626 415 #1 Публикувано 26 Октомври, 2012 Колеги днес докато свалях тавата на филтъра за да почистя клапана който регулира оборотите на празен ход, счупих карборатора тоест част от него се счупи, ще покажа снимка. Единия болт от горните два болта които държи тавата несе развиваше и приложих малко сила която беше пагубна. Кажете какво да правя, да търся ли нов или да си карам така или да го лепя ли незнам (парчето което се отчупи нестава защото немога да го сваля от металната мрежичка). Вече и аз незнам какво да правя, колата докато е студена и като загрее държи обороти, но между този период студена/загряла не държи обороти, като и подам леко газ почва да тресе чуди се какво да прави, преди седмици ми смениха маслото, въздушния, масления и горивния филтър и пак не се оправи, майстора ми настрои и карборатора да държи 850/900 оборота , преди това едвам потдържаше 500. Какво да правя да взимам ли нов карб, кажете че работата е много изнервяща, и този клапан за оборотите като го свалих неможах да разбера кое му се чисти, аз видях две дупки с няква пружина вътре и го гледах като голям камък, направо много ме е яд че заради него счупих карба. Това да караш кола с карборатор си е направо мъка. Моля помогнете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #2 Отговорено 26 Октомври, 2012 Позапуших дупката и за сега си върви, благодаря на колегите които ми писаха на лично за нов карб, ако имам и най-малкия проблем ще взема нов втора ръка. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 26 Октомври, 2012 Нов или втора ръка?!?Кои са тия, дето ти писаха на лично?!?И е по-добре двоен карб, Фена ще те светне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #4 Отговорено 26 Октомври, 2012 Втора ръка карб, "Фена" ми писа както си се сетил колега. За двойния знам че е далавера, за сега ще гледам да закрепя този. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #5 Отговорено 4 Ноември, 2012 Здравейте колеги! Аз също имам проблем с карбуратора. След като загрее започва да държи между 2500-3000 оборота. Това го прави и на газ, и на бензин. Имам колата от около 3 години, постоянно ми я настройват и през 5-6 месеца започва да ми прави проблем с оборотите...понякога ги държи високи, както обясних, а понякога ми гасне постоянно. Проблемите с оборотите си бяха откакто съм я взел, не е от газта ако някой така мисли. Много ви моля ако можете да ми пишете на лично и за този двоен карбуратор, защото не съм на ясно! И ако може някой да даде съвет дали трябва да го сменям, защото и аз незнам вече какво да правя. След няколко дни пак ще я карам на майстор да разглабя карбуратора и да го прочисти, но незнам ще има ли ефект! Моля Ви за компетентно мнение! Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 4 Ноември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове