Jump to content
dan4o

питане за сивик

Recommended Posts

Колеги преди малко, както си карам колата и изгасна, мотора е д15б2 колата е 5г хеч ако тва има голямо значение. Колата има газ има и бензин до сега не ми е правила този чалъм, изваждам една от свешите и я слагам в лулата стария изпитан метод да видя дали дава искра, връткам ключа на стартер развърта мотора искра никаква къде да търся проблема? ОРИЕНТИРВАМ СЕ КЪМ КОМУТАТОРА В ДЕЛКОТО, моля само за компетентни отговори благодаря предварително за помоща на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първо провери бобината,първичната намотка трябва да има съпротивление 0,6до0,8 ома,вторичната от 13200до19800ома.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега бубината я смъкнах от делкото на нея има 2 изжода - и + каде да меря и кжо трее да ми даде , каде е първичната и каде е вторичната намотка виждам че си ми дал параметри кажи каде да меря с мултицета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем с моята д13-ка. Както си я карам и гасне. Изчакам малко да изстине и пак палеше. И тогава се оказа комутатора. При теб по същия начин ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега умря изведнъж и не пали писал съм че не дава ток на запалителните свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови :)Поздрави, Калин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е решен бобината е заменена и колата си брамчи. мерси за бързите отговори колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...