Jump to content
Lakomnik

Преминаване от климатик към климатроник

Recommended Posts

Интересува ме някой правил ли е тази конверсия до колкото разбрах контролера се намира в копчетата ( тоест трябват копчета от кола с климатроник в тях се намирал контролера ) и е нужен само още един датчик и конверсията е готова. Та въпросите са ми дали това е вярно пасва ли всичко и къде се намира въпросният датчик най добре ако някой го е правил и знае ноо.... :) поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грозен спойлер!Пиши ако разбереш как става конверсията с копченца и още един датчик да оправим всички климатици!!! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грозен спойлер!Пиши ако разбереш как става конверсията с копченца и още един датчик да оправим всички климатици!!! :P

Мисля ,че коментарът ти е излишен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ,че ще постигнеш нещо с това ли ? Според мен ефекта е никакъв ,а разправиите доста - повече датчици, електроника и електромеханика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачиците са 3.Един вънка и 2 вътре.Управлението има различни букси.Не е невъзможно.Но наистина ква е идеята.По принцип преправям климатроници на климатици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е безсмислено. Имаме кола с кламатроник и ХР-Вто, което си е с климатик. По мое наблюдение, климатикът върши по-добра работа : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линий трябва да си намериш подобна кола с климатроник. Трябва ти управлението, клапата за толпо/студено трябва да се управлява от климатроника и там ще е голямата игра... От съответната кола може и да стане с преправяне. И датчици, поялник, стругар и свободно време. И схемите на климатроника, който слагаш. Не е невъзможно. Лошото е, че после си почти винаги на климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че после си почти винаги на климатик.

Това нещо не го схванах..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника си го гласиш на градуси. Това ще рече, че навън като е 20гр +,примерно, а в купето 25 и ти искаш 20, той, за да духа с толкова пуска климатика. Или като вали дъжд също, за да суши въздуха. Има си бутон"Еко" и той го гаси, но не може да си потдържа градусите. За това ти казвам, че ще си повече на климатик. То си прави комбинация самия климатроник м/у климатика и топлия въздух. Това и ти сега можеш да си го правиш с врътката, но не е толкова прецизно. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф сега схванах какво искаш да кажеш.За съжаление доста производители пускат компресора по дефоулт,пък ти трябва да го гасиш,Обясни го на жената...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно значи е безмислено защото имам копнзолата от климатроник и мислех дали да я сложа но след като стоят така нещата няма какво да мисля. Благодаря за отговорите ( ако някой търси конзолата с управлението да се обади ) поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щом имаш конзолата действай. Просто ще трябва като поискаш да си натискаш бутона за гасенето на климатика. п.п. Имаш нещо, което много хора искат да имат като екстра. Пробвай и виж дали ще ти хареса. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...