Капанеца_865 343 #1 Публикувано 17 Септември, 2012 Здравейте!Скоро си разглабях фара и освен пласмасовите чопчета фара беше залепен и с някакъв силикон,като дъвка беше.Въпроса ми е трябва ли му хубава изолоция на фара и може ли да мине и без тоя силикон?Да ли ще влиза вода при каране в дъжд,защото на капака отдолу си има хубави гумени уплътнения? И още един въпрос,фара отзаде има някви дупки,аз оттам си прекарах един,дали ще пречи?За какво са тия дупчици,бяха2-3??? П.П. колата е сивик 6-та генерация хечбек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #2 Отговорено 17 Септември, 2012 Ами аз от личен опит ще ти кажа да трябва да се сложи нов силикон , защото аз не сложих и сега ми се поти фара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Капанеца_865 343 #3 Отговорено 17 Септември, 2012 А с водата в дъждовно време имаш ли проблеми?Конденза не излиза ли през споменатите от мен отвори отзад на фара, като се свали фара се вижда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 17 Септември, 2012 Ами аз от личен опит ще ти кажа да трябва да се сложи нов силикон , защото аз не сложих и сега ми се поти фара Абсолутно грешно!Затваря се със същия компаунд-няма нищо общо със силикона.Начин за разглобяване и сглобяване има в Ютуб.Ползва се обикновена печка на около 200 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Капанеца_865 343 #5 Отговорено 18 Септември, 2012 Как тъй 200 градуса,няма ли да се стопи пласмасата отзад,лудата... пък колкото и да не е пластмасата си е остаряла,да ли ще издържи? (да знам за следващия път,ако ми изгорят диодите ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #6 Отговорено 19 Септември, 2012 аз нагрявах с пистолет за горещ въздух... на три коли съм разглобявал и махал лепилото и после затварял със силикон Моята е вече на около 7 месеца така от които е минала през много - автомивки и съм нямал проблеми за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #7 Отговорено 20 Септември, 2012 Лошото е като го залепиш със силикон, че след това няма отваряне Аз използвах полиоретанова паста за прозорци и пак немога да ги отворя повече Колега Markony моля сподели за този "компаунд" от къде може да бъде закупен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #8 Отговорено 22 Септември, 2012 (Редактирано) Може да ползваш BODY 940 а уплътняващата маса се нарича бутилтеростат. Почти същото е като оригиналния уплътнител на стъклото на фара. Редактирано 22 Септември, 2012 от pesho-d Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 22 Септември, 2012 pesho-d- благодаря за инфото. Да разбирам ли, че боди 940 е 1мъм 1 с "лепилото" на стъклата на фаровете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #10 Отговорено 23 Септември, 2012 pesho-d- благодаря за инфото. Да разбирам ли, че боди 940 е 1мъм 1 с "лепилото" на стъклата на фаровете?Не знам дали е 1към1 с оригинала , но предназначението му е същото и след това може отново да разглобиш фара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #11 Отговорено 23 Септември, 2012 Супер! Това е много полезно!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове