай,не всички Н23 май стават за такова нещо защото съм виждал Н23 с едновалова глава и той определно не ставаше.търсиш си нормалниа двувалов Н23 и ползваш него.Успех
H23 блок с H22 глава е чиста загуба на време и пари аз правя това в момента но играчката е голяма по добре е цял двигател х22
абе и аз мисля че х22 е по добре щото аз не мисля да го оставям сток :yes: ГОЛЯМА БЕЛЯ ИСКАМ ДА ПРАВЯ :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Хора,колкото по-нестандартен оставяте двигателя толкова повече ще изпъква по-добите характеристики на блок Н23 и глава Н22.Незнам защо мислите че Н22 си е по-добър,но в САЩ където имат вече стотици такива мелези и хиляди Н22-ки са на мнение че е по-сполучлив мелезът.Явно лесно се постига висока степен на сгъстяване без да има нужда от скъпи бутала.А и блокът на Н23 си е с чугунени ризи.Даже доста собственици на Н22 си стържат ризите за да набият чугунени такива на Дартън или някакви други.Просто на Н23 липсват пръскачките за масло към буталата и без тях прави проблеми.Абе явно си е персонално решение, защото двата двигателя като поведение са доста различни май.Айде някой да направи един такъв мелез и да сравняваме с мойта кочина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Съби който е Бояджия при Любо има Н23 не е с Витек глава но са работили доста по него и онзи ден ми се оплакваше от доста проблеми,вкл.счупени бутала м/у сегментите и маслена помпа/за първи път чувам за счупена такава/Може би Знипера е прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Hronos Публикувано на Today, 11:04 PM Съби който е Бояджия при Любо има Н23 не е с Витек глава но са работили доста по него и онзи ден ми се оплакваше от доста проблеми,вкл.счупени бутала м/у сегментите и маслена помпа/за първи път чувам за счупена такава/Може би Знипера е прав.

Ами точно липсата на пръскачките за маслото може да доведе до много големи проблеми,но и на Съби го знам двигателя,това не е Н23 или поне не такъв който да може да работи с Н22 глава.там има друга игра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Hronos Публикувано на Today, 11:04 PM Съби който е Бояджия при Любо има Н23 не е с Витек глава но са работили доста по него и онзи ден ми се оплакваше от доста проблеми,вкл.счупени бутала м/у сегментите и маслена помпа/за първи път чувам за счупена такава/Може би Знипера е прав.

Ами точно липсата на пръскачките за маслото може да доведе до много големи проблеми,но и на Съби го знам двигателя,това не е Н23 или поне не такъв който да може да работи с Н22 глава.там има друга игра :)
пръскачки се продават в бултрако и има место за слагане на х23 сто и няколко лева са, имам пред вид че се сменят много неща за да стане хибрида водна помпа ангренажно колело понеже профилите на ремъците са различни термостат тръба до термостата изпускатели, смукателите не ги броя и те не ставати др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Понеже не мога да помогна със съвет, понеже още само чета за нещата: :) : Това да се хванеш със суап, за който в България повечето хора даже си нямат и на идея кво е и след това колата да върви! Това е еба'ти труда!!! Евала, че има хора като теб и останалите, че има от кой да се учим :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ashes Публикувано на Today, 01:42 AM Понеже не мога да помогна със съвет, понеже още само чета за нещата: :Това да се хванеш със суап, за който в България повечето хора даже си нямат и на идея кво е и след това колата да върви! Това е еба'ти труда Евала, че има хора като теб и останалите, че има от кой да се учим .

Мерси,колега.То всичко започна на шега с ровене в разни форуми като www.Preludepower.com i www.Honda-Tech.com и там успях да намеря човек който е успял да направи такъв Суап и сам си е произвел тампоните на мотора.Свързах се с него и го помолих да ми направи един комплект който му платих.То човекът си имаше цяла тема кое как е правил по колата си,с което много ми помогна.Така че и аз съм просто един прилежен ученик в случая макар да съм се учил на английски език.Човекът е Латвиец между другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ебати базика,преди малко се установи че колата ми е работила с празен чип в ЕЦУ-то......от настройките които правехме не е имало никакъв ефект щото записът на чипа не се осъществил въобще:blink:сега записахме някаква рошава карта и върви доста по-плавно и май по-силно.да видим на разхода как ще се отрази ,че днес ми даде почти 20/100.Айде неделя ако не е паднал сняг ще се видим на срещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho
:blink::blink::blink:;) ... и как е фърфяла така ? :rolleyes: ... а как тичаше без запис ... със запис кой знае как ще тича :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ми в неделя ще я видите как тича със запис.по-добре е от преди,макар и преди да вървеше мъжки.Нямаме обяснение.ползвам ЕЦУ от Сивик 125 коня и явно е чела базовата карта за него и е коригирала по ламбда сондата ми?това е само предположение,но е факт че колата вървеше и на 8000 оборота без да ми свети Чек-а:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Ако въпросният чип е този, в който се съхраняват само стойностите на разни параметри, а не самия софтуер, ЕКУ-то може да проверява дали чипа съдържа валидни данни, и ако не - да ползва стойности по подразбиране, които ако не е правен чип тунинг, вероятно съвпадат с първоначалните (заводски).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

И да направите клипчета, за хората от другите градове които няма да могат да дойдат :blink: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

И да направите клипчета, за хората от другите градове които няма да могат да дойдат ;) .

обещавам тоя път да намаля броя на снимките за сметка на много клипчета :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...