Jump to content
Танасико

Акорд- катализатор

Recommended Posts

Здравейте колеги! Акорда ми е 1.8 втек 2000г. малко бавно се изфорсирва двигателя и като превключвам на втора и трета предавка много се тормози докато тръгне хубаво да върви. Имам в предвид, че направо до 2500 оборота е удошена, двигателя се тормози а колата много бавно ускорява. Това е и на газ и на бензин всички филтри са нови и не е от тях, вече си мисля да махна катализатора. Какво ще ме посъветвате вие и какво ще се получи без катализатор? Благодаря предварителноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай катализатора едва ли проблема ти е там,провери си хлабините на клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа катализатора - симптомите бяха такива като това, което казваш + повишен разход на газ (на бензин почти не се усещаше ралзика в разхода)Беше се пукал и колектора и мека връзка бях сменял - всичко заради запушения катализатор . Беше мега запушен.Но тъй като Миамото не е никак за пренебрегване , провери това което ти казва той.А вместо да махаш катализатора - иди на един от тия с аспусите и го накарай да ти среже тръбата преди катализатора - дето се вика изфорсирай я , направи едно кръгче ... ако има промяна - махай го . Ако няма - накарай го да ти си завари трабата пак ... едва ли ще ти вземе повече от 5-10 лева . А все пак това е най-сигурният начин да разбереш дали катализатора е затлачен.* тия с аспусите предлагат и "проверка" на катализатора - дупчат го , гледат , ръчкат с нещо си - ама не им имай много, много вяра - те винаги казват , че е за смятана - все пак си правят кинти от катализаторите ...

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора трябва да се маха и без рязане на тръбите, като в двата края трябва да е на фланци с гарнитури /естествено ако някой майстор не го е побългарил вече/. С малко късмет може да се развият болтовете и без рязане. После е добре да се подменят гарнитурите в двата края на катализатора. Скоро и аз ще правя тази процедура. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай катализатора едва ли проблема ти е там,провери си хлабините на клапаните

Би ли ме насочил към място където ще свършат тази работа, че в Шабла и верига на колело не могат да опънат. И какви цени върви тази услуга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола при мен струва 20лв,а къде може да я извършеш в Шабла....нямам идея :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола при мен струва 20лв,а къде може да я извършеш в Шабла....нямам идея :(

Нее аз Шабла не те питам тук много добре знам, че няма къде!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...