Jump to content

Brazer

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Brazer

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    F20b6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Здравейте,колеги!Хондата ми ( Акорд CH7, F20B6) се опитва да ми прави някакви магарии. Забелязвам,че когато изкачвам продължително голям наклон ( над 5 минути ) с ПУСНАТ КЛИМАТИК стрелката на температурата осезаемо се вдига нагоре. Това го прави ЕДИНСТВЕНО И САМО, когато е пуснат климитика. След спирането му температурата започва да спада след няколко секунди до нормални стойности.По колата : водната помпа следва да се смени след 4000 км ( заедно с ремъците )Термостат никога не съм сменял ( зимата има предоволно парно )Антифриза е на 2 години ( HEPU син на - 26 гр ) Колата е с ГИ на 50000км, не съм сменял изпарител или мембрани ( изпарителя на пипане е също толкова горещ,колкото дебелият маркуч за вода)Маркучи не надува.Перките въртят нормално.Има нещо,обаче което ме тревожи и то е : антифриза в радиатора е "до горе" . При наливане на антифриз в разширителния съд между мин и макс след няколко дни той е почти изчезнал, но въпреки това в радиатора е буквално до горе. Колата е в гараж и не съм забелязал течове под нея.Възможно ли е да е от капачката на радиатора ( винаги я забравяме,но може да направи големи бели )?Забравих да допълня : при изкачването на същия път, но без климатик и 4 човека температурата стои нормална.P.S. Не можах да се справя с качването на снимката, затова бих бил благодарен,ако някой го направи вместо мен - http://dox.abv.bg/files/fdw?eid=101707396
  2. Здравейте,колеги!Проблема се изразява в следното : в колата ( Акорд 2000г , Ф20б6 ) се появява локвичка около шофьорската седалка и респективно зад нея. Отначало си помислих,че уплътнение от прозорец се е прокъсало, но след като 1 месец колата стои в подземен гараж и се припалва през 1 седмица - теча отново се появи. Забелязвам също, че губи и антифриз,като под колата не се забелязват абсолютно никакви след от теч. Предполагам,че проблема се крие в радиаторчето за парното ( или то самото,или изскочил маркуч,отхлабена връзка...) .Това,което ме притеснява е,че никъде по магазините не успявам да намера радиаторче. Само в един магазин казаха,че евентуално могат да доставят и това на скромната цена от 800 лв...Ясно е,че ще се ходи по автоморгите и въпросите са ми няколко :1) Еднакви ли са радиаторчетата за парно при моделите - 1.6, 1.8 , 2.0 или всеки си е индивидуален за кубатурата.2) Пасват ли от предишния модел Акорд ( до 1998г.) Благодаря Ви предварително!
  3. Добър вечер,колеги!От 2 дни насам чувам странен шум от двигателя на колата (ф20б6) . Когато я запаля студена се чува нещо подобно на звук от зумер от коша на двигателя ( пиукане). Когато колата позагрее шума изчезва. Вдигнах капака, заслушах се и като,че ли идва наистина от двигателя ( а не наоколо ).По колата не се усещат разлики от преди във вървежа или подобно.Няма check engine или други симптоми на проблем.Някой ако се е сблъксвал с толкова идиотска ситуация нека помогне :)/>
  4. F20B6 - 2 години с ГИ, около 60000 км. - никакви проблеми. Единствено - реглаж на клапани през 20-25 хиляди километри . Разбира се, не броя и смяната на двата филтъра на ГИ на всяка смяна на масло. Кръглото филтърче в изпарителя на 10000 км беше задръстено от графит. Ако не се сменят редовно - всичко отива в рейката. Разбира се газта изисква и добри свещи, смяна на въздушен филтър редовно. Като цяло - много доволен.
  5. Забелязвам,че има разлика в харченето при различните марки масла. Като купих колата преди 2 години тъкмо й бяха наляли едно масло - за 10к изхарчи около литър. Смених марката и от тогава - 4 смени на масло, средно на 10к - по около 600-700гр.
  6. Почти съм убеден,че ще се окаже или дебитомер или ламбда сонда. Не си написал - свети ли check?
  7. А*то+ за 70 лв . Марката я забравих, тъй като нямаше наличен ( от Кърджали съм ) и ще го доставят към края на седмицата, а майстора ми ще е свободен в началото на другата, така че живот и здраве ще споделя резултата.А иначе SKF имаше, но цената ме спря - 160 лв.
  8. И така резултата е ясен и то е преден ляв лагер на главина. Вдигнахме колата на крик,първа - газ и колелото вие здравата.Благодаря Ви колеги за съветите!
  9. Гумите са купени миналата година - Ласса Импетус , напълно възможно е да е от тях - с времето се вдървяват.Ще огледам колата изключително внимателно за заплетени предмети или проблем със спирачните апарати.Друго обаче ми идва на ум - възможно е да се е откачила някоя пластмаса и да създава тя проблемите.
  10. Здравейте,колеги!От няколко дни дочувам странно виене,идващо отпред. Виенето започва да се чува отчетливо от 40км/ч нагоре , без значение на скорост,на неутрална или на загасен двигател.Първоначално си помислих,че се касае за лагер на главината на някое от предните колела,но след като вдигнах колата на крик и завъртях колелата не се чуваше виене.Следващата мисъл беше,че е възможно да е от СК, но маслото е ОК, сменяно е преди 2 месеца с масло от Бултрако. Не знам,възможно ли е да е от СК,независимо,че на спрял или изключен от скорост двигател при движение отново се чува виенето?
  11. Добър вечер,колеги!Извинявам се сигурно за глупавия въпрос,но .. приемате ли нови членове да дойдат на сбирката.Имам желание да дойда,да се запознаем, да поговорим за любимата марка.Остава ли часа за 13.00 в Неделя на Булгарплод?Акорд F20b6
  12. Цени за Акорд 2,0 F20b6, комплект съединител : Валео - 210 лв - Пламак 1991 Екседи - 220 лв - Балканпартс
  13. Добър вечер,колеги!Предстои ми закупуване на комплект съединител за Хондето.Четох доста из интернет, разхождах се по магазините и се спрях на Екседи и Валео.Принципно на старата ми кола бях с Валео,познати с японски автомобили - също с Валео - много доволни.Но навсякъде пише,че Екседито си е по-правилното решение, а и ценовата разлика между двете марки не е значителна,та въпроса ми е кое бихте ми препоръчали.
  14. Здравейте,колеги!Може би от месец насам забелязах,че нивото на хидравличната течност започна да пада...изчаках го да падне под минимума и веднага към майстора ми.Искам да подчертая,че под колата не се забелязват абсолютно никакви течове.Майстора я гледа,оглежда,също не забеляза течове.Препоръча смяна на цялата течност...готово - закупих от Бултрако хидравлична течност (1л) , напълнихме системата,предварително измихме с бензин съдчето..мина се не мина 1 месец и пак същото - течността намаля..сега е м/у мин и макс,тоест за 1 месец от макс до м/у мин и макс.Искам да отбележа,че не се чуват никакви странни шумове от хидравликата,волана си е все така лек,откакто е закупена колата..Според Вас на какво може да се дължи това?
×
×
  • Създай нов...