seance 0 #1 Публикувано 6 Септември, 2012 Здравейте колеги!Искам да разбера дали в-тека си работи нормално,ясно е ,че е малкия,не очаквам колата да лети когато е във в-тек,но все пак не се ли усеща нещо ,по което да позная ,че функционира...Двигателя е д16з6 . Колата ускорява равномерно,в-тека го дават да се вкл. на 4800 по спомен , но все си мисля,че не е както трябва.Ако има неизправност ще светне ли check-a??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 6 Септември, 2012 ако не е наред,би трябвало да светне чека,да. не очаквай от 4800 брутален удар в гърба,когато включи.просто трябва да продължи да ускорява много добре след 5000 об.разликата се усеща по добре ако от d15b2 седнеш в d16z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seance 0 #3 Отговорено 6 Септември, 2012 ако не е наред,би трябвало да светне чека,да. не очаквай от 4800 брутален удар в гърба,когато включи.просто трябва да продължи да ускорява много добре след 5000 об.разликата се усеща по добре ако от d15b2 седнеш в d16z6Значи си работи и няма проблем.Благодаря за бързия отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 7 Септември, 2012 Подай му плюс но МНОГО ЗА КРАТКО от акомулатора на клапана ако цъкне си карай ако не ...при вещо техн.лице което е виждало хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #5 Отговорено 7 Септември, 2012 Като включи Втек-а мотора трябва да си сменя звука, а ускорението да си продължава, както казаха колегите преди мен.Втек-а НЕ се включва когато мотора е студен, с цел предпазването му, но почти всеки човек знае, че студен мотор не се ръчка.Маслото играе изключително важна роля за Втек системата. Ако маслото е на минимум Втек клапана не се отваря или пък ако е на много километри, не може да създаде необходимото налягане. Друга причина за НЕ работещ Втек е, ако цедката на клапана е задръстена ( мотора трябва да е адски зле поддържан за да е задръстена, но все пак се е случвало )Втек моторите трябва да се карат само с качествени масла, на които произхода им е сигурен и съответно с хубав маслен филтър.П.П. Колега, ако колата я имаш от скоро и не си я обслужил все още, задължително си смени маслото и масления филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #6 Отговорено 7 Септември, 2012 Сменят си звука пипаните втек а стандартния нито рита нито си сменя звука изключение правят спортягите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 7 Септември, 2012 в интерес на истината,мойта има само въздушен филтър КН,а даже не е спортен,но след 5 h.об.свири мноо яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #8 Отговорено 8 Септември, 2012 При стоков D16Z6 VTEC-а е слабо доловим но има извесна разлика като мине 4к и засмуче как си треа се усеща . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgerov 24 #9 Отговорено 8 Септември, 2012 При мен си се усеща много добре като дигне оборотите, а звука определено се променя доволно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seance 0 #10 Отговорено 9 Септември, 2012 Ами колега колата я имам от скоро,но маслото е сменяно преди 2000км - Мотул 15 на 60 и е малко над средата.Филтрите също са сменяни,но мисля да сложа спортен въздушен филтър като го изолирам добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 10 Септември, 2012 Отклонихте се от темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове