Jump to content
Капанеца_865

Въпрос за фара

Recommended Posts

Здравейте!Скоро си разглабях фара и освен пласмасовите чопчета фара беше залепен и с някакъв силикон,като дъвка беше.Въпроса ми е трябва ли му хубава изолоция на фара и може ли да мине и без тоя силикон?Да ли ще влиза вода при каране в дъжд,защото на капака отдолу си има хубави гумени уплътнения? И още един въпрос,фара отзаде има някви дупки,аз оттам си прекарах един,дали ще пречи?За какво са тия дупчици,бяха2-3??? П.П. колата е сивик 6-та генерация хечбек :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз от личен опит ще ти кажа да трябва да се сложи нов силикон , защото аз не сложих и сега ми се поти фара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с водата в дъждовно време имаш ли проблеми?Конденза не излиза ли през споменатите от мен отвори отзад на фара, като се свали фара се вижда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз от личен опит ще ти кажа да трябва да се сложи нов силикон , защото аз не сложих и сега ми се поти фара :)

Абсолутно грешно!Затваря се със същия компаунд-няма нищо общо със силикона.Начин за разглобяване и сглобяване има в Ютуб.Ползва се обикновена печка на около 200 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как тъй 200 градуса,няма ли да се стопи пласмасата отзад,лудата...:blink: пък колкото и да не е пластмасата си е остаряла,да ли ще издържи? (да знам за следващия път,ако ми изгорят диодите:D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нагрявах с пистолет за горещ въздух... на три коли съм разглобявал и махал лепилото и после затварял със силикон :) Моята е вече на около 7 месеца така от които е минала през много - автомивки и съм нямал проблеми за сега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е като го залепиш със силикон, че след това няма отваряне :)Аз използвах полиоретанова паста за прозорци и пак немога да ги отворя повече :)Колега Markony моля сподели за този "компаунд" от къде може да бъде закупен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ползваш BODY 940 а уплътняващата маса се нарича бутилтеростат. Почти същото е като оригиналния уплътнител на стъклото на фара.

Редактирано от pesho-d

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pesho-d- благодаря за инфото. Да разбирам ли, че боди 940 е 1мъм 1 с "лепилото" на стъклата на фаровете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pesho-d- благодаря за инфото. Да разбирам ли, че боди 940 е 1мъм 1 с "лепилото" на стъклата на фаровете?

Не знам дали е 1към1 с оригинала , но предназначението му е същото и след това може отново да разглобиш фара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...