Jump to content
backstage

Мнения за Акорд 2.0 Дизел

Recommended Posts

Колеги, насочил съм се да купувам пролетта Rover серия 600 - 2.0 Дизел или Хонда Акорд (93-98) ( със същия дизелов двигател 105к.с. Интересува ме какви са слабостите на модела. Най-вече здрав ли е двигателя и скоростите??? Но разбира се и окачването, ламарините, електрониката и не на последно място разхода. Има ли разлики между Хондата и Роувъра в основните агрегати на колата и ако да какви и коя от двете е по-добрия вариант. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика. Здрав мотор и окачване, добър разход на гориво за печка и върви добре за годините си.Което и да вземеш - не бъркаш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи много добре. Аз имах Сивик преди - англичанка 1.4, а баща ми все още карака един Акорд 2001г. 1.8. И като цяло съм много доволен от Хондите. Нямат грешка. Питам за тази, защото все пак е с двигател Роувър. А за разхода по-конкретно може ли :) Смесено около 7 или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе - долу.Извън града - 5, вътре 8...Става колата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, насочил съм се да купувам пролетта Rover серия 600 - 2.0 Дизел или Хонда Акорд (93-98) ( със същия дизелов двигател 105к.с. Интересува ме какви са слабостите на модела. Най-вече здрав ли е двигателя и скоростите??? Но разбира се и окачването, ламарините, електрониката и не на последно място разхода. Има ли разлики между Хондата и Роувъра в основните агрегати на колата и ако да какви и коя от двете е по-добрия вариант. Благодаря ви предварително.

Като човек каращ вече 22 години предимно дизели и сменил какви ли не марки, смело мога да заявя, че това е най доброто класическо ТДИ правено някога .. :) Изключително здрава и надеждна кола с един единствен недостатък, високия данък .. :D Но и това има решение, след 2000 г. мотора е променен и го има в два варианта при Ровър, 101 и 113 коня ..Вземаш по слабата версия и си в джаза с по ниските данъци .. :D Sebulba, къде ти ги дава тези разходи, :P аз зимата карам с 2 размера по нагоре гуми :) и трудно успявам да го докарам до 8 на 100 в града .. :D Да не говориш за селски разход, по километър- два на ден, с вечно студен мотор ? .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не батка, засичан е миналата зима в София.Лятото е по-малко. Други въпроси?!?П.П. Не съм фен на печките и нямам такива фурни. :P/>

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още един въпрос. Чул съм, че на някои Роувъри, за да се смени гарнитурата на главата, се разглобява целия двигател. За този мотор ли се отнася или беше за някакви бензинови?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде ги чуваш тези работи :) ако ти ги говорят звездите, оправи си покрива на къщата .. :D Няма такъв двигател, дето за смяна на гарнитура да се разглобява целия .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...