yanko_83 14 #1 Публикувано 19 Септември, 2012 Колеги влязох в една дупка и ми се счупи едно лосче на механизма на парното, от тогава не ми духа топло. Че въпроса ми е как се сваля тази кутия,трябва ли да сваля таблото на колата.Идва зима а в червената зона на плазгача няма топло. Колата е Сивик 6 генерация японка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 20 Септември, 2012 Аз доколкото знам, първо се свалят пластмасите около ръчната и скоростния лост. Махат се копчетата за аварийните и другото, и под тях има по едно болче. За по нататък незнам, защото и аз съм пробвал да ги свалям ама само до тук го докарвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #3 Отговорено 20 Септември, 2012 Взимаш една отверка (крастата) сваляш касетофона, бутона за аварииките и подгрева на задния прозорец и почваш всички останали винтове който държат централната конзола. Т.е. само нея трябва да свалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 21 Септември, 2012 (Редактирано) или ако ти е трудоемко и нямаш време ... поне на 5та генерация е така навеждаш се под жабката и ще видиш едно ченгелче - е че то ченгелче управлява топло студено мисля че като е бутнато напред е топло а назад студено : ) приемам отрицателни оценки Редактирано 21 Септември, 2012 от TEHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #5 Отговорено 21 Септември, 2012 TEHKO - и на шеста ген е така , но много сложно ми се виждаше да го обясня, а с думата ченгелче стана 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #6 Отговорено 21 Септември, 2012 ченгелчето е универсална дума за всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_83 14 #7 Отговорено 22 Септември, 2012 (Редактирано) Колеги разбрах ви, но проблема е там че тръбите на радиатора са горещи. При рязко потегляне и спиране се чува някаква клапа да мърда в кутията на парното когато застане в правилна позиция има идеално парно (става рядко) . Вчера сутринта като пътувах за работа си беше много студено и по едно време се намести и стана много топло. Работата ми стана ясна, че трябва да сваля таблото и да сменя цялата кутия с лостчета и клапи. Дали ще стане от кола с дясна дирекция? Редактирано 22 Септември, 2012 от yanko_83 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #8 Отговорено 22 Септември, 2012 няма да стане ,ако говориш за 6-та генерация сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 22 Септември, 2012 по-добре да разглобиш кутиите, и да витиш кое е повредено, след това има възможност да вземеш кутия от дясна дирекция и да замениш повредените части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_83 14 #10 Отговорено 22 Септември, 2012 (Редактирано) Ще бъда много благодарен ако някой има снимки къде са болтовета на таблото Редактирано 22 Септември, 2012 от yanko_83 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #11 Отговорено 22 Септември, 2012 Колега болтовете са много !!! По-добре свали първо барчето и джабката и погледни дали се вижда повредата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_83 14 #12 Отговорено 26 Септември, 2012 Проблема е решен с поялник и гвоздеи (10-ка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове