Jump to content
Saturn

Странно свирене.

Recommended Posts

Първо,здравейте на всички колеги от Хонда форума!Току що се регистрирах при вас и се надявам да науча доста интересни работи за Японските автомобили :).Надявам се да ми помогнете във всяко едно отношение за бъдещи проблеми :)

Ето и следния ми въпрос.Братовчед ми преди малко ми се обади от Англия и ми се похвали,че си е купил нова кола.Тъй като до сега караше Фоксваген Пасат Б5 Фейслифта.А ние с бащами сме върли фенове на ВАГ групата и караме Аудита :),той реши да импровизира с нещо различно и си е купил Хонда Акорд до колкото разбрах от форума ви е 7-ма генерация 2.2 i-ctdi 2004г. с всевъзможни глезотийки вътре.Та помоли ме да ви питам,когато кара колата се чувало постоянно някъкво свирене.Каза,че в обкръжението му има поне 3 коли абсолютно същите като неговата и при тях се чувало такова свирене,все едно си заминава турбината.Бихте ли споделили от какво може да е това или дали е нормално постоянно да свири така.Защото той се притеснява да не е някакъв голям проблем тъй като за пръв път си купува друга марка кола по различна от Фоксваген.

 

П.П- Извинявам се ако има вече такава тема,но тъй като сега влизам го прегледах набързо,но не видях нищо съществено,което може да ми помогне,както се извинявам и ако темата не е в правилния раздел!

Благодаря много предварително на всички отзовали се! Публикувано изображение

Редактирано от Saturn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , честита придобивка на брат ти и ви пожелавам да го последвате :PЩо се отнася до присвирването , стандартно турбината на двигателя след 2200 оборота и особено над 3000 се чува осезателно за сметка на двигателя ;) Причината да свири повече е компенсация на турбината поради загуба на мощност в други части , двигателя храни с повече гориво и съответно турбината се затормозява повече от нормалното понеже приема по-голяма доза не-добре изгорели газове . Причините за това може да е стар горивен филтър , по-лошо масло или спукан изпускателен колектор . В момента аз съм със спукан изпускателен колектор и усещам увеличение в звука на турбината спрямо преди , заедно с обогатяване на сместа гориво/въздух при ръчка и леко завишаване на разхода . Спуканите изпускателни колектори е масово заболяване и не знам за такива които рано или късно не са се спукали :( лечението е колектор от следващия двигател n22a2 , който вече е чугунен , а не железен ;) Чувал съм за сменени турбини на дизеловите двигатели , но винаги е било последствие на нещо друго ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговора,но мисля,че говореше за постоянно свирене и в ниските обороти май пак се чувало.Явно ще да е това проблема.Все пак днес си записа термин за хонда сервиз и ще я погледнат там какво и е.Иначе от набързо видятото в форума разбрах,че е икономичен двигател с доста здрава ходова част,но с явно големи проблеми при изпускателната система.А там дефакто са скъпи частите до колкото съм запознат с турбинираните двигатели,може да се увеличи шума и от спукани тръби на турбото.Но тук не говорим конкретно за него,а само като вариант за постоянното свирене.Ще споделя,какво се е случило след диагностиката в Хонда сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, ако не си карал турбо-дизел до сега. Винаги го има това свирене (по-скоро е виене) - турбината изпуска излишните газове. Има го на всички турбо двигатели, включително на моделите на VAG, BMW, Mercedes и тн - зависимост от модела, се чува различно. Свиква се, просто в началото ти е странно ако до преди това си карал атмосферен бензин. Сега, ако турбината вие много и неприятно, може да си е заминала или да има друг проблем. Но за сега бих изключил колекторите - най-лесния начин да диагностицираш спукан колектор е ако мирише на изгорял дизел в колата като си пуснал климатика и си спрял на място. Освен със смяна с чугунен, може и да се завари - при мен го завариха евтинко преди 6 месеца и от тогава не съм имал ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от 5 дни съм горд(силно се надявам да продължа да бъда такъв) собственик на ФР-В 2007 година с 2,2 дизелов мотор.Смених ролките и пистовият ремък, но продължава да се чува странен, но много лек стържещ шум,За жалост в Плевен няма много майстори, които имат добри познания за японски автомобили, всеки един от тях се съмнява за веригата на двигателя, но не са сигурни.Автомобила е на 124000км.Бих се радвал ако някои има информация да ми пише.Благодаря предварително.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...