ddimkata 1 #1 Публикувано 17 Август, 2012 Здравейте отидох в сервиз за ауспуси за да сваля катализатора и да ми сложат тръба на негово място..обаче като го пробиха ми казаха,че е празен и аз се отказах да давам пари за тръбата...та въпроса ми е да махам ли катализатора и да сложа тръба или да си седя с него кое е по добрия вариант ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 18 Август, 2012 Празен катализатор е най-лошия вариант,слагай тръба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 18 Август, 2012 Защо е лошо? Питам понеже съм така от как я карам тая кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 18 Август, 2012 Празен катализатор дрънчи, с тръба ошумнева, оптималния вариант е да си сложиш един читав резонатор. Тогава ще стане най-добре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ddimkata 1 #5 Отговорено 18 Август, 2012 Благодаря много ! А да попитам дали ще стане по пъргава понеже ми се вижда малко спъната в ниските обороти ... след 2.5 се изтрелва колата е Хонда Сивик 1.5 16v 90 коня 92 година. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 18 Август, 2012 ...нормално е да е слабичка в ниските обороти силата на хондичките е във високите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 18 Август, 2012 Защо е лошо? Питам понеже съм така от как я карам тая кола.Част от газовете се завихрят и се връщат обратно и се получава тапа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 19 Август, 2012 Пък аз се чудя що като я оголих вчера и взе да ми смърди в купето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове