TEHKO 49 #1 Публикувано 2 Ноември, 2012 снощи из варненските реки колата изгасна след преминаване през улица пъъъъъълна с вода .. първоначално звука и се промени и после тотално изгасна давам и гас глъхне...изгасих и след малко пак запалих същата работа..и бутнах колата в отбивката и разкопчах тръбата за филтъра но вътре не беше мокра после се доприбрах но колата постоянно гаснеше по пътя.. с лонг рам колд интейк съм долу до халогена- да очаквам ли нещо лошо или да мисля малко да го защитя филтъра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Y.Krumov 2 #2 Отговорено 2 Ноември, 2012 Колега, имам го същия проблем и аз! С шорт рам интейк съм и спортен китайски филтър.В дъждовно време колата започва да глъхне и да се "дави" двигателя,но не ми се е случвало да угасва самия двигател.Та проблема според мен се дължи на това ,че се е намокрил самия филтър ,а от там и угасването на колата поради недостиг на въздух.Поне аз така си го обяснявам. П.П. В най-скоро време се връщам на стоков вариант с филтърна кутия и панелен спортен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #3 Отговорено 2 Ноември, 2012 дабе ясно ми е че е намкрен и спира въздуха по този начин след като откопчах тръбата станах с шорт и колата запали ама после постоянно гаснеше мисълта ми е да го изсуша и изчистя малко и да продължавам да карам или да викам майстор да я погледне малко да няма някой гаф и аз мисля скоро да се върне към кутия нещо само от към визия идва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #4 Отговорено 2 Ноември, 2012 Виж сега намокрил си най вероятно бобинката кабелчетата има влага и така става ако очакваж мотора да е глЪтнАл вода след първото изгасване повярваи няма да има палене и гаснене щетата щеше да е тотална 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 2 Ноември, 2012 Или ти е запушила гернето самата вода. Как мина през водата?Аз имах ядове преди 2г в един порой. Карам си с англишманката и знам, че там има вода. Спирам преди нея, 1ва, поне 5ца на оборотомера и полусъединител. Че глъхнеше няма проблем, все пак водата ми беше почти покрила фаровете, а от долу нямам кора. Обаче една газка на ЧЕЗ караше срещу мен и тоя даде газ и една вълна ми отбля джама... И се почна едно зверско прекъсване и звуци. Излязох. колата вадеше едни страшни звуци, пушеше... 2-3 мин на място и образди без последствия. Същото се повтори и миналата година на наводнението на околовръстното в София, само че в 9 сутринта, преди ония с кануто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #6 Отговорено 2 Ноември, 2012 карам по улицата и понеже у варна няма 1равен път всичките набраздени след трактор с редосеялка с двоем обем.. и се събира вода с тонове леко и бавно минах няма как да ми се напълни гърнето тръбата е засукана нагоре мисля че филтъра директно си смукна вода и се запуши няма как да съм качил вода нависоко ама филтъра буквално е зад халогена ..имам халогени ама нямам капачета и маи това е причината за навлязлата вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 2 Ноември, 2012 Е ти си я направил като за писта, а я караш като подводница. Махай от там тая тръба. Не можеш ли да я извиеш нагоре и готово? Ти по тая логика си угаснал на 19см вода... Или не я карай на такова време. Ако влезе в мотора вода- лека му пръст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 2 Ноември, 2012 счупен подкалник и от там директно е пръскало вода върху филтъра -> ремонт или замяна на подкалника. филтъра обезмаслен изпран чака да изсъхне и ще мисля нещо като кора под тази част по здрава от фабричната и се позаиграх с обезмаслителя - тя колата стана друга хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #9 Отговорено 18 Ноември, 2012 Брат, да ти ползвам темата, че моят проблем е подобен, само че не е от филтъра понеже той ми е с къса тръба. Минавам аз през една локва с 50км/ч при което отдолу всичко се окъпва и колата изгасна. През 5 мин правих опити да я запаля и след около 20тина запали и се прибрах без проблеми. Нещо за бобина прочетох по-горе, но какво е разрешението. Бобината е прецакана или да я ския от директно пръскане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове