Lakomnik 1 #1 Публикувано 14 Октомври, 2012 Интересува ме някой правил ли е тази конверсия до колкото разбрах контролера се намира в копчетата ( тоест трябват копчета от кола с климатроник в тях се намирал контролера ) и е нужен само още един датчик и конверсията е готова. Та въпросите са ми дали това е вярно пасва ли всичко и къде се намира въпросният датчик най добре ако някой го е правил и знае ноо.... поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 14 Октомври, 2012 Много грозен спойлер!Пиши ако разбереш как става конверсията с копченца и още един датчик да оправим всички климатици!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #3 Отговорено 15 Октомври, 2012 Много грозен спойлер!Пиши ако разбереш как става конверсията с копченца и още един датчик да оправим всички климатици!!! Мисля ,че коментарът ти е излишен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.ngelov 1 #4 Отговорено 15 Октомври, 2012 Мислиш ,че ще постигнеш нещо с това ли ? Според мен ефекта е никакъв ,а разправиите доста - повече датчици, електроника и електромеханика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 17 Октомври, 2012 Дачиците са 3.Един вънка и 2 вътре.Управлението има различни букси.Не е невъзможно.Но наистина ква е идеята.По принцип преправям климатроници на климатици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #6 Отговорено 17 Октомври, 2012 И според мен е безсмислено. Имаме кола с кламатроник и ХР-Вто, което си е с климатик. По мое наблюдение, климатикът върши по-добра работа : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 17 Октомври, 2012 В общи линий трябва да си намериш подобна кола с климатроник. Трябва ти управлението, клапата за толпо/студено трябва да се управлява от климатроника и там ще е голямата игра... От съответната кола може и да стане с преправяне. И датчици, поялник, стругар и свободно време. И схемите на климатроника, който слагаш. Не е невъзможно. Лошото е, че после си почти винаги на климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 17 Октомври, 2012 Лошото е, че после си почти винаги на климатик.Това нещо не го схванах.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 17 Октомври, 2012 Климатроника си го гласиш на градуси. Това ще рече, че навън като е 20гр +,примерно, а в купето 25 и ти искаш 20, той, за да духа с толкова пуска климатика. Или като вали дъжд също, за да суши въздуха. Има си бутон"Еко" и той го гаси, но не може да си потдържа градусите. За това ти казвам, че ще си повече на климатик. То си прави комбинация самия климатроник м/у климатика и топлия въздух. Това и ти сега можеш да си го правиш с врътката, но не е толкова прецизно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 17 Октомври, 2012 Офф сега схванах какво искаш да кажеш.За съжаление доста производители пускат компресора по дефоулт,пък ти трябва да го гасиш,Обясни го на жената... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #11 Отговорено 20 Октомври, 2012 Ясно значи е безмислено защото имам копнзолата от климатроник и мислех дали да я сложа но след като стоят така нещата няма какво да мисля. Благодаря за отговорите ( ако някой търси конзолата с управлението да се обади ) поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 20 Октомври, 2012 Еми щом имаш конзолата действай. Просто ще трябва като поискаш да си натискаш бутона за гасенето на климатика. п.п. Имаш нещо, което много хора искат да имат като екстра. Пробвай и виж дали ще ти хареса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове