ico_kudreviq 0 #1 Публикувано 29 Октомври, 2012 Здравейте от 2 месеца имам Honda Civic 7-ма генерация 2002 CDTI версията с климатроник... четох доста по темата със турбината и check engine тук във форума но все пак искам да кажа че откатко я имам колата за 3-ти път ми се случва да ми светва чека и то се случва когато колата е на 5-та скорост на около 2000 оборота,само тогава , проблема го решавам като я изгася след малко чакане, след което форсация на място 3,4 хиляди ободота, после на 2-ра мощно газ , 3-та мощно газ до 3,4 хиляди и след 4-5 мин изчезва грешката.. да кажа че като светне тази лампа дефакто нищо не се случва,нито колата губи мощност нищо просто светва.... някой има ли представа защо само на 5-та се случва това и то много много рядко ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #2 Отговорено 29 Октомври, 2012 Явно има натрупала грешка.Отиди в Омбре сервиз да ,я погледнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #3 Отговорено 29 Октомври, 2012 Явно има натрупала грешка.Отиди в Омбре сервиз да ,я погледнат.Мерси за отговора но защо всички в този форум само към този сервиз сочат.. данеби да е техен форума все за Омбре чета тук ? Тва някаква монополна реклама ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 29 Октомври, 2012 Сервиз Омбре и ЮБиКо са утвърдени сервизи , които разбират от Хонди и са достатъчно компетентни , че да ти решат проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 29 Октомври, 2012 Тук сме секта и Омбре е нашия гуру,всички сме промити И сега сериозно,всички те насочват към него защото в доста сервизи ще те мотат и ще се чудят какво става.По твоя проблем:колата ти пренадува най-вероятно и го прави на 5-та защото там буста ти е най-голям,но ако е така трябва да спре да върви и да забие авариен режим.Май ще е на-добре да посетиш въпросния гуру Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #6 Отговорено 30 Октомври, 2012 Тук сме секта и Омбре е нашия гуру,всички сме промити И сега сериозно,всички те насочват към него защото в доста сервизи ще те мотат и ще се чудят какво става.По твоя проблем:колата ти пренадува най-вероятно и го прави на 5-та защото там буста ти е най-голям,но ако е така трябва да спре да върви и да забие авариен режим.Май ще е на-добре да посетиш въпросния гуру Моля остави адрес на сервиза в София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 31 Октомври, 2012 КЪМ ГУРУТО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #8 Отговорено 31 Октомври, 2012 Съмнявам се ,че проблема може би ти идва от един капсулован вакумно-електронен клапан, който по някакъв начин регулира ,по прецизно питока на въздух на двигателя и има някаква връзка с коректната работа на Егера и турбината !При мен, поне това се оказа ,въпреки че колата си вървеше нормално ! Казаха ми че при този двигател ,този клапан бил доста срещан проблем,а когато тръгвал да се скапва така правел / ту работел коректно ,ту не/ ,но единствено оказвало влияние малко на разхода на гориво-покачвал се!Закачи го на комп когато ти светне чека и виж грешката, после пиши какво е станало!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #9 Отговорено 18 Ноември, 2012 Съмнявам се ,че проблема може би ти идва от един капсулован вакумно-електронен клапан, който по някакъв начин регулира ,по прецизно питока на въздух на двигателя и има някаква връзка с коректната работа на Егера и турбината !При мен, поне това се оказа ,въпреки че колата си вървеше нормално ! Казаха ми че при този двигател ,този клапан бил доста срещан проблем,а когато тръгвал да се скапва така правел / ту работел коректно ,ту не/ ,но единствено оказвало влияние малко на разхода на гориво-покачвал се!Закачи го на комп когато ти светне чека и виж грешката, после пиши какво е станало!Успех!И аз четох тук във форума че проблема май е от този EGR клапан. И ти как го оправи това.. смениха клапана ли изчистиха ли или кво, и къде ходи да ти го оправят и колко пари ти излезе..Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #10 Отговорено 19 Ноември, 2012 Не си ме разбрал правилно , не става дума за EGR-а , а за едно друго клапанче,което оказва влияние на него!Отиди на диагностика ,да ти видят грешката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове