Ghost_MC 0 #1 Публикувано 8 Август, 2012 Здравейте колеги..Искам да си направя хондичката по безшумна вътре,че тези звуци от гумите,по павета като карам ме побаркват чат пат,искам да стане по комфортно вътре.Та нека ви кажа какво съм замислил и вече да ме поправите ако бъркам някаде,всякакви съвети са добре дошли..Мисля на пода да намажа с боди 930 и преди да засахне да накъсам някаква вата която да залепне с бодито,след това отгоре още един слой по същия начин и накрая от тези ходроизолационни ленти с алуминиевото покртие.За тавана 1 слой лента,1 слой вата и още един слой лента.За вратите по 2 слоя лента,а за калниците 2 слоя лента + вата.Багажника по същия начин като пода.Каква вата да използвам?(да не е вредна и да не задържа влага) Целта е вътре колата да стане все едно е 2005-6 година,а не 1994 Колата е сивик купе 5ген.Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 8 Август, 2012 Колега лично да ти кажа не си на прав план . ей тука - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7390 има 4 теми по твоя въпрос. Изкам да си ги намериш щот не си ,да ги прегледаш и така .темата е широка и няма да ти затварям темата при наличие на такава а ще и следя развитието .Може да излезне нещо интересно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ghost_MC 0 #3 Отговорено 8 Август, 2012 Не намирам това което ми трябва в тези теми.Искам нещо като това което е направил колегата...http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67288&st=15&p=1057288215&hl=%D0%A0%D1%95%D0%A0%C2%B1%D0%A0%C2%B5%D0%A0%C2%B7%D0%A1%E2%82%AC%D0%A1%D1%93%D0%A0%D1%98%D0%A1%D0%8F%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B0%D0%A0%D0%85%D0%A0%C2%B5&fromsearch=1entry1057288215просто се чудя по начина по който обесних дали няма да е по-добре и малко по ефтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #4 Отговорено 9 Август, 2012 Както си замислил да слагаш битумна лента върху вата нищо няма да стане. Битумната лента обезшумява не като се постели просто така, а като залепне за ламарината, елиминирайки резонансни вълни и механични трептения например от вятър, неравности по пътя, механичните сили действащи и предаващи се от силовата уредба на автомобила. Звукови вълни породени от механични трептения от пътната настилка, чрез гумите по окачването и ходовата част до купето и от там по цялата клетка става затворена верига. Върху лентата може да се сложи вата на хидронепроницаеми отсеци от автомобила, като нейното действие е поглъщане на звукови вълни от звуковия спектър, останали невъзпрепятствани и/или частично/напълно деформирани от битумната лента. Това с обезшумяването си е цяла наука. Изчел съм десетки учебници и съм избрал най-оптималния вариант за своя автомобил. Можете да следвате моята тактика като съм обяснил подробно в темата ми какъв е използвания материал и на кои отсеци по колко слоя са положени. Давам ви устна гаранция от 10 години преди да се изгубят повече от 49% от ефективността на обезшумителния метод по моята схема. Темата е дадена в горния пост. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 10 Август, 2012 Подкрепям думите на колегата "Маймуната" Професионално обезшумяването се прави с звукови генератори и тресачки за извън звуковите честоти,като се обезшюмяват правилните тенекии с правилния материал...да кажем битумо подобен.След това се полага средно плътна изолация.Снея се получава звуков комфорт.Накрая се полага вата или подобна тъкан,която има за цел да премахне паразитните звуци от триенето нз звукоизолацията и кори/мокети/пластмаси.Ползваме също и нещо като изолирбанд с мъхеста повърхност за изолиране на кабелни снопове и тръби.Накрая става дискомфотно тихо,,,само звука на празния портфейл се чува .Цената е 4 цифрена,материалите са адски скъпи и са над 100 модела/варианта за конкретната цел,която се гони.За информация се ползват чувствителни измервателни микрофони и спектрален анализатор.Общо взето не всичко трябва да се изолира..тук таме има по някоя оригинална изолацийка ,която върши работа.Например под задната седалка.Разлика между 30 и 35 децибела няма да хванеш на ухо.....Отдлно има радио/цд-та ,които с вграденото си ДСП и микрофон в средата на купето,улавят и унищожават паразитните звуци.Но и там цената е 4-цифрена.В аматьорския вариант влизаш в един бюджет и каквото направиш все ще е по-добре от колкото е било.Ами... чака те доста работа.Успех и чакаме да видим резултата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове