Jump to content
FuckHonda

Мисля да минавам

Recommended Posts

Смятам да сменям Сивика(5та генерация) за Прелюд 4таИма няколко важни за мен работи, който ме интересуватКато кола как се усеща спрямо 5та генерация Сивик хеч. По шумоизолирана ли е заводски от Сивика, качеството на материалите в салона и багажника как е, и какво мислите за 2.0 мотора, дали е проблемен. Сега е момента да ме откажите или надъхате за 4ws хубава или недотам хубава екстра си е ?Адски много държа да видя 1 снимка на 4та генерация прелюд, по точно багажника. Интересува ме дали е пластмасов като на Сивика или е облечен с мокет :)И още нещо светят ли стрелките на уредите при обикновения километраж, ако може една нощна снимка на интериора със всичко светещо ще съм изключително благодарен :)Надявам се да не съм нахален

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей,за 2.0 мотора(ф20а4) се изговорило доста,като цяло е много здрав,при редовна смяна масла и филтри едва ли ще имаш проблеми,аз съм със такъв двигател и съм много доволен...и от към вървеж о от към разход,а за 4ws съм чувал само хубави неща,случва да дава дефект заради спойките,но е лесно за поправяне,прелюда не е никак маневрен,едвам правя обратен завой с него,но с тази система този недостатък се премахва.....за по подробна информация посети този сайт колега:www.preludebg.com

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маймуна, разликата е като между кон и магаре, няма кво да мислиш! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да съжеляваш никак с Предлюда багажника е с мокет а относно материалите с които е направен мисля че за годините си е надминал много коли(както в интериор така и в екстериор).4ws прави колата много по маневрена но има едно странно усещане при влизане в завои с висока скорост.F20A4 e корав двигател тозрмозил съм го много не се отказва :DP.S. Вече съм с H22 ако си намериш с такъв няма да съжаляваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом питаш за багажника , значи може би ти трябва място за багаж - МАЛКО е колата е направена за 2-ма , забрави да возиш някой отзад на дълг пътудобна за дълги пътувания4вс си е много добра екстра пред сивик 6г и акорд 6г , за мен прелюда е по удобен за каране , само разхода е малко по висок /Н23/ и преживявам някак липсата на място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от 6та ген Сивик хеч на 4 ген Прелюд и мога да ти кажа, че разликата е от земята до небето!Сивика е доста по-практичен и пригоден за повече от 3ма души(багажника на Прелюда е незначително по-голям) и е по-лек и дотук, Прелюда наистина харчи повече (Х23) , но вървежа е несравним, както и усещането за скорост , а 4WS мисля че е е задължителна.Основното което ми направи впечатление е, че Люда има много по-директно управление, в сравнение със Сивик( стандартен , не ВТИ), далеч по-стабилен в завои и на усукване, дава по-добра обратна връзка при каране, оттам и по-директно усещане за колата.Да не забравяме и седалките , които са в пъти по-удобни от пейките на 6ген хеч, като се сетя , че в по-острите завои ме държеше колана..:DИначе, наистина разхода е коренно различен, но и вървежа е друг, аз лично бих ти препоръчал горещо да минеш на следващото ниво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах колегата който каза , че "малко" завива прелюда без 4WS.Ако си карал по-големи коли с по-дълга предница и при тях е така.Съвсем нормално си завива автомобила а системата 4WS е само в твой плюс ако я имаш.Намери добър екземпляр и му се радвай.Както каза един виден людаджия "Само ремък и масло да има в F20A4 и няма да те предаде" :) Според мен е малко тромав и по-добре да гледаш H22/H23 но и от F20A4 няма да останеш разочарован.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от 6та ген Сивик хеч на 4 ген Прелюд и мога да ти кажа, че разликата е от земята до небето!Сивика е доста по-практичен и пригоден за повече от 3ма души(багажника на Прелюда е незначително по-голям) и е по-лек и дотук, Прелюда наистина харчи повече (Х23) , но вървежа е несравним, както и усещането за скорост , а 4WS мисля че е е задължителна.Основното което ми направи впечатление е, че Люда има много по-директно управление, в сравнение със Сивик( стандартен , не ВТИ), далеч по-стабилен в завои и на усукване, дава по-добра обратна връзка при каране, оттам и по-директно усещане за колата.Да не забравяме и седалките , които са в пъти по-удобни от пейките на 6ген хеч, като се сетя , че в по-острите завои ме държеше колана..:DИначе, наистина разхода е коренно различен, но и вървежа е друг, аз лично бих ти препоръчал горещо да минеш на следващото ниво :)

Ти сравняваш сивик д14 (предполагам) с Х23 е как няма да върви повече тва си е направо тъпо сравнение сравнете некоя вти-ка с х23 и тогава говорете за вървене , сивика с 1 спортни пружини става доста устойчив и приятен за каране отделно най-спокойно може да си се возите 4 човека да не кажа и 5 на къси разтояния в прелюда да не си на мястото на тези от зад ... А седалките ако му е кеф за 150 лв си бодва 2 седалки от прелюд или црх и бръмчи :) Твърдо съм за СИВИКА :) Разликата в разхода на гориво също е доста голяма сивика що годе се търпи на бензин да се кара ама прелюда на дали според зависи кои какви доходи има де :D
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, някой беше казал, че не съм за прелюд щом гледам багажника. Не ме интересува багажника а това, че има мокет.Как стоят работите с минаване към плазмен километраж. Какво трябва да се преправя там ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата "Civic 6" :) Говоря за 5та ген като начало.Ако качиш 130кг хора по 2 метра наистина няма да им е удобно но няма да им е добре и в Civic.Возил съм не малко пъти по 2ма на задните седлаки ( предмимно жени ) и е нямало проблеми.За разхода е малко спорно да ти кажа.Колко ти харчи на теб автомобила ? Ако караш в столицата няма да е по 9 бензин през седмицата в задръстванията.Прелюда ми дава около 12.За седалките няма какво да говорим..Няколко пъти карах 6та ген и ме боли кръста след това.Тази VTI-ка която даваш за пример е с много нисък разход предполагам и също толкова удобна ? Колега , прелюда е една прекрасна кола и ако не си семеен и си решил да правиш смяната заради външният вид , стабилност на пътя , индивидуалност и още доста предимства пред Сивик от тези години няма да сгрешиш.В интерес на истината багажника на люда ( 5та ген ) не е толкова малък и даже ако се сравнява със Сивик 6та ген 3 врати да не кажа даже , че е по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..сивика с 1 спортни пружини става доста устойчив и приятен за каране ..

..и ще си решиш проблема с камъните в бъбреците, но пък ще ти изпаднат пломбите... :) Люда вози доста добре и след 1000км за 9-10часа слизаш и отиваш на клубче все едно не си пътувал изобщо. Добре беше да си се качвал и да си карал Прелюд преди да пишеш, ама...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз минах от 6та ген Сивик хеч на 4 ген Прелюд и мога да ти кажа, че разликата е от земята до небето!Сивика е доста по-практичен и пригоден за повече от 3ма души(багажника на Прелюда е незначително по-голям) и е по-лек и дотук, Прелюда наистина харчи повече (Х23) , но вървежа е несравним, както и усещането за скорост , а 4WS мисля че е е задължителна.Основното което ми направи впечатление е, че Люда има много по-директно управление, в сравнение със Сивик( стандартен , не ВТИ), далеч по-стабилен в завои и на усукване, дава по-добра обратна връзка при каране, оттам и по-директно усещане за колата.Да не забравяме и седалките , които са в пъти по-удобни от пейките на 6ген хеч, като се сетя , че в по-острите завои ме държеше колана..:DИначе, наистина разхода е коренно различен, но и вървежа е друг, аз лично бих ти препоръчал горещо да минеш на следващото ниво :)

 

Ти сравняваш сивик д14 (предполагам) с Х23 е как няма да върви повече тва си е направо тъпо сравнение сравнете некоя вти-ка с х23 и тогава говорете за вървене , сивика с 1 спортни пружини става доста устойчив и приятен за каране отделно най-спокойно може да си се возите 4 човека да не кажа и 5 на къси разтояния в прелюда да не си на мястото на тези от зад ... А седалките ако му е кеф за 150 лв си бодва 2 седалки от прелюд или црх и бръмчи :) Твърдо съм за СИВИКА :) Разликата в разхода на гориво също е доста голяма сивика що годе се търпи на бензин да се кара ама прелюда на дали според зависи кои какви доходи има де :D

 

Значи, колега, за разлика от някои хора които говорят наизуст, аз правя 'тъпото' сравнение, защото съм притежавал и двете коли.Не мисля , че ВТИ-то има коренно различно окачване, багажник и управление , качвал съм се и на турбинирана 6хеч, много по-мощна от д14 и да ти кажа, не усетих кой знае ква разлика, пак усещането за кола е сходно, просто имаш повече мощност.

