AeronTM 308 #1 Публикувано 14 Септември, 2012 Здравейте.Та преди време си купих от ония централни заключвания за по 20лв. а сега си купих модул, че да се заключва коката с дистанционно. Но нещо немога да нацеля кой кабел за къде е, за да го свържа със централното.Та на централното кабелите са ми : бял, кафяв, син, зелен, черен и червен.На модула са : оранжев, бял, оранжев, оранжев+черно, бял+черно, оранжев+черно, черен, червен+черно, червен, розов, кафяв, зелен, кафяв.Ако някои може да помогне, ще съм му благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 14 Септември, 2012 Когато иман възмозност ще кача снимки, защото сега пиша от телефон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 15 Септември, 2012 Това го е обяснил друг колега:Тъй като никъде в интернет не можах да намеря това което ще напиша искам да спомена само на колегите че заедно с монтажа на машинките си поиграх малко с тях и мога да направя следния извод:1.Машинките които са управляващи имат 5 извода и се захранват с 12V по два от кабелите си,има една маса и два кабела за импулсно управление.2.Стандартно цветовете са :син-управляващ импулсензелен-управляващ импулсенкафяв-+12волтабал-+12волтачерен-маса(минус)3.В зависимост от това как са свързани кабелите имаме стандартно отключено или стандартно заключено положение.Какво имам в предвид-в зависимост от монтажа на машинките може да се наложи да сложите стандартно отворено или стандартно затворено положение.В смисъл дали машинката ще стои напред (изваден накрайник) или назад (прибран накрайник).Дано да обяснявам разбираемо.4.Ако искаме да изпълним следната схема трябва да разменим както импулсните така и захранващите.Пример:Прибрана котва-изводите които идват от централното към машинките да кажем са слените цветове:син-управляващ импулсен към син на машинкатазелен-управляващ импулсен към зелен на машинкатакафяв+12волта към кафяв на машинкатабял+12волта към бял на машинкатачерен-маса(минус) към черен на машинкатаОтворена котва-изводите които идват от централното към машинките ги завъртаме по следния начин:син-управляващ импулсен към зелен на машинкатазелен-управляващ импулсен към син на машинкатакафяв+12волта към бял на машинкатабял+12волта към кафяв на машинкатачерен-маса(минус) към черен на машинкатаДано съм бил полезен на колегите!Успех!И аз ще ти кажа ,че на модула се ползват 4 жици,останалите почиват.Две подават сигнала отв./затв. към управл. машинка,другите са + и маса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #4 Отговорено 16 Септември, 2012 Значи ето го модулчето за централното заключване без дистанционно А ето го и другото но с дистанционни Въпросът ми е кой кабел към кой се свързва и дали като се свърже този модул с дистанционните другият без дистанционните дали ми е нужен или се маха ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 16 Септември, 2012 Не знам защо си купил централно без дистанционно,а после и него,но без схемата само с цветове никой няма да ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #6 Отговорено 16 Септември, 2012 Не знам защо си купил централно без дистанционно,а после и него,но без схемата само с цветове никой няма да ти помогне. ами ето я схемата, но е от интернет защото в кутията нямаше такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #7 Отговорено 17 Септември, 2012 някой можели да удари едно рамо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 17 Септември, 2012 Моя модул го взех от комплект с машинки и там беше по-лесно кое/къде.Четирите в дясно не се връзват никъде.Питай алармаджия за помощ,само схемата да погледне и може да те упъти.И може би първият модул ще ти отпадне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #9 Отговорено 17 Септември, 2012 (Редактирано) Колега, тази схема не е за твоя модул. Имаш зелен кабел и на дистанционния и на обикновенния модул, а на схемата никъде не пише green Ако можеш намери схема и на другия ти модул и ще се опитам да ти кажа как точно се свързва. Попринцип червеното и на 2-те схеми ти е 12в, а черното ти е масата. От там нататак трябва само да проследиш кое са управляващите модули. Там където ти пише lock i unlock. Другите доколкото разбирам от английския ми са някакви допълнителни глезотийки от сорта да ти се затварят сами прозорците и прочие Редактирано 17 Септември, 2012 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #10 Отговорено 17 Септември, 2012 Да има лека разлика в схемато, но тоя зеления кабел е за вдигането на прозорци.Доколкото разбрах първите 3 кабела са за откючване, а от 4 до 6 са за заключване. Черен е минус, червения плюс другите са за светлините.А схемата на модула без дистанцицонни е сащата като тази, която е показал колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #11 Отговорено 18 Септември, 2012 (Редактирано) Та днеска дадох на един уж дето разбира от кабели и ми направи пълна мизерия...... Нито централно с дистанционно ми свърза, нито с ключ имам вече..... разбирача ми направи явно накъсо и ми замина модулчето, което е за заключването с ключ. Защото като го отворих вътре имаше две черио като кутийки, едната е здрава а другата се е пукнала.Ако някой знае дали ще ми е нужда тоя модул( за закл. с ключ) , като се свързва другия моля да ми каже поне само това. Иначе мисля да зарежа всичко и да си карам по старомодният начин с пресягането за отключване...... Редактирано 18 Септември, 2012 от βείεβ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #12 Отговорено 18 Септември, 2012 Колега не губи желание,нещата стават и по трудния начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #13 Отговорено 18 Септември, 2012 По цял ден съм на лекции колега до края на месеца, ако не си изгубил желание след това ще ти помогна да го направим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #14 Отговорено 19 Септември, 2012 Имам някъква фабрична синя букса, която не е включена никъде и се чудя дали не е сложе фабрично именно за цент. закл.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #15 Отговорено 19 Септември, 2012 Та днеска имах малко време и си поиграх с цент. закл. свързах към машинката за централното на шофьорската врата , която е с 5 кабела закачих Бял за Син и Бяло с черно за Зеления. Оранжевите и Черния на Минус, а Жълтите и Червения на Плюс. При опит да пробвам дали ще проработи 1-2 пъти много бавно започнаха да се отключват вратите, но стига до половината и до там си остава. След това пак не искаха да се отварят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #16 Отговорено 20 Септември, 2012 Здравей,тъй като немога да схвана доста от мненията по-горе (мързи ме) ще ти пиша направо.Модула за машинките до колкото разбрах си го навързал (черно към маса, червено към +12V, a всички останали към машинките по вратите)Ако е така би трябвало след като заключиш някоя врата в която има машинка с 5 кабела да се заключат всички.Ако това е така, чети нататък, ако не пиши Модула за дистанционното вързваш: 1. Кабели: Червен към +12, Черен към Маса.2. Кабели: Бяло и Бяло/Черно ги вързваш за маса.3. Кабел Жълт към БЕЛИЯ КАБЕЛ НА МОДУЛА ЗА ЦЕНТРАЛНОТО4. Кабел Жълт/Черен към КАФЯВИЯ КАБЕЛ НА МОДУЛА ЗА ЦЕНТРАЛНОТО И тестваш с дистанционното. Ако функциите за отключване и заключване за инверсни (т.е. ти натискаш да заключи а то се отключва) разменяш кафевия и белия кабел закачени към модула за дистацнионното.Като цяло това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 21 Септември, 2012 Ще се радвам да споделиш резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #18 Отговорено 22 Септември, 2012 Ами вчера пробвах то начина, който ми каза, но пак без резултат и по друг начин пробвах ама пак нищо. Сигурно аз не мога да се оправя, затова ще си карам както си е било, докато не отида на алармаджия в съседния град, че в моя няма такива екстри... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #19 Отговорено 22 Септември, 2012 А към момента при заключване на машинка с 5 кабела, заключват ли се и останалите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #20 Отговорено 22 Септември, 2012 Заключваха се докато един "разбирач"неми направи късо и модулчето (това без дист.) вероятно е изгоряло.Когато свързах Бял към Син и Бяло с черно към Зелен (към машинката с 5 кабела). Оранжевите и черен на (-) и жълтите и червения на (+), машинките започнаха да зак/откл но много бавно, и след това спряха и вече неще да проработи нито по този начин, нито по начина който ти каза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #21 Отговорено 22 Септември, 2012 Значи преди малко пробвах така: Бял към Син Бял с черно към Зелен Жълтите + Червения към Плюс Оранжевите и Черния към Минус И свързах ги аз в колата, проработи 2-3 пъти и до там. Опънах малко кабели и подадох Плюс и Минус от Трансформатор (220в на 12в) и работеше безпроблемно. Въпроса вече е къде да свържа в колата тоя Плюс и Минус, че да работи нормално, а не по 2-3 пъти и да спира. ? Червеният е плюса, а минусът съм закачил на болта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #22 Отговорено 22 Септември, 2012 Аз лично използвам кабела от батерията до ключалката за стартера, задължително с допълнителни бушони, но ако за опита, вземи мултимера и измери на кой бушон имаш постоянен +12в и увии на единия крак на бушона кабелче. Това е само колкото да тестваш кое как си направил, и пак задължително през бушони да не се чудиш после кое е изгоряло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове