Момчил 0 #1 Публикувано 27 Октомври, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,наскоро се сдобих с HR-V - 10.2001г.,но след околко 400 км каране се усети един шум от диференциала, когато правя завой над 90 градуса.Днес, смених всички масла, вкл. и на диференциала в сервиза на Омбре, но този шум неизчезна като цяло. Маслото за диференциала беше червено на цвят.Някой имал ли е подобен проблем? Като, чета този проблем се оправял със смяна на маслото, но при мен не се получи. Къде е проблема в маслото или дифа е заминал? Вие ползвате ли официалния сервиз и доволни ли сте ?благодаря предварително,Момчил Редактирано 27 Октомври, 2012 от Момчил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #2 Отговорено 27 Октомври, 2012 Някои препоръчват примерно хиляда километра след смяната на течноста(DPF) в диференциала,отново да се смени с нова-един вид "промивка".....а,ако пак има шумове може да се направи и "полиране",като се вдигнат колелата във въздуха,което е описано тук някъде из темите..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 27 Октомври, 2012 Както е писал колегата над мен,покарай 1000км и го смени пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 27 Октомври, 2012 (Редактирано) Като беше в сервиза на Омбре не обсъдихте ли проблема?Сигурен ли си че шума е от задния дифф?При зацепване на задния мост ли се получава шума или при пълен бавен спокоен завой?П.П. за официален сервиз трябва някой да стъпи там ,че да има отзиви... Редактирано 27 Октомври, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Момчил 0 #5 Отговорено 6 Ноември, 2012 Шума изчезна след като покарах около 400 км. Появяваше се след като завивах на 90 градуса и повече при незацепен диф. Благодаря на Омбре сервиз, хубаво масло са ми сложили. Като беше в сервиза на Омбре не обсъдихте ли проблема?Сигурен ли си че шума е от задния дифф?При зацепване на задния мост ли се получава шума или при пълен бавен спокоен завой?П.П. за официален сервиз трябва някой да стъпи там ,че да има отзиви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #6 Отговорено 9 Ноември, 2012 П.П. за официален сервиз трябва някой да стъпи там ,че да има отзиви...Аз ходя в Ю БИ КО, които са официален сервиз Само суперлативи мога да кажа за тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #7 Отговорено 29 Декември, 2012 То си е писано, но все пак и аз да питам Понеже това ми е първото 4х4, та не съм много наясно, за четене - доста съм изчел, най вече в оффроуд форума. Та смених си разните му консумативи и разбира се и маслото в диференциала (поръчано от Бултрако, т.е. правилното) Старото дето го източили, ми казаха, че било сравнително по-гъсто от това , че тоя ми звъня да ме пита да не е объркано нещо. Днес направих няколко градски кръгчета и ми направи впечатление, че при завой ляв/десен се чува лек шум отзад, най-вероятно дифа, на прав участък не се чува.Надявам се да се оправи след определени километри, но странното е че преди това с другото масло дето беше в дифа го нямаше тоя шум Някой който е правил поне веднъж смяна на това масло, би ли казал дали след 40 000 (на такъв пробег мисля се сменяше) дали става по-гъсто от преди? или са били наляли някое неправилно?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 29 Декември, 2012 Да не си сменил межувременно гумите с зимни ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #9 Отговорено 30 Декември, 2012 Да не си сменил межувременно гумите с зимни ?Ами не, гумите са си зимни, но с тях взех колата. Шума не е особено изразен, като тракане или виене, а по-скоро като ... някакво триене, шумене. Ама не съм я и карал много, че да видя дали при по-продължително шофиране става по-остър, въобще дали се променя.Идната седмица ще ходя към Враца да си нося разни документи, та ще видя тогава как е. Ако продължава, ще пробвам процедурата с полирането на дисковете. Лошото, че вчера установих че и ръчната я няма , по принцип зимно време избягвам да я ползвам или да я оставям на ръчна автомобила (какъвто и да е), че да не замръзне/залепне нещо. Та ще видя и с ръчната какъв е проблемът на първо време п.п. Не мога да пускам повече от два поста на ден, та затова отговарям със закъснение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #10 Отговорено 30 Декември, 2012 И при мен имаше лек шум, но след смяна на маслото в задния диференциал и 200-300 км каране се оправи. Пробвай да направиш пълен лвя/десен и да се завъртиш в кръг. Ако шума е от диф-а би следвало да го чуваш по-силно при обратен/360 завой независимо от посоката на въртене. Пак казвам, че при мен шума изчезна след известно време каране, както пишеше във форума. Има една отделна тема за задният диф на HR-V и в нея сме писали доста. Там можеш да видиш с какво масло караме и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #11 Отговорено 8 Януари, 2013 Вчера сменяха задните накладки на барабаните и установиха, че задното каре на кардана е много зле, предното пак бива. Та има вероятност и от там да идва шума .Та сега пак я оставих да свалят кардана и да измерят каренцата. Посъветваха ме да ги сменя и двете, че като сложат отзад ново, предното както е тръгнало, ще замине .Някой сменял ли е, знае ли размерите и евентуално някакви ориентировъчни цени Ако след това пак има шум, ще направя процедурата с полирането на дисковете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodi 1 #12 Отговорено 8 Януари, 2013 (Редактирано) TM-181 TOYO КАРЕ КРЪСТАЧКА (20.00x54.80/78.00 mm) Това са му размерите колега и артикул номера има ги в Евро 07. Струва 23лв Редактирано 8 Януари, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #13 Отговорено 8 Януари, 2013 TM-181 TOYO КАРЕ КРЪСТАЧКА (20.00x54.80/78.00 mm) Това са му размерите колега и артикул номера има ги в Евро 07. Струва 23лвЕхаа, благодарско, много си бърз :D/> ;)/> Сега ще скокна да им го кажа, ако не са му взели мерки вече, че сервизчето е на няма 50м от бачкането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodi 1 #14 Отговорено 8 Януари, 2013 TD-181 е номера грешка (карах го малко по памет ) Извинявай КАРЕ КРЪСТАЧКА (20.00x54.80/78.00 mm) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 8 Януари, 2013 TD-181 е номера грешка (карах го малко по памет ) Извинявай КАРЕ КРЪСТАЧКА (20.00x54.80/78.00 mm) Редактирай или изтрий грешните размери да не става обърквация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #16 Отговорено 8 Януари, 2013 Редактирал съм го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #17 Отговорено 13 Януари, 2013 Още една поправка. Оказа се че и тея каренца не са.Оказа се че са с каталожен номер TN-145 размери 20.00х25.00/52.80ммТа май най-добре да се мери преди да се поръча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове