PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 3 Август, 2012 Здравейте,Не знам дали тук е най-подходящото място, но искам да споделя опита ми с авто-бояджийски и тенекеджийски сервиз П&Р 6.За нещастие това е поредният сервиз, който се опитва да измами клиентите си. Ако решите да използвате техните услуги за боя и/или смяна на някоя дребна част или не дай си боже за нещо по-голямо, опитът ми с тях е от няколко автомобила претърпели козметично пребоядисване на един или няколко детайла и смяна на някоя дреболия от типа стоп, фар, мигач е следния:1. Ще трябва да изчакате минимум от 2 до 5 седмици с оправдание че чакали нещо си. А истината, е че имат доста работа и въобще не са опрели до вашият автомобил, а също трябва и време да се задейства мрежата от морги и ниско качествени ментета. 2. Подменените части са втора употреба или сменени с ефтини и некачествени китайски и тайвански ментета, които дори не отговарят на спецификацията на оригиналните.3. Дефекти от типа на повредени лакови покрития и боя по автомобила в следствие на ремонта, дори на тези които са пребоядисвали е нещо съвсем естествено. А като направите на въпрос защо се поучава това, най-много да ви се скарат и да ви направят на гъз.4. Детайлите, които се пребоядисват, ако имат някакви пластмасови решетки, лайсни и други, по-голямата част от щипките им биват изпочупени и поради това в последствие биват подлепяни с лепилце, двойно залепващо тиксо и един куп други лайна, които се разпадат след 1-2 седмици и въпросните пластмаси, решетки и лайсни започва да падат, подрънкват или стърчат доста "приятно".5. След получаване на автомобилът е доста вероятно да откриете повредени части, които отново са в следствие на мърлява работа и далеч нямат нищо общо с ремонта, но ви се обяснява, че автомобилът е пристигнал по този начин, но след сверка със снимките направени преди ремонта се установява, че автомобилът не е пристигнал в това състояние.6. След техните услуги въпреки че автомобилът е изчистен на бързо, има нужда от основно пране, тъй като меките тапицерии и не само са качествено напоени с прах, мръсотия, петна, отпечатъци от мръсни ръце и други л@йна, които не могат да бъдат изчистени с прахосмукачката.7. Грубо и изключително некоректно отношение към клиентите.8. И много други, но не желая да навлизам в конкретни ситуации.Вие преценявате, това съм го преживял и то не еднократно... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 3 Август, 2012 Колега а защо си ходил няколко пъти след като не си бил доволен ми стана интересно ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #3 Отговорено 1 Септември, 2012 Парадокс–сф само да ти напомня как те чаках веднъж за един тампон за двигателя 2-3 часа и ти все ми казваше че идваш,а аз ти звънях през 15 мин защото имах работа да върша?всичко се връща рано или късно...по темата казваш че са супер заети? ми явно им върви бизнеса,некадърници със пълни сервизи не съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frisko 253 #4 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) Аз съм правил 2 коли там и нямам забележки, за каквото съм си платил е направено като хората.И 2-та автомобила бяха на мои клиенти и не е имало забележки при приемането им и след това.За да съм максимално обективен е редно да отбележа също, че автомобилите бяха Мерцедес ГЛ Брабус и Нисан ГТР, което също не е за пренебрегване. Редактирано 19 Септември, 2012 от frisko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #5 Отговорено 24 Септември, 2012 Dzenky Съжалявам за което, явно е имало основателна причина, но важен е кранйният резултат, за което пак казвам, че съжалявам.Ок, явно трябва да съм по обстоятелствен1-ви Автомобил, Хонда Ледженд, боя на няколко детайла и смяна на спукан халоген. Отне им само 3 седмици! Като когато са слагали лайсната около арката са одрали точно калника който са боядисвали! Ебати боядисването. Като им направих забележка собственика на сервиза ми се развика и ме направи на 2 стотинки.2-ри случай Мерцедес А класа боя на няколко детайла, + смяна основа на антената, антена. Пак време за изпълнение около 3 седмици. Резултата, сложили са основа за антена 2-ра ръка, китайска антена от левче (твърда пръчка с резба боядисана в черно), строшили са лайнста на предния капак, която 1 седмица след боята щръкна с 2 пръста тъй като беше подлепена с 2-но залепящо се тиксо, което естествено разсъхна. Като за капак ми върнаха колата и със строшена кора на задния багажник. В последствие решихме да проверим какво се случва с навигацията тъй като не работи и се оказа, че основата няма джипиес, и вътре в тавана висят 2-3 невключени кабела тъй като основата не отговаря на спецификацията на оборудването. След луд скандал и много нерви, им отне около 2 седмици да си възстановят лайната по мерцедеса. Забравих да допълня, че бяха напръскали и стъклото на едното от огледалата за обратно виждане (предполагам с лак) и съм го чистил с парцалче и коресалин. Ако не ми вярвате имам свидетели за всичко това. Ако не вярвате, ходете там! Аз повече там няма да стъпя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове