janyivanov 0 #1 Публикувано 1 Август, 2012 Каква е разликата между тези B1,B2 , ZX даже някъде видях из форума но така и не разбрах??? Имам и друго питане понеже искам да си сменя двигател с някаква резачка и монтьора каза че трябва да е D15 но тия B-та не ги разбирам ... Става въпрос за Honda Concerto 1.5 .... Благодаря предварително за support-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #2 Отговорено 1 Август, 2012 (Редактирано) Каква резачка кви пет лева, Щилка ли ще купуваш ? Дотук с майтапа ето ти сайт където ще видиш сам разликите в моторите за които питаш предполагам знаеш английски :http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engineТози за Д- серията, а ето и целия за повечето двигатели:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Honda_enginesИначе двигател можеш да сложиш всякакъв стига да имаш пари и подходящите части и най-вече хора(майстори). Няма невъзможни нещаКато искаш резачка набързо ще те ориентирам в коя серия да търсиш http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_enginehttp://en.wikipedia.org/wiki/Honda_H_enginehttp://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_enginehttp://en.wikipedia.org/wiki/Honda_F_engineОт последната F-серия гледай направо F20C на модела S2000 и неговите разновидностиНе съм ти написал точно кои двигатели да гледаш за да ти е по интересно като разглеждаш конските сили но все пак един два ориентира гледай където има DOCH + VTEC п.п. Шест цилиндрови мотори не съм ти пуснал ,не ти трябват, там работата е дебела Редактирано 1 Август, 2012 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #3 Отговорено 2 Август, 2012 До колкото знам и D15B1 и D15B2 са все по 90 коня, като главната разликата е, че D15B1 е предлаган за първите години на Сивик 4-а (87, 88-а) и само (май?) за Австрия и главната разлика, че няма катализатор. Като че ли имаше и една допълнителна "дупка" на главата от към смукателния колектор на D15B1-цата което бе по-различно на вид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове