icaka 2 #1 Публикувано 6 Ноември, 2012 Колеги,имам проблем с предния спирачен апарат-буталото се движи нормално,водачите са смазани и се движат лесно,но въпреки това задържа и се нагрява при движение.Съмнява ме,че някой от водачите е крив и проблема е от там.Въпроса ми е купувал ли е някой такива водачи и от къде?Става въпрос за Сивик Аеродек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #2 Отговорено 6 Ноември, 2012 Здравей,градски Шом водачи и бутало са както трябва,обърни внимание на маркуча,симптома който описваш води към него Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #3 Отговорено 6 Ноември, 2012 Благодаря за съвета,но засега го изключвам като възможност,понеже когато преглеждах дали буталото е добре при натискане на педала то излиза напред а при пускане се виждаше леко потъване(около 1-2мм.)назад.Ще го проверя отново все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #4 Отговорено 6 Ноември, 2012 (Редактирано) Пробвай следното:При изключен двигател напомпи поне 5 пъти педала на спирачката и го задръж натиснат. По същия начин, както се пробва сервото. Запали двигателя и провери дали дискът/колелото са блокирали. Ако е така, просто развий спирачния маркуч. Отпусне ли диска - сменяш маркуча. Ако не - имаш друг проблем. После - обезвъздушаване на 4-те спирачки.При мен блокираше заден барабан при този тест и много ясно се виждаше как колелото задържа и изведнъж тръгва при преодоляване на спирачното усилиеСкоро да си сменял цялата спирачна течност или да си доливал друга марка при обезвъздушаване на спирачната система? Редактирано 6 Ноември, 2012 от gena_bs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #5 Отговорено 8 Ноември, 2012 Така и не разбрах,някой знае ли могат ли да се купят от някъде само водачите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NANI 19 #6 Отговорено 19 Ноември, 2012 Здравейте.Аз също имах и продължавам да имам проблем със спирачките. Предно дясно колело задържа,водих я на майстор,който стигна до извода,че проблема е в маркуча- смени го,сложи нова спирачна течност,обезвъздуши и проблема изчезна...... За неизвестно време,докато веднъж на профилактичен преглед пак забелязах,че задържа,сега друг майстор ми казва,че се дължи на спирачния апарат-просто не връщал накладките обратно,след пускане на педала на спирачките А сега накъде? И аз не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #7 Отговорено 19 Ноември, 2012 Напред, към нов спирачен апарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #8 Отговорено 28 Ноември, 2012 Така...да споделя до къде стигнах с проблема:намерих нови водачи,но проблема не е от тях.Оказа се голям филм:забелязах че диска има огромно биене(не че не го усещах и на педала)и при въртене апарата постоянно се движи по водачите следвайки кривината на диска.Тъй като не ми се сменят дискове преди зимата престъргах диска,монтирам го слагам индикатора и...отново 1мм-колкото си беше.Махнах отново диска и сложих индикатора на челото на главината-0.4,което премерено на около диаметър 100мм нараства автоматично на 1 мм на диаметър 260-колкото е диска.Сега съм леко в шах какво да правя с тази главина,при положение че няма луфтове и шумове в лагера.Дайте съвет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 28 Ноември, 2012 (Редактирано) По последният ти проблем ,може да пробаш един диск втора ръка,щом не ти се купува нов.А ,с престъргването така става обикновено,или е същото ,или още по-зле.И да питам по какво центрова диска преди да му пуснеш стружка,или само с притискане в/в флашките беше? Редактирано 28 Ноември, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #10 Отговорено 28 Ноември, 2012 (Редактирано) По последният ти проблем ,може да пробаш един диск втора ръка,щом не ти се купува нов.А ,с престъргването така става обикновено,или е същото ,или още по-зле. Не колега...с престъргването нямам проблем-разполагам с база в която се изработват ротационни детайли с допуски в биенето от порчдъка на 5 микрона(0.005мм).Проблема е че дисика ляга върху повърхнина с биене!Проблема ще се реши ако престържа диска на място без да го свалям-но пак ще се появи при слагане на нов диск. пс:Естествено че е центрован по базата която ляга върху главината. Редактирано 28 Ноември, 2012 от icaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #11 Отговорено 28 Ноември, 2012 Проблема е че дисика ляга върху повърхнина с биене!Проблема ще се реши ако престържа диска на място без да го свалям-но пак ще се появи при слагане на нов диск. пс:Естествено че е центрован по базата която ляга върху главината.Това значи че е крива повърхността в/у която лежи диска ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове