Красимир Димитров 3 #1 Публикувано 10 Август, 2012 Колеги сигурен съм че има тема за това след като се махнат валовете как и кои магистрали трябва да се запушат но не успях да я намеря. Ако може малко помощ. Че под 1000 оборота ми мига лампата за маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 10 Август, 2012 Теми има доволно, само трябва да разровиш търсачката (тази на гугъл е по ефикасна), но защо така реши, че като премахнеш валовете и проблема с лампата ще се реши ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 10 Август, 2012 (Редактирано) Краси не се е изразил правилно,та ще обясня.Човека си е извадил балансиращите валове,защото не ги ползва.Но е забравил да запуши маслена магистрала,поне една, която сега му прави пад на налягането.Краси, ето ти тема в хонда-тех по въпроса.Ще видиш как се казват китовете и с малко ровене ще им намериш инструкциите за монтаж.Махане на балансиращи валовеАз на времето си ги махнах валовете и нямам никакви проблеми.Цял сезон изкарах на Тайм Атак-а с доволно даване на газ, мотора пееКраси,все пак ще трябва да извадиш двигателя,да знаеш.В 'стълбата' имаше някаква игра- там се запушваше единия край май.Но на централната пета на коляновия вал трябваше ръчно да навиеш резба в маслената магистрала и да завиеш вътрешно тапа,която блокира магистралата след отклонението за съседна пета.Май беше нещо такова, та внимавай много какво правиш.Говоря за постановка като на въпросните китове,които се продават.Иначе примитивно решение е да избиваш лагерните втулки на балансиращите валове и да ги въртиш на 90 градуса,за да запушиш отворите дето ги смазват.Но не гарантирам че така можеш да запушиш всички маслени магистрали за тия валове.Аз играх другата схема,дето е доста по-цивилизована ама трябва да внимаваш какво правиш,за да не спреш маслото към някой основен лагер Редактирано 10 Август, 2012 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #4 Отговорено 10 Август, 2012 Благодаря ти много хубавото е че имам още един блок и по него мога да гледам кое къде отива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове