Jump to content

Танасико

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно Танасико

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акордеон 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шабла
  1. Нее аз Шабла не те питам тук много добре знам, че няма къде!!!
  2. Би ли ме насочил към място където ще свършат тази работа, че в Шабла и верига на колело не могат да опънат. И какви цени върви тази услуга?
  3. Здравейте колеги! Акорда ми е 1.8 втек 2000г. малко бавно се изфорсирва двигателя и като превключвам на втора и трета предавка много се тормози докато тръгне хубаво да върви. Имам в предвид, че направо до 2500 оборота е удошена, двигателя се тормози а колата много бавно ускорява. Това е и на газ и на бензин всички филтри са нови и не е от тях, вече си мисля да махна катализатора. Какво ще ме посъветвате вие и какво ще се получи без катализатор? Благодаря предварително
  4. Ок ще пробвам, и аз мисля, че нещо такова ще е.
  5. Здравейте колеги. Скоро смених сивика с акорд, 2000г. и съм много доволен от колата. Но забелязах, че когато вали или я мия в багажника влиза вода. По точно в десния ъгъл около стопа. Багажника не е крив уплътненията са здрави но си тече. Някой знае ли нещо? Благодаря предварително!
  6. Здравейте колеги, скоро продадох моя Сивик англичанка и имам намерение да си взема Акорд 2000-2001г. бензин 1.8 Какво можете да ми кажете за тази кола и ако някой знае за читава такава за продажба да пише. Благодаря предварително!
  7. Здравеите колеги помагаите. Англичанката от известно време почна да вдига темп. много когата се движа по наклон на 5 та и 4 та предавка. Отначало помислих че може да е от високите темп. на въздуха въпреки че никога досега нее греела. Значи карам си по равен път на 5 та и темп е в норма, идва лек наклон и почва да качва веднага ако наклона е по-дълък 3-5 км и го изкарам на 5та влеза в критична темп. Веднъж пробвах и завъртях парното на топло и темп пада за секунди. Проверих гарнитурата на главата няма нищо там. А когато я напъна сериозно не грее какво е това
  8. Можеш да сложиш по-силни крушки. Например тези: Те пак са 55/60W (като оригиналните), но светят по-силно. Това, което ти си чувал, е за 100W крушки. Аз лично съм с PHILIPS-а и изкарва една година (~20,000-25,000 км.) непрекъснато светене (целогодишно съм със запалени фарове), след което и двете изгарят в рамките на няколко седмици. Вече 3-та година така и може да си сверяваш календара по крушките. ПП Само да добавя, че ако се спреш на OSRAM e добре да търсиш Nightbraker Plus. От обикновения Nightbraker има много оплаквания, че гори бързо. Лично не съм използвал, та не мога да дам отзиви. Мерси колега днес сложих Филипса и преди малко ги пробвах, наистина има разлика
  9. Здравеите колеги имам едно въпросче. Мога ли да сложа по-силни крушки на фаровете? Защото съм чувал че на някои коли започват да се топят кабели фасунки и т.н. Ааа и още нещо моята хонда е сивик англичанка и стъклата на фаровете са мътни, има ли оправяне това?
×
×
  • Създай нов...