dan4o 3 #1 Публикувано 4 Октомври, 2012 Колеги преди малко, както си карам колата и изгасна, мотора е д15б2 колата е 5г хеч ако тва има голямо значение. Колата има газ има и бензин до сега не ми е правила този чалъм, изваждам една от свешите и я слагам в лулата стария изпитан метод да видя дали дава искра, връткам ключа на стартер развърта мотора искра никаква къде да търся проблема? ОРИЕНТИРВАМ СЕ КЪМ КОМУТАТОРА В ДЕЛКОТО, моля само за компетентни отговори благодаря предварително за помоща на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #2 Отговорено 4 Октомври, 2012 Според мен първо провери бобината,първичната намотка трябва да има съпротивление 0,6до0,8 ома,вторичната от 13200до19800ома. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #3 Отговорено 4 Октомври, 2012 добре колега бубината я смъкнах от делкото на нея има 2 изжода - и + каде да меря и кжо трее да ми даде , каде е първичната и каде е вторичната намотка виждам че си ми дал параметри кажи каде да меря с мултицета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #4 Отговорено 4 Октомври, 2012 Аз имах подобен проблем с моята д13-ка. Както си я карам и гасне. Изчакам малко да изстине и пак палеше. И тогава се оказа комутатора. При теб по същия начин ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #5 Отговорено 4 Октомври, 2012 не колега умря изведнъж и не пали писал съм че не дава ток на запалителните свещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #6 Отговорено 4 Октомври, 2012 Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови Поздрави, Калин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #7 Отговорено 5 Октомври, 2012 проблема е решен бобината е заменена и колата си брамчи. мерси за бързите отговори колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове