Танасико 1 #1 Публикувано 2 Октомври, 2012 Здравейте колеги! Акорда ми е 1.8 втек 2000г. малко бавно се изфорсирва двигателя и като превключвам на втора и трета предавка много се тормози докато тръгне хубаво да върви. Имам в предвид, че направо до 2500 оборота е удошена, двигателя се тормози а колата много бавно ускорява. Това е и на газ и на бензин всички филтри са нови и не е от тях, вече си мисля да махна катализатора. Какво ще ме посъветвате вие и какво ще се получи без катализатор? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 2 Октомври, 2012 Не пипай катализатора едва ли проблема ти е там,провери си хлабините на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #3 Отговорено 3 Октомври, 2012 (Редактирано) При мен се оказа катализатора - симптомите бяха такива като това, което казваш + повишен разход на газ (на бензин почти не се усещаше ралзика в разхода)Беше се пукал и колектора и мека връзка бях сменял - всичко заради запушения катализатор . Беше мега запушен.Но тъй като Миамото не е никак за пренебрегване , провери това което ти казва той.А вместо да махаш катализатора - иди на един от тия с аспусите и го накарай да ти среже тръбата преди катализатора - дето се вика изфорсирай я , направи едно кръгче ... ако има промяна - махай го . Ако няма - накарай го да ти си завари трабата пак ... едва ли ще ти вземе повече от 5-10 лева . А все пак това е най-сигурният начин да разбереш дали катализатора е затлачен.* тия с аспусите предлагат и "проверка" на катализатора - дупчат го , гледат , ръчкат с нещо си - ама не им имай много, много вяра - те винаги казват , че е за смятана - все пак си правят кинти от катализаторите ... Редактирано 3 Октомври, 2012 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 4 Октомври, 2012 (Редактирано) Катализатора трябва да се маха и без рязане на тръбите, като в двата края трябва да е на фланци с гарнитури /естествено ако някой майстор не го е побългарил вече/. С малко късмет може да се развият болтовете и без рязане. После е добре да се подменят гарнитурите в двата края на катализатора. Скоро и аз ще правя тази процедура. Успех. Редактирано 4 Октомври, 2012 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Танасико 1 #5 Отговорено 4 Октомври, 2012 Не пипай катализатора едва ли проблема ти е там,провери си хлабините на клапанитеБи ли ме насочил към място където ще свършат тази работа, че в Шабла и верига на колело не могат да опънат. И какви цени върви тази услуга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 4 Октомври, 2012 На тази кола при мен струва 20лв,а къде може да я извършеш в Шабла....нямам идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Танасико 1 #7 Отговорено 4 Октомври, 2012 На тази кола при мен струва 20лв,а къде може да я извършеш в Шабла....нямам идея Нее аз Шабла не те питам тук много добре знам, че няма къде!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове