e4omir 49 #1 Публикувано 7 Август, 2012 Здравейте колеги, Моля за съвет относно това, което забелязах снощи да се случва със стрелката на температурата на Сивика. Карам Англииски Сивик D14A2 и до сега симптоми на проблеми с термостата не съм имал никога, колата загрява и стрелката застава на едно място и не мърда без значение дали съм в задръстване или в движение. Вчера обаче, след 19.00 ч бях на магистрала Хемус и след първия тунел изключих от скорост (по-принцип спускам винаги на скорост) и минах няколко километра до долу, около 7 мисля и забелязах, че стрелката на температурата спадна до почти първата черта на таблото (като това стана постепенно). Това според Вас заминал термостат ли трябва да означава, или е нормално при изключена предавка с 100-тина км надолу и насрещен поток от въздух за 7 км да падне стрелката? По-принцип знам, че загряла кола, без значение какво се случва с предавки, задръствания и баири не трябва да мърда стрелката от оптималното й положение, обаче с такава скорост срещу вятъра за 7-8 км незнам? Или може би някой датчик да е за смяна. Моля за съвет и благодаря предварително.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 7 Август, 2012 Термостата е заседнал отворен - добрия вариант...., може нещо да му пречи да се попризатвори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Kadishev 1 #3 Отговорено 9 Август, 2012 А на следващия ден как е ? Ако е останал отворен термостата,датчика за температурата ще стои постоянно в синия сектор ,така че ако на другия ден си загрява нормално- карай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #4 Отговорено 9 Август, 2012 Колега, заминал ти е термостата... Хубавото е, че е останал отворен При мен всяка една кола, която съм си вземал, винаги това съм срещал като проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 9 Август, 2012 "Караи смело" не е най-добрата идея, термостата не е торба пари за да си правим експерименти с него, днес е заседнал отворен утре може да заседне затворен и аре честитка. Ако питаш мен сменяи го и не се занимавай с глупости, има няма 20 лева е , да е Фиат че да струва 100 лева разбирам ама за Хонда компромис с термостата..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #6 Отговорено 9 Август, 2012 (Редактирано) Благодаря за съветите колеги. И аз предполагах, че е не е нормално да мърда стрелката, но 7-те км на изключена предавка срещу вятъра ме озадачиха, дали не може да са причината. Иначе тази кола я кара моята приятелка и не е казвала да има проблеми в градски условия след онзи ден. Проблема сега е, че петък ще пътувам към Варна и сега не знам да тръгвам ли така преди да съм го сменил Кажете за някоя надеждна марка термостат която да търся и която се е доказала за нашите коли? Един приятел ми предлага да търсиме ВАЛЕО, че има отстъпки при тях. Някакви идеи.Поздрави на всички. Редактирано 9 Август, 2012 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #7 Отговорено 10 Август, 2012 Колега не знам на фирмата WAHLER (Валер) дали ще намериш, знам че техните са надеждни но не знам дали произвеждат за хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #8 Отговорено 10 Август, 2012 Точно Wahler (валер) съм искал да напиша, Валео бяха някакви други части май, но колегата ме е разбрал някакси Препоръчайте надеждна марка, която прави термостати за нашите коли колеги. Не искам да ми пробутат нещо с което за 10000 км може да ми прегрее колата.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове