Saturn 0 #1 Публикувано 15 Септември, 2012 (Редактирано) Първо,здравейте на всички колеги от Хонда форума!Току що се регистрирах при вас и се надявам да науча доста интересни работи за Японските автомобили .Надявам се да ми помогнете във всяко едно отношение за бъдещи проблеми Ето и следния ми въпрос.Братовчед ми преди малко ми се обади от Англия и ми се похвали,че си е купил нова кола.Тъй като до сега караше Фоксваген Пасат Б5 Фейслифта.А ние с бащами сме върли фенове на ВАГ групата и караме Аудита ,той реши да импровизира с нещо различно и си е купил Хонда Акорд до колкото разбрах от форума ви е 7-ма генерация 2.2 i-ctdi 2004г. с всевъзможни глезотийки вътре.Та помоли ме да ви питам,когато кара колата се чувало постоянно някъкво свирене.Каза,че в обкръжението му има поне 3 коли абсолютно същите като неговата и при тях се чувало такова свирене,все едно си заминава турбината.Бихте ли споделили от какво може да е това или дали е нормално постоянно да свири така.Защото той се притеснява да не е някакъв голям проблем тъй като за пръв път си купува друга марка кола по различна от Фоксваген. П.П- Извинявам се ако има вече такава тема,но тъй като сега влизам го прегледах набързо,но не видях нищо съществено,което може да ми помогне,както се извинявам и ако темата не е в правилния раздел! Благодаря много предварително на всички отзовали се! Редактирано 15 Септември, 2012 от Saturn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 15 Септември, 2012 Здравей колега , честита придобивка на брат ти и ви пожелавам да го последвате Що се отнася до присвирването , стандартно турбината на двигателя след 2200 оборота и особено над 3000 се чува осезателно за сметка на двигателя Причината да свири повече е компенсация на турбината поради загуба на мощност в други части , двигателя храни с повече гориво и съответно турбината се затормозява повече от нормалното понеже приема по-голяма доза не-добре изгорели газове . Причините за това може да е стар горивен филтър , по-лошо масло или спукан изпускателен колектор . В момента аз съм със спукан изпускателен колектор и усещам увеличение в звука на турбината спрямо преди , заедно с обогатяване на сместа гориво/въздух при ръчка и леко завишаване на разхода . Спуканите изпускателни колектори е масово заболяване и не знам за такива които рано или късно не са се спукали лечението е колектор от следващия двигател n22a2 , който вече е чугунен , а не железен Чувал съм за сменени турбини на дизеловите двигатели , но винаги е било последствие на нещо друго 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Saturn 0 #3 Отговорено 15 Септември, 2012 Благодаря колега за отговора,но мисля,че говореше за постоянно свирене и в ниските обороти май пак се чувало.Явно ще да е това проблема.Все пак днес си записа термин за хонда сервиз и ще я погледнат там какво и е.Иначе от набързо видятото в форума разбрах,че е икономичен двигател с доста здрава ходова част,но с явно големи проблеми при изпускателната система.А там дефакто са скъпи частите до колкото съм запознат с турбинираните двигатели,може да се увеличи шума и от спукани тръби на турбото.Но тук не говорим конкретно за него,а само като вариант за постоянното свирене.Ще споделя,какво се е случило след диагностиката в Хонда сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 19 Септември, 2012 Нормално е, ако не си карал турбо-дизел до сега. Винаги го има това свирене (по-скоро е виене) - турбината изпуска излишните газове. Има го на всички турбо двигатели, включително на моделите на VAG, BMW, Mercedes и тн - зависимост от модела, се чува различно. Свиква се, просто в началото ти е странно ако до преди това си карал атмосферен бензин. Сега, ако турбината вие много и неприятно, може да си е заминала или да има друг проблем. Но за сега бих изключил колекторите - най-лесния начин да диагностицираш спукан колектор е ако мирише на изгорял дизел в колата като си пуснал климатика и си спрял на място. Освен със смяна с чугунен, може и да се завари - при мен го завариха евтинко преди 6 месеца и от тогава не съм имал ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Житиан 0 #5 Отговорено 5 Ноември, 2012 Здравейте колеги, от 5 дни съм горд(силно се надявам да продължа да бъда такъв) собственик на ФР-В 2007 година с 2,2 дизелов мотор.Смених ролките и пистовият ремък, но продължава да се чува странен, но много лек стържещ шум,За жалост в Плевен няма много майстори, които имат добри познания за японски автомобили, всеки един от тях се съмнява за веригата на двигателя, но не са сигурни.Автомобила е на 124000км.Бих се радвал ако някои има информация да ми пише.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове