Jump to content
gendov

Honda Civic coupe с d16 z6 turbo

Recommended Posts

Следва подмяна на силиконовите маркучи от общата поръчка.Също така трябва да сменям турбина,защото тая сдава багажа, но се двуомя м|у китайска нова или гарет втора ръка.Тогава ще следват и настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега. Много се кефя ,че хондите в Бг все повече започват да се зобят и да се правят бегачки.успех за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.Пожелавам ти твоят проект да стане най силната D- бегачка в БГ.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече и повече стават проектите във форума, което само може да радва аудиторията :)А че колата се прави както трябва спорт няма. Личи си от всеки един ъгъл.А сега като те обуем с една хубава духалка и ще вземе да ти се схваща крака от даване на газ :P:D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина един добре направен автомобил. Дано да има още и още подобни проекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стоков двигател ли е или е със турбо части?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стоков двигател ли е или е със турбо части?

За сега стоков:)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеДо няколко дни трябва да влезне новата духалка ... китайче:). Благодаря на Ачо (NO LIMIT)Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е монтирана. Беше нужно малко да се изпили блока, но като цяло заспа.Публикувано изображениеПубликувано изображениеизползвахме старият гейт с малко преправяне, защото нейният отваря на 0.8бара. Вече с нови водни маркучи + engine dumper супер доволен много по добре влизат скоростите и почти не се осеща тресенето от негоПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега с от какъв матерял са колената от които е направен колектора , и с какво са заваряни Публикувано изображение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колената ,тръбите и фланците на колектора са от inox AISI 304 -гърнето също,заварките са с аргон-TIG.Размера на колената е Ф 42,4мм със 3,6мм стена=вътрешен 35,2мм.Колегата е запасен максимално с тази дебелина-колектора е вечен :)

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мога да не попитам от къде взе муген капака :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също искам да попитам, дали знаем някаква мощност при 0.5 налягане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колата се кара на 0.4 бара старият гейт ме прецака :dry:/>една не много добра графика. По натам по добре Публикувано изображение

p s колата я купих с муген капака

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...