Jump to content
seance

въпрос относно малкия в-тек

Recommended Posts

Здравейте колеги!Искам да разбера дали в-тека си работи нормално,ясно е ,че е малкия,не очаквам колата да лети когато е във в-тек,но все пак не се ли усеща нещо ,по което да позная ,че функционира...Двигателя е д16з6 . Колата ускорява равномерно,в-тека го дават да се вкл. на 4800 по спомен , но все си мисля,че не е както трябва.Ако има неизправност ще светне ли check-a???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не е наред,би трябвало да светне чека,да. не очаквай от 4800 брутален удар в гърба,когато включи.просто трябва да продължи да ускорява много добре след 5000 об.разликата се усеща по добре ако от d15b2 седнеш в d16z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не е наред,би трябвало да светне чека,да. не очаквай от 4800 брутален удар в гърба,когато включи.просто трябва да продължи да ускорява много добре след 5000 об.разликата се усеща по добре ако от d15b2 седнеш в d16z6

Значи си работи и няма проблем.Благодаря за бързия отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай му плюс но МНОГО ЗА КРАТКО от акомулатора на клапана ако цъкне си карай ако не ...при вещо техн.лице което е виждало хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като включи Втек-а мотора трябва да си сменя звука, а ускорението да си продължава, както казаха колегите преди мен.Втек-а НЕ се включва когато мотора е студен, с цел предпазването му, но почти всеки човек знае, че студен мотор не се ръчка.Маслото играе изключително важна роля за Втек системата. Ако маслото е на минимум Втек клапана не се отваря или пък ако е на много километри, не може да създаде необходимото налягане. Друга причина за НЕ работещ Втек е, ако цедката на клапана е задръстена ( мотора трябва да е адски зле поддържан за да е задръстена, но все пак се е случвало )Втек моторите трябва да се карат само с качествени масла, на които произхода им е сигурен и съответно с хубав маслен филтър.П.П. Колега, ако колата я имаш от скоро и не си я обслужил все още, задължително си смени маслото и масления филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят си звука пипаните втек а стандартния нито рита нито си сменя звука изключение правят спортягите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в интерес на истината,мойта има само въздушен филтър КН,а даже не е спортен,но след 5 h.об.свири мноо яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При стоков D16Z6 VTEC-а е слабо доловим но има извесна разлика като мине 4к и засмуче как си треа се усеща :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си се усеща много добре като дигне оборотите, а звука определено се променя доволно :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами колега колата я имам от скоро,но маслото е сменяно преди 2000км - Мотул 15 на 60 и е малко над средата.Филтрите също са сменяни,но мисля да сложа спортен въздушен филтър като го изолирам добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклонихте се от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...