Jump to content
R.A.D.O

покупка на хонда акорд кой мотор да избера 1,8втек или 2.0и

Recommended Posts

четох доста полезна информация нов съм във форума здравейте на всички.Твърдо решен съм да си купя акорд но ми трябва помощ относно кой двигател да избера и кой би се представил по добре с газов инжекцион,защото и в двата случая ще има газ.Благодаря предварително.Акорда ще е седан.

Редактирано от R.A.D.O

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох доста полезна информация нов съм във форума здравейте на всички.Твърдо решен съм да си купя акорд но ми трябва помощ относно кой двигател да избера и кой би се представил по добре с газов инжекцион,защото и в двата случая ще има газ.Благодаря предварително.Акорда ще е седан.

Относно работата на газ бих казал, че тя преди всичко се определя от вида на газовия инжекцион и още повече от неговата настройка. Имам продължителни наблюдения върху работата на газ на следните двигатели: D15Z3, F20B5, F20B7. D15Z3- около 130000 км на газ никакви проблеми (но този двигател не се монтира на акорд). F20B5, F20B7 - 15000 km за сега без проблеми. Добра динамика, нормален разход. За F18 нямам лични впечатления как е, но имам познат, който кара акорд с такъв двигател на газ и не се е оплаквал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,аз карах сивик 94 год 1.5 90 коня на газ и бях много доволен само ми уточни какво трябва да е F20B5, F20B7. Мерси за помощта !! :)

четох доста полезна информация нов съм във форума здравейте на всички.Твърдо решен съм да си купя акорд но ми трябва помощ относно кой двигател да избера и кой би се представил по добре с газов инжекцион,защото и в двата случая ще има газ.Благодаря предварително.Акорда ще е седан.

Относно работата на газ бих казал, че тя преди всичко се определя от вида на газовия инжекцион и още повече от неговата настройка. Имам продължителни наблюдения върху работата на газ на следните двигатели: D15Z3, F20B5, F20B7. D15Z3- около 130000 км на газ никакви проблеми (но този двигател не се монтира на акорд). F20B5, F20B7 - 15000 km за сега без проблеми. Добра динамика, нормален разход. За F18 нямам лични впечатления как е, но имам познат, който кара акорд с такъв двигател на газ и не се е оплаквал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20B6 - 2 години с ГИ, около 60000 км. - никакви проблеми. Единствено - реглаж на клапани през 20-25 хиляди километри . Разбира се, не броя и смяната на двата филтъра на ГИ на всяка смяна на масло. Кръглото филтърче в изпарителя на 10000 км беше задръстено от графит. Ако не се сменят редовно - всичко отива в рейката. Разбира се газта изисква и добри свещи, смяна на въздушен филтър редовно. Като цяло - много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,за информацията и съветите надявам се F20B6 да значи 2.0и ако не здраве да е

F20B6 - 2 години с ГИ, около 60000 км. - никакви проблеми. Единствено - реглаж на клапани през 20-25 хиляди километри . Разбира се, не броя и смяната на двата филтъра на ГИ на всяка смяна на масло. Кръглото филтърче в изпарителя на 10000 км беше задръстено от графит. Ако не се сменят редовно - всичко отива в рейката. Разбира се газта изисква и добри свещи, смяна на въздушен филтър редовно. Като цяло - много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си взел двулитровия. 1.8 си имам и въпреки че я карам на бензин, на магистралата си я усещам, че не е достатъчно мощна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,аз карах сивик 94 год 1.5 90 коня на газ и бях много доволен само ми уточни какво трябва да е F20B5, F20B7. Мерси за помощта !! :)F20B5 и F20B7 - това са означенията на двулитров двигател от серията F. Една от разликите, които съм установил между двата двигателя е, че F20B7 използва ламбда сензор преди и след катализатора.

четох доста полезна информация нов съм във форума здравейте на всички.Твърдо решен съм да си купя акорд но ми трябва помощ относно кой двигател да избера и кой би се представил по добре с газов инжекцион,защото и в двата случая ще има газ.Благодаря предварително.Акорда ще е седан.

Относно работата на газ бих казал, че тя преди всичко се определя от вида на газовия инжекцион и още повече от неговата настройка. Имам продължителни наблюдения върху работата на газ на следните двигатели: D15Z3, F20B5, F20B7. D15Z3- около 130000 км на газ никакви проблеми (но този двигател не се монтира на акорд). F20B5, F20B7 - 15000 km за сега без проблеми. Добра динамика, нормален разход. За F18 нямам лични впечатления как е, но имам познат, който кара акорд с такъв двигател на газ и не се е оплаквал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с акорд 98ма 1,8 (Ф18Б2). Като цяло съм доста доволен само дето на моменти усещам, че наистина няма мощност и най-вече на извънградско с малко багаж и леко нагорнище...:D . Карам я на газ вече 6000км. Знам че не са особено много, но до момента нямам никви проблеми с колата и газта(БРЦ). Вероятно наистина с 2.0 ще е по-добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...