Jump to content
MegatroniC

Сваляне на акумулатор

Recommended Posts

За сефте ще свалям акумулатора на хондата. 1 седмица не съм я карал и "окото" на акумулатора "светна" за зареждане. Стартера дори не завъртя а с мултимера измерих 11.5В което ми се види малко.Слятам да го сваля и да го позаредя. Може да му е дошло времето, нямам идея от кога е карана с него.Та въпроса ми е, ако оставя предния капак отворен и заключа с централното, сваля акумулатора и затворя капака, след това с ключа ще успея ли да отворя шофьорската врата?Или как да заключа и после отключа колата без акумулатор, мисля че ако може без централно да се заключат вратите, то багажника ще остане отворен защото на него нямам ключалка .... :unsure:След това, има ли някакви особености, нужда от обучаване на ключовете с дистанционното за централното? Чел съм, че при някои коли, при падане на заряда на акумулатора, спича имобилайзера след което трябва да се препрограмира, при хондите има ли нещо подобно?Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи. Първо си пробвай ключалките дали работят. Казвам ти така, защото аз съм оставил само тези на багажника от съображения за сигурност/ параноик съм/. Та, шофьорската врата е само ръчно, пасажерските/всичките се заключват като преди това натиснеш палчето и после затвориш вратата/. Отваряш капака, като знаеш коя ключалка ти работи/шоферската ако е е най-добре/. Излизаш и ако успееш да заключиш с централното е супер. Да не си забравиш ключа на таблото. Случвало ми се е . После си сваляш акумулатора/първо "+" клемата, после "-" клемата и си затваряш капака. Като го заредиш отваряш колата и после капака. Отваряш колата и капака съответно. Слагаш първо "-", после"+". Като я свържеш си дръж с теб дистанционното от алармата. Най-вероятно ще изпищи. Това е защита. Гасиш си я и готово. Нищо после не иска обучение, освен настройките на плеара :D п.п. Това с клемите е с цел да се предпазиш от случайно късо съединение. Ходи после да ти премерят зареждането и акумулатора, че зима идва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. :)Акумулатора смятам аз да го заредя и да си го следя, имам и мултимер а днес се снабдих с хидрометър и зарядно. Ще видя след това и дали алтернатора зарежда нормално. И ако не е заминал акумулатора май, ще трябва да търся да не би да няма някъде утечка. Сложих преди седмица и нещо дневсни светлини и ме съмнява, че май буксите им не са на 100% водонепромукаеми а тия дни валя доста дъжд. А това с клемие не беше ли обратно, като че ли имаше едно правило - минуса първи се разкача и последен се закача? На старата ми кола така правих за да не би случайно с ключа да опра някъде маса докато развивам/завивам плюса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убръкал съм се :( Прав си. Дълъг ми стана поста и мислех да ти го синтезирам максимално опростено и съм се убъркал. Сори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, акумулатора си е "заминал" 2 дена го зареждам, зарядното изключва на ~14.8V а акумулатора е зареден до 12,8 след ден на терасата пада до 12,4 което не ми харесва. Хидрометъра на нито една клетка не влиза в дори в червената скала. В събота ще го сложа от зарядното на колата и ще се опитам да запаля за да ида за друг.

 

Обаче влязох в дилема. :blink:

 

Бях се насочил към Exide Premium 38Ah и стартов ток 300АExide Premium 38Ah и стартов ток 300А - обаче дистрибуторите тук единия дори не е чувал за този модел а другия иска с капаро и поръчка, която евентуално ще дойде другата седмица след сряда. Тоест оставам без кола още седмица.

 

Другите две алтернативи са VARTA BLUE DYNAMICVARTA BLUE DYNAMIC и BOSCH Silver S4 BOSCH Silver S4 и двата 40Ah/стартов ток 330А. Като вартата е с 2 а боша с 3 години гаранция както Exide Premium но и двата са един клас под него.

 

Стартовия ток не ме грее толкова и без това стартера ми е 600W което е 50А :D

 

Тук плюса за последните два е само 2Ah отгоре и това, че ги има налични и мога да си ползвам колата веднага.

 

 

 

 

Как мислите, струва ли си да чакам за Exide Premium или да се мятам на Бош=а например?

Редактирано от MegatroniC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите на Бош се правят от Варта. Двата са еднакви и са добри. Аз скоро сложих японски Yuasa от Тех-ко. Мисля, че е един от най-дабрите на пазара. Ако търсиш за Хонда Джаз модела е 44B19L - 40 Ah, стартов ток 340 А. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен единия е Банер. Железен е и не се предава. Другия е турски, ЕАС, с 50 кинта по- евтин :)И дват са на по 1.5г. Втория ми го препоръчаха в магазина. Познати сме. Има си око и си свети зелено. До сега не са ме предавали. Казаха ми от Бош да бягам :)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Бош да се бяга, защото тук не знаеш какъв Бош ще купиш. :)Някъде четох менние из форумите от човек работещ в бг завода където правят Искра, който беше писал, че лепят стикери и надписи Бош. :) Но аз се надявам като взимам от дисприбутор който е упоменат в официалния сайт да не купувам Искра :DСегашния ми е Yuasa само че 38B19L, и като го гледам как се предаде за една седмица се плаша да взема пак такъв. Но може и да поразгледам в Тех-Ко какво имат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго четене и обикаляне по магазините реших да поръчам Exide.И искам да попитам, дали може да възникне някакъв проблем от това, че колата стои толкова дни без акумулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма. Само трябва да си настроиш наново часовника и плеара. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата за което моля да ме извини Публикувано изображение

 

Имам акумулатор Varta на който пише GTV6 45Ah 300A. На цвят е черен. Гугъл не знае нищо за него. Като сваля голямата му плоска капачка, отдолу има тапи, които видимо са вадени, но не мога да разбера с гел ли е или е електролитен, защото клетките са се показали, от което естествено следва, че не пали. Ако е електролитен - ще долея дестилирана вода, но ако е с гел? Тогава какво се добавя?

 

Струва ми се, че като цяло е наред, защото на бутане колата запали и след 10тина минути като я изгасих и запалих пак - нямаше проблем, но искам да реша проблема, а не да си я бутам като Москвич.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://акумулатор.net/magazin/index.php?main_page=product_tire_info&cPath=54_59&products_id=222Това ли е като акумулатор? По принцип варта ги правят от години да не се обслужват... Закачи му плочката и сложи да се зарежда. Като го заредиш го слагай на колата или му похлупи една купа и го остави на терасата. Измери му напрежението на сутринта. Ако е над 12волта слагай смело. Ако си го сложиш директно на колата ходи да го замерят и да го видят как е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да го зареждам като плочите му са на сухо?

 

Ето това е акумулатора:

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=98185.0Тук пише, че не се долива нишо и капака не трябва да се маха...Явно ме бива с търсачката :) Така и така е позаминал, закачай му зарядното и не го мисли- ако не стане изкачаш със 120 кинта за един EAS, турски много добър акумулатор и си свиркаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не обсъждат същия модел.

 

На моята Варта долях дестилирана вода. Пое около половин литър Публикувано изображение Сега го включих да се зарежда и чакам някакъв положителен резултат Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...