whiteboy 2 #1 Публикувано 11 Октомври, 2012 здравейте колеги ... говорих с доста хора на на никои нямам доверие става въпрос за следното при високи обороти ( независимо от наклона ) и продължително шофиране хондичката ми загрява ... някои казват радиатор а други капачката на радиатора ... аз смятам да сменя първо капачката като по евтина , НО имало разлика каква точно да бъде тя на моята пише 0.9 , а на баща ми на хондата , която е д15б2 пише 1.1 незнам кое е по каталог или кое е по-добре встрани от обяснението един майстор като вдигна капака видя, че на термостата където е пробката за обезвъздушаване има едно съвсем болтче, което очевидно не е оригинално а просто явно предишния собственик е сложил ..... и майстора даде становище че със 100% е от него "взимало въздух от там" , а то в деествителност си е доста плътно .... има ли някаква възможност наистина да е така както той казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #2 Отговорено 11 Октомври, 2012 Дано този път съм написал нещата според правилата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) Вземи си 0.9 каквато си е оригиналната. Ако кожуха на термостата е прецакан може да се смени, но си е пипкава работа. Редактирано 11 Октомври, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) Не е от капачка и радиатор, по-скоро е от неотварящ достатъчно термостат!/ това ако течноста е в норма - винаги /Ако кожуха на термостата е прецакан - ще тече охладителна течност... Редактирано 11 Октомври, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #5 Отговорено 11 Октомври, 2012 ами не винаги е в норма доливам чат пат ... а другото което забравих да спомена, е че след като пътувах около 400-500 км и се пребрах и вдигнах капака всичко беше в пръски беше изхвърлило доста антифриз ( вода не използвам поне аз за тези преди мен незнам) ... относно капачката огледах и видях че гумичката и е озядена на места ....незнам дали е нормално но чат - пат разширителното казанче е пълно , а понякога е празно .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #6 Отговорено 11 Октомври, 2012 Вземи си 0.9 каквато си е оригиналната. Ако кожуха на термостата е прецакан може да се смени, но си е пипкава работа.аз хубаво да взема 0.9, но такава ли трябва да бъде наистина , защото на днешно време всеки слага каквото намери а дали там му е мястото никой не гледа за съжаление и за това се съмнявам във всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 12 Октомври, 2012 На 0.9 бара ти е капачката, както е написано по-горе.Тия работи за пръските и загубата трябваше да ги напишеш преди, обърквации да няма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #8 Отговорено 12 Октомври, 2012 Колега сподели коя година ти е Д13-ката. До сега колкото и Д13-ки да съм виждал повечето са с капачки 1.1 фабрично. Ако искаш ела да ти покажа моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #9 Отговорено 12 Октомври, 2012 ами в талона ми пише че е 1995 ... няма ли някакав каталог всъщост какво смятате от капачката ли ще да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #10 Отговорено 12 Октомври, 2012 Сега проверих с моят човек, от който си купувам частите. По номер на рама, капачката, която е за D13B2 е на 1.1Незнам защо твоята е с 0.9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #11 Отговорено 12 Октомври, 2012 Ето ти оригиналната: http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cap~19045-P08-013.html По номер на акртикула можеш да попиташ в някой магазин за авточасти да ти я намерят и в БГ. Няма да е оригинална, но поне поискай да е Японска Ако не се лъжа цената трябва да я някъде между 13-15 лв. на японската. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 12 Октомври, 2012 Неговата не е такава....Ти колко Д13-ки си виждал?!?http://www.dn-bg.com/bg/truck-parts/products/show/cat-20187.html?modifications_id=4262 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #13 Отговорено 12 Октомври, 2012 всъщост се оказва че може и с едната и с другата така ли или ще има някакакв проблем ако не е точно тази която ми трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #14 Отговорено 12 Октомври, 2012 Неговата не е такава....Ти колко Д13-ки си виждал?!?http://www.dn-bg.com...cations_id=4262Поне 10-та съм гледал и всичките са с капачки 1.1. Даже повечето Сивици са с капачки 1.1.По-старите Акорди са на 0.9.А твоята капачка каква е колега, че гледам и ти караш Д13? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 12 Октомври, 2012 Моята е на 0,9 от Сузука в Япония. За тия капачки има много писано във форума. всъщост се оказва че може и с едната и с другата така ли или ще има някакакв проблем ако не е точно тази която ми трябва Клапанът е важно да е същия! П.П. Правите ли разлика?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #16 Отговорено 12 Октомври, 2012 То, че има разлика, има. И какво искаш да кажеш сега, че Руският сайт с най-подробната информация лъже ли? http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9703,9704,9705,9706&npl=17SR301&_nplgrp=3&nplblk=B__0500 Явно и при сверка с рамата в повечето магазини за авточасти трябва да им казваме да ни дават на 0.9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #17 Отговорено 12 Октомври, 2012 а аз как да разбера каква да сложа на моята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 12 Октомври, 2012 Като си я поръчащ пт читав магазин!!! Разликата е, че сериозните магазини имат програми, а пишман- каталози. Обади се в Бултрако и си я вземи от там. А и още нещо- от къде тече? Тя ако не тече от там са ти пари на вятъра. Покарай я да загрее читаво. Да включва перката. После отварящ предния капак и и създаваш напрежение/подаваш газ/ и гредай от къде тече... При мен сълзеше от радиатора. И правеше така, но 2 еднакви коли няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #19 Отговорено 12 Октомври, 2012 Както вече споменах, отиваш в магазин за авточасти, даваш си рамата и те ти казват каква ти е капачката Недей си взема друга освен Японска. Разликата между нея и всички останали е някъде 2-3 лева. Другият вариант е да погледнеш дайта, който дадох, да видиш номера на артикула и да си поръчаш оригинална от Америка. Ще има поръчка към началото на Ноември. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #20 Отговорено 12 Октомври, 2012 (Редактирано) Не даваш рама, носиш си старата капачка, гледаш новата със същия размер / вид / клапан ли е, слагаш на радиатора и си ти.За клапаните - размера е различен / налягането не е толкова главно /, щото на всеки радиатор не стават различни капачки, Трифонов.Толкова писане, а смисъла никакъв.Аре със здраве! Редактирано 12 Октомври, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #21 Отговорено 12 Октомври, 2012 е това да се чува ... отидох взех японкса както поачахте ... гледах мерих както казахте ... само дето взех 1.1 а не 0.9 защото в всички магазини в които отидох деествително по каталог и програми разни и разнообразни казват че колата ми трябва да бъде с 1.1 .... цената и беше 8 лв с отстъпката 5,4 лв само още едно малко въпросче ... какво ще стане ако аз съм сложил 1.1 а то трябва да 0.9 и обратното ? благодаря ви много за помоща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #22 Отговорено 14 Октомври, 2012 някой знае ли разликата като цяло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове