Jump to content
e4omir

За смяна ли е термостата или някой датчик?

Recommended Posts

Здравейте колеги, Моля за съвет относно това, което забелязах снощи да се случва със стрелката на температурата на Сивика. Карам Англииски Сивик D14A2 и до сега симптоми на проблеми с термостата не съм имал никога, колата загрява и стрелката застава на едно място и не мърда без значение дали съм в задръстване или в движение. Вчера обаче, след 19.00 ч бях на магистрала Хемус и след първия тунел изключих от скорост (по-принцип спускам винаги на скорост) и минах няколко километра до долу, около 7 мисля и забелязах, че стрелката на температурата спадна до почти първата черта на таблото (като това стана постепенно). Това според Вас заминал термостат ли трябва да означава, или е нормално при изключена предавка с 100-тина км надолу и насрещен поток от въздух за 7 км да падне стрелката? По-принцип знам, че загряла кола, без значение какво се случва с предавки, задръствания и баири не трябва да мърда стрелката от оптималното й положение, обаче с такава скорост срещу вятъра за 7-8 км незнам? Или може би някой датчик да е за смяна. Моля за съвет и благодаря предварително.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е заседнал отворен - добрия вариант...., може нещо да му пречи да се попризатвори! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на следващия ден как е ? Ако е останал отворен термостата,датчика за температурата ще стои постоянно в синия сектор ,така че ако на другия ден си загрява нормално- карай смело

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, заминал ти е термостата... Хубавото е, че е останал отворен Публикувано изображение

При мен всяка една кола, която съм си вземал, винаги това съм срещал като проблем Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Караи смело" не е най-добрата идея, термостата не е торба пари за да си правим експерименти с него, днес е заседнал отворен утре може да заседне затворен и аре честитка. Ако питаш мен сменяи го и не се занимавай с глупости, има няма 20 лева е , да е Фиат че да струва 100 лева разбирам ама за Хонда компромис с термостата..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колеги. И аз предполагах, че е не е нормално да мърда стрелката, но 7-те км на изключена предавка срещу вятъра ме озадачиха, дали не може да са причината. Иначе тази кола я кара моята приятелка и не е казвала да има проблеми в градски условия след онзи ден. Проблема сега е, че петък ще пътувам към Варна и сега не знам да тръгвам ли така преди да съм го сменил :( Кажете за някоя надеждна марка термостат която да търся и която се е доказала за нашите коли? Един приятел ми предлага да търсиме ВАЛЕО, че има отстъпки при тях. Някакви идеи.Поздрави на всички.

Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам на фирмата WAHLER (Валер) дали ще намериш, знам че техните са надеждни но не знам дали произвеждат за хонди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Точно Wahler (валер) съм искал да напиша, Валео бяха някакви други части май, но колегата ме е разбрал някакси :D Препоръчайте надеждна марка, която прави термостати за нашите коли колеги. Не искам да ми пробутат нещо с което за 10000 км може да ми прегрее колата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...