От друга страна всеки,който се е качвал в Прелюда и ми казва 'човече това е като самолет'.Уточнявам-ВСЕКИПубликувано изображение.Да не говорим дори за разликата във визията, въпреки че тя е въпрос на вкус, но спортното излъчване определено е повече в Прелюда, защото той е създаден с тази цел за разлика от Сивик(превод от английски'градски'), който е градска кола със спортен дух:) Да, отзад е доста по-широк Сивика, но ако ти си купуваш кола с идеята да возиш 3ма души на задната седалка по-добре се насочи към седан ,или 5врат хеч, другото си е мъкаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда е Мания :ph34r:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да сменям Сивика(5та генерация) за Прелюд 4та...

Браво.

...и какво мислите за 2.0 мотора, дали е проблемен..

Както беше писал един колега преди време...F20A4 е кат' Лили Иванова - отказване няма. Ако имаш пари и искаш да къртиш мивки търси си Vtec 2.2.

Сега е момента да ме откажите или надъхате за 4ws хубава или недотам хубава екстра си е ?

Не ти трябва това. Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

archer приятел може ли обосновка защо не ми трябва 4вс. Всички прелюдаджии ме съветват да го търся при покупката на Хавтомобиля :PИли искат да ме набутат и после да ми гледат сеира как рева във форума :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото колата си завива и без него :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със или без 4-ри завиващи колела,прелюда с ф20 двигателя е БЕТОН комбинация,за 4ws съм чел че е малко кофти при високи скорости,повече гледай за ръжди,удари,окачване и такива неща.....а не дали може да завива като МОТОКАР....Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся да не си кривим душичките Хондите не са от най-способно завиващите автомобили. Примерно Сивика ме вбесява как за едно никакво леко заобикаляне на дупка въртя като ненормален геврека. Пък ГЛ-а си завива без проблем и е много по маневрен, нищо, че е почти 5 метра. Преди това имах и голф 4 някакъв дизелов 1.9 и той така, затова не искам да сгреша. За удари и ръжди то е ясно

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно някои погрешно са ме разбрали нямам нищо ама НИЩО против ПРЕЛЮДА и на мен ми харесва но аз не бих си сменил сивика , всеки си има собствено мнение . Да не съм карал прелюд но аз просто съм казал да сравнявате по сходни по характеристики коли например прелюд 160 кс и вти 160 , ама тук в тази тема още преди да е създадена е ясно , че ще има пререкания ама какво да се прави , а по темата колега ако ти се кара прелюд смело и безотговорно на пред :D :D :) И до колегата с летящия прелюд значи ако имам път към софия ще ти пиша ако има вариант и аз да се повозя в САМОЛЕТА !!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее колега, ти ме взе на мезе :P, но това е самата истина, вероятно заради таблото и интериора, а не като гоуфо , който си е самоУет по дифолт:D Пиши, само да не се запалиш после:PШегата настрана, не знам доколко може да се сравни ВТИ с Х23, при условие , че втория е със поне 150 килца по-тежък, по-коректно би било сравнение на Х22 с него, въпреки че на хартия с Х23 колата е по-бърза до 100 от ВТИ-7.7 срещу 8сек, но аз лично не вярвам в това:DКолега, аз имам да слагам един абс датчик отзад, който липсва и по тази причина ту имам 4WS, ту нямам и често правя сравнения на поведението на колата със/без системата.Еми мога да ти кажа, че колата няма нищо общо, в завой когато задните завиват си като по релси, а иначе има сериозно накланяне, при по-висока скорост маневрите са много по-резки, а при паркиране разликата е огромна, аз лично никога не бих предпочел 2WS варианта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 4ws колата е доста по-маневрена все пак си е есктра японеца не напразно го е измислил 4ws Vtec според мене е най добрия вариант на Прелюд.А да намериш прелюд без ражди и удари ще ти е доста трудно почти невъзможно.Обшо взето какъвто и да земеш няма да съжаляваш

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, сега остана да помисля и да се огледам Да се надяваме да се похваля скоро и да не изневеря на марката, понеже и друг тип автомобил ме кефи, но незнам дали е тук мястото

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...