Jump to content
whiteboy

съвет за капачка на д13б2

Recommended Posts

здравейте колеги ... говорих с доста хора на на никои нямам доверие става въпрос за следното при високи обороти ( независимо от наклона ) и продължително шофиране хондичката ми загрява ... някои казват радиатор а други капачката на радиатора ... аз смятам да сменя първо капачката като по евтина , НО имало разлика каква точно да бъде тя на моята пише 0.9 , а на баща ми на хондата , която е д15б2 пише 1.1 незнам кое е по каталог или кое е по-добре :) встрани от обяснението един майстор като вдигна капака видя, че на термостата където е пробката за обезвъздушаване има едно съвсем болтче, което очевидно не е оригинално а просто явно предишния собственик е сложил ..... и майстора даде становище че със 100% е от него "взимало въздух от там" , а то в деествителност си е доста плътно .... има ли някаква възможност наистина да е така както той казва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано този път съм написал нещата според правилата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 0.9 каквато си е оригиналната. Ако кожуха на термостата е прецакан може да се смени, но си е пипкава работа.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от капачка и радиатор, по-скоро е от неотварящ достатъчно термостат!/ това ако течноста е в норма - винаги /Ако кожуха на термостата е прецакан - ще тече охладителна течност... ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не винаги е в норма доливам чат пат ... а другото което забравих да спомена, е че след като пътувах около 400-500 км и се пребрах и вдигнах капака всичко беше в пръски беше изхвърлило доста антифриз ( вода не използвам поне аз за тези преди мен незнам) ... относно капачката огледах и видях че гумичката и е озядена на места ....незнам дали е нормално но чат - пат разширителното казанче е пълно , а понякога е празно ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 0.9 каквато си е оригиналната. Ако кожуха на термостата е прецакан може да се смени, но си е пипкава работа.

аз хубаво да взема 0.9, но такава ли трябва да бъде наистина , защото на днешно време всеки слага каквото намери а дали там му е мястото никой не гледа за съжаление :ph34r: и за това се съмнявам във всичко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 0.9 бара ти е капачката, както е написано по-горе.Тия работи за пръските и загубата трябваше да ги напишеш преди, обърквации да няма! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели коя година ти е Д13-ката.

 

До сега колкото и Д13-ки да съм виждал повечето са с капачки 1.1 фабрично.

Ако искаш ела да ти покажа моята Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в талона ми пише че е 1995 ... няма ли някакав каталог всъщост какво смятате от капачката ли ще да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих с моят човек, от който си купувам частите. По номер на рама, капачката, която е за D13B2 е на 1.1Незнам защо твоята е с 0.9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти оригиналната:

http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cap~19045-P08-013.html

 

По номер на акртикула можеш да попиташ в някой магазин за авточасти да ти я намерят и в БГ.

Няма да е оригинална, но поне поискай да е Японска Публикувано изображение

 

Ако не се лъжа цената трябва да я някъде между 13-15 лв. на японската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата не е такава....Ти колко Д13-ки си виждал?!?http://www.dn-bg.com/bg/truck-parts/products/show/cat-20187.html?modifications_id=4262

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщост се оказва че може и с едната и с другата така ли или ще има някакакв проблем ако не е точно тази която ми трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата не е такава....Ти колко Д13-ки си виждал?!?http://www.dn-bg.com...cations_id=4262

Поне 10-та съм гледал и всичките са с капачки 1.1. Даже повечето Сивици са с капачки 1.1.По-старите Акорди са на 0.9.А твоята капачка каква е колега, че гледам и ти караш Д13?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 0,9 от Сузука в Япония. :D

За тия капачки има много писано във форума.

всъщост се оказва че може и с едната и с другата така ли или ще има някакакв проблем ако не е точно тази която ми трябва

 

Клапанът е важно да е същия!

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

П.П. Правите ли разлика?!? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, че има разлика, има.

 

И какво искаш да кажеш сега, че Руският сайт с най-подробната информация лъже ли? Публикувано изображение

 

http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9703,9704,9705,9706&npl=17SR301&_nplgrp=3&nplblk=B__0500

 

Явно и при сверка с рамата в повечето магазини за авточасти трябва да им казваме да ни дават на 0.9 Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз как да разбера каква да сложа на моята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си я поръчащ пт читав магазин!!! Разликата е, че сериозните магазини имат програми, а пишман- каталози. Обади се в Бултрако и си я вземи от там. А и още нещо- от къде тече? Тя ако не тече от там са ти пари на вятъра. Покарай я да загрее читаво. Да включва перката. После отварящ предния капак и и създаваш напрежение/подаваш газ/ и гредай от къде тече... При мен сълзеше от радиатора. И правеше така, но 2 еднакви коли няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече споменах, отиваш в магазин за авточасти, даваш си рамата и те ти казват каква ти е капачката Публикувано изображение

 

Недей си взема друга освен Японска. Разликата между нея и всички останали е някъде 2-3 лева.

 

Другият вариант е да погледнеш дайта, който дадох, да видиш номера на артикула и да си поръчаш оригинална от Америка.

Ще има поръчка към началото на Ноември.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не даваш рама, носиш си старата капачка, гледаш новата със същия размер / вид / клапан ли е, слагаш на радиатора и си ти.За клапаните - размера е различен / налягането не е толкова главно /, щото на всеки радиатор не стават различни капачки, Трифонов.Толкова писане, а смисъла никакъв.Аре със здраве! :P

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това да се чува ... отидох взех японкса както поачахте ... гледах мерих както казахте ... само дето взех 1.1 а не 0.9 защото в всички магазини в които отидох деествително по каталог и програми разни и разнообразни казват че колата ми трябва да бъде с 1.1 .... цената и беше 8 лв с отстъпката 5,4 лв само още едно малко въпросче ... какво ще стане ако аз съм сложил 1.1 а то трябва да 0.9 и обратното ? благодаря ви много за помоща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...