demon89 8 #1 Публикувано 18 Октомври, 2012 Здравейте,вчера ходих да ми сменят ангренажния ремък и ролките след това покарах колата 20-30км градско без никакъв проблем.Паркирах пред блока и я оставих да работи и може би след около 20-тина мин забелязах,че стрелката на температурата почва да мнава средата а пеката не се включва.Свалих протекторната кора под двигателя и видях буксата на вентилаторите койято видимо беше наред,но в момента в който я разместих вентилаторите се включиха.Днес смених крачетата/обувки или кой както си ги знае :)/ на буксите понеже на една беше счупена пластинката която защипва кабелът да стои вътре в самата букса.Нищо друго не съм пипал по колата а сега още от моментът в който дам на контакт перката се включва и работи докато изгася двигателя.Какви може да са причините? видях 4 релета едно до друго в едно от който влизаше точно този кабел,възможно ли е релето да се е прецакало?Макарче когато и изкарам буксата се чува как някое от тези релета се включва и изключва.и евентуално някакви други идей от къде може да идва този проблем?Двигателят е D16Z2 .Предварително благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 19 Октомври, 2012 При прекъсната/окъсена верига на термодатчика,умното Еку пуска перките да запази двигателя жив.Една малка безплатна екстра от концерна Хонда.Радвайте се че малките япончета са помислили..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #3 Отговорено 19 Октомври, 2012 (Редактирано) можеш ли да ми кажеш от тази снимка кое точно е този термодатчик 24,25 или 26 P.S. От друга снимка в същия сайт видях,че 26 се води SENSOR ASSY., WATER TEMP (HADSYS) Редактирано 19 Октомври, 2012 от demon89 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 19 Октомври, 2012 25 е датчика за перката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #5 Отговорено 19 Октомври, 2012 Значи от това което Markony казва трябва да прегледам жиците идващи в този датчик и да тествам самият него(ако има някакъв начин). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 19 Октомври, 2012 Да общо взето.Не го виждам на картинката ,но седи на кожуха на термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 20 Октомври, 2012 Грешиш,при Хондите ОБД0 няма датчик на тялото на термостата.Посочил съм кой е датчика за перката и съм почти сигурен,че само в него ти е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #8 Отговорено 20 Октомври, 2012 Ок утре ако имам възможност ще ги прегледам и 3те неща.Ще проверя с мултицет дали стига ток до тях.Предполагам,че до прекъсвачът (25) не трябва да има постоянен ток а само когато трябва да включи перката,или се бъркам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 21 Октомври, 2012 Грешиш,при Хондите ОБД0 няма датчик на тялото на термостата.Посочил съм кой е датчика за перката и съм почти сигурен,че само в него ти е проблема My bad!Пропуснал съм ,че е Кончерто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 23 Октомври, 2012 Друг вариант: Залепване на пъпките на релето, чиято намотка се командва от датчика. Изкарваш куплунга на датчика, и ако НЕ спре вентилатора - злепнало реле. Markony ,"умни" компове, които пускат перките при прекъсване - само в по-новите коли! Тук имаме само едно захранване, реле и датчик.. и кабели. Нищо по умно. Изкараш ли куплунга на датчика - нямаш принудително охлаждане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 23 Октомври, 2012 Друг вариант: Залепване на пъпките на релето, чиято намотка се командва от датчика. Изкарваш куплунга на датчика, и ако НЕ спре вентилатора - злепнало реле. Markony ,"умни" компове, които пускат перките при прекъсване - само в по-новите коли! Тук имаме само едно захранване, реле и датчик.. и кабели. Нищо по умно. Изкараш ли куплунга на датчика - нямаш принудително охлаждане! При мен перката на климатика се пускаше допълнително като имаше нужда (умна ?). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове