Jump to content
icaka

Задържане на спирачки

Recommended Posts

Колеги,имам проблем с предния спирачен апарат-буталото се движи нормално,водачите са смазани и се движат лесно,но въпреки това задържа и се нагрява при движение.Съмнява ме,че някой от водачите е крив и проблема е от там.Въпроса ми е купувал ли е някой такива водачи и от къде?Става въпрос за Сивик Аеродек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,градски ;) Шом водачи и бутало са както трябва,обърни внимание на маркуча,симптома който описваш води към него :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета,но засега го изключвам като възможност,понеже когато преглеждах дали буталото е добре при натискане на педала то излиза напред а при пускане се виждаше леко потъване(около 1-2мм.)назад.Ще го проверя отново все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай следното:При изключен двигател напомпи поне 5 пъти педала на спирачката и го задръж натиснат. По същия начин, както се пробва сервото. Запали двигателя и провери дали дискът/колелото са блокирали. Ако е така, просто развий спирачния маркуч. Отпусне ли диска - сменяш маркуча. Ако не - имаш друг проблем. После - обезвъздушаване на 4-те спирачки.При мен блокираше заден барабан при този тест и много ясно се виждаше как колелото задържа и изведнъж тръгва при преодоляване на спирачното усилиеСкоро да си сменял цялата спирачна течност или да си доливал друга марка при обезвъздушаване на спирачната система?

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах,някой знае ли могат ли да се купят от някъде само водачите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Аз също имах и продължавам да имам проблем със спирачките. Предно дясно колело задържа,водих я на майстор,който стигна до извода,че проблема е в маркуча- смени го,сложи нова спирачна течност,обезвъздуши и проблема изчезна...... За неизвестно време,докато веднъж на профилактичен преглед пак забелязах,че задържа,сега друг майстор ми казва,че се дължи на спирачния апарат-просто не връщал накладките обратно,след пускане на педала на спирачкитеПубликувано изображение А сега накъде? И аз не знам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напред, към нов спирачен апарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така...да споделя до къде стигнах с проблема:намерих нови водачи,но проблема не е от тях.Оказа се голям филм:забелязах че диска има огромно биене(не че не го усещах и на педала)и при въртене апарата постоянно се движи по водачите следвайки кривината на диска.Тъй като не ми се сменят дискове преди зимата престъргах диска,монтирам го слагам индикатора и...отново 1мм-колкото си беше.Махнах отново диска и сложих индикатора на челото на главината-0.4,което премерено на около диаметър 100мм нараства автоматично на 1 мм на диаметър 260-колкото е диска.Сега съм леко в шах какво да правя с тази главина,при положение че няма луфтове и шумове в лагера.Дайте съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последният ти проблем ,може да пробаш един диск втора ръка,щом не ти се купува нов.А ,с престъргването така става обикновено,или е същото ,или още по-зле.И да питам по какво центрова диска преди да му пуснеш стружка,или само с притискане в/в флашките беше?

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последният ти проблем ,може да пробаш един диск втора ръка,щом не ти се купува нов.А ,с престъргването така става обикновено,или е същото ,или още по-зле.

Не колега...с престъргването нямам проблем-разполагам с база в която се изработват ротационни детайли с допуски в биенето от порчдъка на 5 микрона(0.005мм).Проблема е че дисика ляга върху повърхнина с биене!Проблема ще се реши ако престържа диска на място без да го свалям-но пак ще се появи при слагане на нов диск. пс:Естествено че е центрован по базата която ляга върху главината. Редактирано от icaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че дисика ляга върху повърхнина с биене!Проблема ще се реши ако престържа диска на място без да го свалям-но пак ще се появи при слагане на нов диск. пс:Естествено че е центрован по базата която ляга върху главината.Това значи че е крива повърхността в/у която лежи диска ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...